crash club

Samsung vs. Apple

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:

وقتی پای بنچمارک وفاداری مشتریان وسط باشد برنده ی این مبارزه، طبق گزارشی از SurveyMonkey، سامسونگ است.

البته این ابدا به این معنا نیست که سامسونگ ارجحیت مطلق بر اپل یافته است.

در همین مبارزه زمانی که کار به بنچمارک رضایت مشتریان از خدمات میکشد اپل سامسونگ را خاک میکند.

این تحقیق که نتیجه ی مصاحبه با 5000 نفر در سه ماهه ی چهارم 2014 بوده است نشان میدهد که اپل (28) و سامسونگ (35) هر دو نمره ای بالاتر از معدل کلاسِ کمپانی های نرم افزار و لوازم الکترونیک (19) در زمینه ی وفاداری مشتری کسب کرده اند.

اما مایکروسافت باید ترم بعد هم همین درس را بگیرد: 8.

در زمینه ی رضایت مشتری از خدمات نمره ی اپل 41، سامسونگ 25 و مایکروسافت 19 درصد بوده است.

اما هر سه تا رسیدن به معدل راهی نسبتا طولانی در پیش دارند.

میانگین کمپانی های نرم افزار و لوازم الکترونیک 75 درصد بوده است اما دقیق مشخص نیست کدام کمپانی ها در این تحقیق شرکت داده شده اند.

تحقیق به کنار، سامسونگی ها و اپلی های عزیزِ حاضر در جمع، “وفادار” و “راضی”هستید؟؟

منبع: phonearena

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu