استارتاپ Skurt در لس آنجلس با این بیلبورد توجه همه را به خود جلب کرده است

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:  

معمولا استارتاپ ها برای معرفی خود از شیوه های غیر معمول استفاده می کنند تا محصولات و خدمات آنها برای همیشه به خاطر سپرده شوند.

در بهترین حالت حداقل به کار بردن شیوه ای نامتعارف باعث صحبت در مورد آن برند خاص خواهد شد و در بدترین حالت سایه ای بر سر این برند ناشناخته می شود و برای همیشه مانعی برای رشد بیشتر این استارتاپ خواهد شد.

بنابراین وظیفه ی تبلیغات این است که یک کسب و کار نوپا را بهتر به یک موضوع مطرح روز تبدیل کند.

skurtbillboard2

استارتاپ Skurt نیز که در زمینه ی درخواست کردن خودرو از طریق یک اپلیکیشن شروع به فعالیت کرده است با شعار جالب خودرو در جیب شماست بیلبوردهای تبلیغاتی جالبی را در سراسر شهر نصب کرده است که علاوه بر جنبه ی طنز آمیزش به خوبی پیام این استارتاپ خودرو مبتنی بر اپلیکیشن را منتقل کرده است.

Source: businessinsider

Via appy-geek

از دست ندهید!

تجربه ساخت اولین اپلیکیشن خود را با این 5 نکته خیال انگیزتر کنید!

همیشه اولین‌ها هیجان انگیزترند! اولین‌هایی پُردلهره، پر از نگرانی و فرسایشی که سنگِ‌بنای همه چیز محسوب می‌شوند. خصوصا اولین

ادامه مطلب...
آپدیت Google Voice

آپدیت Google Voice – گفتگوی صوتی گوگل، لباس تازه بر تن می‌کند!

به تازگی جزییات آپدیت Google Voice منتشر شده است و کاربران می‌توانند ارتباط بهتری را در قالب اپلیکیشنی که

ادامه مطلب...
تصویر جدید ال جی G6

تصویر جدید ال جی G6 از تحولات اساسی در طراحی این گوشی خبر می‌دهد

تصویر جدید ال جی G6 که به تازگی منتشر شده‌؛ ظاهر جذاب این گوشی را به نمایش گذاشته‌ است!

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu