The best strategy games in 2016

استارتاپ Skurt در لس آنجلس با این بیلبورد توجه همه را به خود جلب کرده است

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:  

معمولا استارتاپ ها برای معرفی خود از شیوه های غیر معمول استفاده می کنند تا محصولات و خدمات آنها برای همیشه به خاطر سپرده شوند.

در بهترین حالت حداقل به کار بردن شیوه ای نامتعارف باعث صحبت در مورد آن برند خاص خواهد شد و در بدترین حالت سایه ای بر سر این برند ناشناخته می شود و برای همیشه مانعی برای رشد بیشتر این استارتاپ خواهد شد.

بنابراین وظیفه ی تبلیغات این است که یک کسب و کار نوپا را بهتر به یک موضوع مطرح روز تبدیل کند.

skurtbillboard2

استارتاپ Skurt نیز که در زمینه ی درخواست کردن خودرو از طریق یک اپلیکیشن شروع به فعالیت کرده است با شعار جالب خودرو در جیب شماست بیلبوردهای تبلیغاتی جالبی را در سراسر شهر نصب کرده است که علاوه بر جنبه ی طنز آمیزش به خوبی پیام این استارتاپ خودرو مبتنی بر اپلیکیشن را منتقل کرده است.

Source: businessinsider

Via appy-geek

از دست ندهید!

انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه

انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه را برای دستیابی به فضای بیشتر امتحان کنید

برای انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه راهکار ساده‌ای وجود دارد، با استفاده از application management این کار را برای

ادامه مطلب...
آیفون 7 قرمز

آیفون 7 قرمز به همراه آیفون SE با حافظه داخلی بیشتر و اپلیکیشن Clips معرفی شدند

آیفون 7 قرمز با رنگ هیجان‌انگیز خود با قیمت 740 دلار عرضه خواهد شد که 100 دلار بیشتر از

ادامه مطلب...
جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن

6 راه برای جمع‌آوری و جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن

جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن را می‌توان از دلایل مهم موفقیت نامید البته نه تنها دلیل؛ بلکه فاکتوری تعیین

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu