following

استارتاپ Skurt در لس آنجلس با این بیلبورد توجه همه را به خود جلب کرده است

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:  

معمولا استارتاپ ها برای معرفی خود از شیوه های غیر معمول استفاده می کنند تا محصولات و خدمات آنها برای همیشه به خاطر سپرده شوند.

در بهترین حالت حداقل به کار بردن شیوه ای نامتعارف باعث صحبت در مورد آن برند خاص خواهد شد و در بدترین حالت سایه ای بر سر این برند ناشناخته می شود و برای همیشه مانعی برای رشد بیشتر این استارتاپ خواهد شد.

بنابراین وظیفه ی تبلیغات این است که یک کسب و کار نوپا را بهتر به یک موضوع مطرح روز تبدیل کند.

skurtbillboard2

استارتاپ Skurt نیز که در زمینه ی درخواست کردن خودرو از طریق یک اپلیکیشن شروع به فعالیت کرده است با شعار جالب خودرو در جیب شماست بیلبوردهای تبلیغاتی جالبی را در سراسر شهر نصب کرده است که علاوه بر جنبه ی طنز آمیزش به خوبی پیام این استارتاپ خودرو مبتنی بر اپلیکیشن را منتقل کرده است.

Source: businessinsider

Via appy-geek

از دست ندهید!

فید جدید گوگل

فید جدید گوگل با استفاده از یادگیری ماشین امکان شخصی‌سازی نتایج جستجو را فراهم می‌کند

یادگیری ماشین این روزها غُرش‌کُنان به همه صحنه‌ها وارد شده است اما این مهندسان گوگل بودند که از ابتدا

ادامه مطلب...
گوگل گلس سازمانی

گوگل گلس سازمانی بعد از دو سال سکوت با کاربردهای جدید عرضه خواهد شد

شاید فکر کنید گوگل گلس که قرار بود هم صفحه نمایشی هوشمند و هم دوربینی بر روی صورت کاربران

ادامه مطلب...

توقف تولید آیفون SE – منتظر نسخه جدید این گوشی نباشید!

آیفون SE یکی از محصولات متفاوت اپل بود که علیرغم تفاوت‌های زیادی که با پرچمداران این کمپانی داشت، طرفداران

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu