crash club

استارتاپ Skurt در لس آنجلس با این بیلبورد توجه همه را به خود جلب کرده است

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:  

معمولا استارتاپ ها برای معرفی خود از شیوه های غیر معمول استفاده می کنند تا محصولات و خدمات آنها برای همیشه به خاطر سپرده شوند.

در بهترین حالت حداقل به کار بردن شیوه ای نامتعارف باعث صحبت در مورد آن برند خاص خواهد شد و در بدترین حالت سایه ای بر سر این برند ناشناخته می شود و برای همیشه مانعی برای رشد بیشتر این استارتاپ خواهد شد.

بنابراین وظیفه ی تبلیغات این است که یک کسب و کار نوپا را بهتر به یک موضوع مطرح روز تبدیل کند.

skurtbillboard2

استارتاپ Skurt نیز که در زمینه ی درخواست کردن خودرو از طریق یک اپلیکیشن شروع به فعالیت کرده است با شعار جالب خودرو در جیب شماست بیلبوردهای تبلیغاتی جالبی را در سراسر شهر نصب کرده است که علاوه بر جنبه ی طنز آمیزش به خوبی پیام این استارتاپ خودرو مبتنی بر اپلیکیشن را منتقل کرده است.

Source: businessinsider

Via appy-geek

از دست ندهید!

کتانی‌های سیلیکون ولی

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

ساکنان دره سیلیکون همیشه به ساده‌پوشی شُهره بوده‌اند. سیلیکون ولی سرزمین فرمانروایانی است که همیشه با شلوار جین، تیشرت

ادامه مطلب...
تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار

تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار – یک پله فراتر از هوش طبیعی انسان!

به کارگیری و تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار تا دیروز دور از تصور بود اما انگار قرار است هر

ادامه مطلب...

در بازی Battle Islands باید در مقابل حریفانی واقعی از سراسر جهان بجنگید!

بازی Battle Islands محصول 505 Games می‌باشد. اولین موضوعی که این استودیو به آن تاکید دارد این است که می‌گوید ما

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu