crash club

چرا کره ای ها به تبلیغات درون اپلیکیشنی علاقه مند هستند

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:  

بازاریابان در کره ی جنوبی تمام تلاش خود را به تبلیغات درون اپلیکیشنی اختصاص داده اند. اوایل امسال بود که تبلیغ کنندگان این کشور 972.5 میلیون دلار صرف تبلیغات درون اپلیکیشنی کردند اما باید دید دلیل این اشتیاق آنها برای نمایش تبلیغات بر صفحه ی گوشی ها چیست و احتمالا در ازای صرف این همه هزینه از حتمی بودن نتایج احتمالی مطمئن هستند.

213273

طبق مدارک موجود کاربران اسمارتفون ها در کره ی جنوبی واقعا از تبلیغات درون اپلیکیشنی لذت می برند، بیش از 67 درصد بر روی تبلیغات درون اپلیکیشنی کلیک کرده بودند، و 30 درصد آنها به پاسخ دادن به اطلاعاتی که در مورد محصولات داده شده بود علاقه مند بوده‌اند.

213274

یکی از فاکتورهای کلیدی اشتیاق مردم در کره ی جنوبی برای دیدن تبلیغات درون اپلیکیشنی طبقه بندی های مربوط به اپلیکیشن هاست که در حال ارتقا هستند، طبقه‌بندی های اپلیکیشنی که شامل خرید، بازی، محتوای اجتماعی هستند در این کشور محبوب تر هستند.

همین موضوع باعث علاقه ی مردم به تبلیغات درون اپلیکیشنی و بالا بردن تاثیر کارآیی این تبلیغات شده است.

Source: emarketer