برندسازی حرفه ای در کسب وکار آنلاین؛ مقدمه ای برای تحول در میزان درآمد

دسته : کسب و کار
برندسازی حرفه ای

اهمیت برندسازی برکسی پوشیده نیست؛ اما داشتن برندی مشهور که درآمدهای قابل قبولی نیز به همراه داشته باشد چندان ساده نیست. از این رو مسئله برندسازی حرفه ای مطرح می شود.

با تغییر شیوه های کسب وکار و روی کار آمدن نسل کارآفرینی، درآمدزایی مستقل از سنین پایین به شکل گسترده ای رواج یافته است. این موضوع سبب مطرح شدن برند ها و نام های زیادی شده که بازار اسم و رسم یا برند ها را اشباع کرده است.

برندسازی حرفه ای یکی از استراتژی های قوی کسب وکار است که حضور شما را در رقابت میان سایر برند ها متمایز می کند. این که برند یا اسم و رسم یک کسب وکار مورد توجه مشتری قرار بگیرد کافی است تا اهداف فعالیت محقق شود.

بعد از ثبت یک نام اولین گام برندسازی حرفه ای یا پرورش اسم و رسم کسب وکار است که منجر به موفقیت و مطرح شدن می شود. از آن جایی که اغلب فعالیت های کوچک و نوپا آشنایی کافی با بحث برندینگ حرفه ای ندارند و در مراحل اولیه با شکست رو به رو می شوند.

تصمیم گرفتیم در هات اپ نیوز 5 استراتژی برتر برای برندسازی حرفه ای در کسب وکار آنلاین را گلچین و معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

استراتژی های برتر برای برند سازی حرفه ای

Top strategies for professional branding

آشنایی با تجربه های کسب وکار های موفق بهترین استراتژی برای برندینگ حرفه ای می باشد. تنها کافی است با شیوه ی موفقیت کمپانی های بزرگ نظیر تبدیل شدن مینی کلیپ به برندجهانی آشنا شوید تا آثار آن را در مدت زمان کوتاهی در تجارت خود مشاهده کنید.

5 استراتژی که در ادامه می خوانید پروش برند شما را در این مسیر آسان تر می کند.

برندسازی حرفه ای با استفاده از منابع رایگان

صاحب هر کسب وکاری که هستید تفاوتی ندارد؛ همواره باید به یاد داشته باشید که منابع رایگان خارجی زیادی وجود دارند که از فعالیت های موفق قبل از شما به وجود آمده اند. در ابتدای فعالیت تجاری تا آخرین لحظه نگرانی شما باید یک چیز باشد: چگونه برند خود را بزرگ و بزرگ تر و نهایتا جهانی کنید؟

در جهت استفاده از منابع رایگان ابزارهای زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها مطرح خواهید شد:

وبلاگ ها و وب سایت ها

با استفاده از وبلاگ ها و وب سایت ها بسیاری ار برندهای معتبر دنیا به محبوبیت امروزی خود دست یافته اند. هر چند که توسعه اپلیکیشن های موبایل برای برندینگ هزینه هایی به دنبال دارد و از منابع رایگان نیست ، اما اگر بودجه کافی داشته باشید ابزار خوبی برای تحول های بزرگ در کسب وکار شما می باشد.

شبکه های اجتماعی

با وجود برتری پیام رسان ها نسبت به شبکه های اجتماعی در جذب مخاطب، این شبکه ها به عنوان اولین و موثر ترین ابزار برای برندینگ حرفه ای شناخته می شوند.

با توجه به این که طیف گسترده ای از کاربران در این شبکه ها وجود دارند انتقال پیام و اهداف شما به سراسر جهان با این شبکه ها امکان پذیر می شود.

برندسازی حرفه ای با استفاده از اصول تجاری سازی

کسانی که کارآفرینی کرده باشند به خوبی با مفهوم تجاری سازی آشنا هستند. منظور از تجاری سازی تبدیل ایده ها و محصولات در ابعاد کوچک به ابعادی گسترده تر برای کسب درآمد از آن ها می باشد.

تکنولوژی هایی که امروزه از آن ها استفاده می کنیم و وسایلی که زندگی ما را ساده تر کرده اند همگی یک روز ایده ای ساده بودند که با استفاده از اصول تجاری سازی اسم و رسم جهانی پیدا کرده اند.

بنابراین تجاری سازی را می توان مقدمه ای برای برندینگ حرفه ای دانست.

برندسازی حرفه ای

شروع تجاری سازی

اولین گام برای تجاری سازی هماهنگ کردن فعالیت و مهارت ها با یک نوع تجارت رایج است. باید بدانید که حوزه فعالیت شما در کدام یک از تجارت ها جای می گیرد.

نکته ای که همواره باید بدان توجه داشته باشید این است که تمام فعالیت های درآمدزا چه در شاخه سرگرمی و چه در زمینه خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم باشد به یکدیگر مرتبط هستند.

در کار خود صادق باشید و برند اصیل ایجاد کنید.

مزایای تجاری سازی

علاوه بر این که تجاری سازی مسیر فعالیت های شما را روشن می کند سبب بهبود محصولات یا خدمات شما می شود؛ چرا که در برندینگ حرفه ای نقصان و ایرادات طرح های اولیه باید از بین برود تا اسم و رسم معتبری به دست بیاورید.

برندسازی حرفه ای با استفاده از شبکه های اجتماعی

نقش شبکه های اجتماعی را نباید در برندسازی حرفه ای نادیده گرفت. در دنیایی زندگی می کنیم که شفافیت در ارائه خدمات بهترین رویکرد برای موفقیت است.

ابتدا به سوال ” از کسب وکار خود دقیقا چه می خواهید” پاسخ دهید و سپس از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اسنپ شات و توییتر استفاده کنید.

برندسازی حرفه ای

با استفاده از شبکه های اجتماعی یک فروشگاه مجازی بدون خرج برای خود راه اندازی کنید و فعالیت کنید. شاید کسب محبوبیت در ابتدای راه مشکل باشد؛ اما با کمی صبر و حوصله می توان به بسیاری از اهداف در همین شبکه های دست یافت.

برندسازی حرفه ای در حد توانایی و ظرفیت ها

سازگاری را در کسب وکار فراموش نکنید. همیشه به یاد داشته باشید که باید به میزان توانایی های خود فعالیت کنید. اگر قول ارائه خدمت یا محصولی را به مشتریان خود می دهید همان را عملی کنید و به آن ها پای بند باشید.

در صورتی که ظرفیت های لازم را نداشته باشید تمام اعتبار خود را با وعده های پوچ از دست خواهید داد. به یاد داشته باشید که محبوبیت و شهرت به سختی و در طول زمان به دست می آید، اما در یک آن از بین می رود!

برندینگ حرفه ای با ترجیح کیفیت به کمیت

همیشه ارائه خدمات متنوع و گسترده به معنای کیفیت نیست! گاهی با مشاهده درخواست های زیاد سفارشات زیادی را در فروش محصولات می پذیریم یا قول انجام خدماتی را به تعداد زیادی از مشتریان می دهیم؛ در حالی که زمان کافی برای برآورده کردن تک تک توقعات را نداریم.

سعی کنید اعتبار کار خود را با کیفیت متفاوت و قابل قبول حفظ کنید. محدودیت ها را بپذیرید وتمام تلاش خود را برای ارتقا کیفیت کار خود انجام دهید.

برندینگ حرفه ای باید اصیل باشد. به اصل کار خود و اصولی که دنبال می کنید توجه داشته باشید.

علاوه بر تمایل به شهرت آفرینی از طریف برندینگ حرفه ایف جلب رضایت مشتریان از نظر کیفیت محصول را همواره به یاد داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

آیا استفاده استراتژی های مطرح شده برای برندینگ و ساخت برندهای موفق در آینده کاربردی خواهند بود؟ شما چه استراتژی های دیگری برای پرورش اسم و رسم خود به کار گرفته اید؟ نظرات خود را مطرح کنید.

source: lifehack

از دست ندهید!

ایده خلاقانه واقعیت مجازی

با 5 ایده خلاقانه واقعیت مجازی معمار صعود کسب وکار خود باشید!

Magic Leap و Oculus Rift یکی از دو پیشگامان اصلی واقعیت مجازی هستند که تقریبا می‌توان گفت با وجود

ادامه مطلب...
فعالیت استارتاپ‌ها در اپ استور

ترمز فعالیت استارتاپ‌ها در اپ استور به زودی کشیده می‌شود!

کاربران موبایل و علی‌الخصوص آیفون چشم توسعه دهندگان را گرفت‌اند و پا به پای آن‌ها تا اپ استور آمده‌اند؛

ادامه مطلب...

هر آن چه که باید درباره تعامل و کاربر پسند بودن اپلیکیشن بدانید، اینجاست!

در این مطلب بسیار جالب، نکاتی درباره تعامل و کاربر پسند بودن اپلیکیشن در سال 2017 را برای شما

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu