حضور کسب و کارها در اینستاگرام ، 22 دلیل برای اینکه از این فرصت بزرگ غفلت نکنید!

دسته : کسب و کار

ممکن است تاکنون به این موضوع فکر نکرده باشید که اینستاگرام هم می تواند یک ابزار بازاریابی قوی باشد، حضور کسب و کارها در اینستاگرام تاثیر زیادی در رشد آنها خواهد داشت.

بد نیست بدانید که اینستاگرام توانسته است توجه بسیاری از برندهای مطرح در دنیا را به خود جلب کند، اینستاگرام پتانسیل زیادی در جذب مخاطب و شناساندن برند به شیوه ای متفاوت را در خود جای داده است.

مطالعات جدید Forrester نشان داده اند میزان برقراری تعامل با برندها در اینستاگرام 58 درصد نسبت به فیسبوک بیشتر است، این در حالی است که اینستاگرام از نظر محبوبیت در مقاوم دوم بعد از فیسبوک قرار دارد.

کمی طول کشید اما برندها بالاخره متوجه شدند که در حال از دست دادن یک فرصت بزرگ هستند. بیش از 90 درصد شرکت های اینتر برند در اینستاگرام بوده و مشتریانی که به دنبال آنها هستند نیز در همین اینستاگرام حضور دارند.

اعداد دروغ نمی گویند: 300 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند، روزانه 95 میلیون عکس و ویدئو پست می شود. این یعنی در هر دقیقه 216 میلیون عکس پست!.

فقط در آمریکا 77 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام به صورت ماهیانه وجود دارد، بیش از نیمی از جوانان هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند. این تعداد زیاد به کنار میزان تعامل متوسط با هر پست اینستاگرام با میزان 58 درصد در هر سال در حال افزایش است.

بالاترین پست های رتبه بندی شده، هشتگ ها و تگ های موقعیت هستند، آنهایی که هشتگ های چندگانه دارند نیز در حد متوسط هستند.

همه ی این اطلاعات به برندها چه می گوید؟ 73 درصد از برندها حداقل یک عکس یا ویدئو به صورت هفتگی پست می کنند، تعداد برندهایی با تعداد 100000 نفر یا بیشتر در طول دو سال 163 درصد رشد داشته اند.

محتوای دیداری  با پیشی گرفتن عکس ها از ویدئوها با نسبت 2 به 1 بسیار خوب جواب داده اند. اما چرا؟ مغز تصاویر را به سرعت پردازش می کند، مردم پیام های تصویری را بهتر از پیام های متنی یا صوتی به خاطر می سپارند.

تفاوت بزرگ دیگری نیز وجود دارد که به اینستاگرام لبه ای تیز برای بیزینس داده است، فید فیلتر شده وجود ندارد بنابراین هر پستی در فید هر فالووری نشان داده می شود.

بهتر از این می خواهید: از هر 100 نفری که شما را در اینستاگرام پیدا کرده اند، 1 نفر خرید می کنند، اینستگرام از نظر میزان گفتگو رتبه ی چهارم را در میان سایر شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده است و همچنان در حال رشد است.

دلایل بیشتر حضور کسب و کارها در اینستاگرام را در اینفوگرافیگ زیر مشاهده کنید:

 

حضور کسب و کارها در اینستاگرام

با وجود سرمایه گذاری اخیر جهانی بر روی قدرت اینستاگرام برای شناساندن برندها و جذب مشتری واقعا می توان برای بازاریابی محصول یا خدمات حضور کسب و کارها در اینستاگرام را نادیده گرفت؟

Source: inc

از دست ندهید!

یادگیری ماشینی Blippar

یادگیری ماشینی Blippar مثل یک ماشین‌بازِ حرفه‌ای ماشین‌ها را شناسایی می‌کند!

یادگیری ماشینی Blippar تکنولوژی تشخیص خودکار خودرو می‌باشد که به تازگی معرفی شده تا به همه ماشین‌بازها نشان دهد

ادامه مطلب...
فایل‌های دانلود شده در اندروید

پیدا کردن فایل‌های دانلود شده در اندروید در کم‌تر از یک دقیقه!

هر چند بسیاری از کارها در سیستم عاملی مانند اندروید با این انعطاف و سازگاری خیلی ساده به نظر

ادامه مطلب...
رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی

رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی و بازاری که به مذاق توسعه‌دهنده خوش می‌آید

آیا می‌دانستید رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی هم برای کاربر و هم برای سازنده اپلیکیشن بیش‌تر است؟!

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu