crash club

تبلیغات ویدیویی موبایل ؛ ابزاری هدفمند اما پرچالش در کسب وکار نوین

دسته : کسب و کار
رشد استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل

بدون شک حاکم جدید قلمرو تبلیغات، تبلیغات ویدیویی موبایل است! در سال 2016 شاهد رشد چشمگیر تبلیغات ویدیویی موبایل بودیم و به نظر می رسد تا سال 2017 این رقم تا 20 درصد افزایش پیدا کند.

تبلیغات ویدیویی یکی از جدید ترین شیوه های برندسازی در کسب وکار آنلاین است که ابزار بهتری در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات مشتریان و کاربران موبایل نسبت به محصولات و خدمات یک کمپانی یا موسسه می باشد.

این فرمت از تبلیغات به واسطه توسعه اپلیکیشن های موبایل امکان پذیر می شود و ویدیو هایی تبلیغاتی با استفاده از شهرت اپلیکیشن های پرطرفدار به مخاطب عرضه می شوند.

اگر چه فرمت ویدیویی تبلیغات تا کنون موفق عمل کرده است، اما چالش های این شیوه از تبلیغات همچنان باقی است. اگر استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل و چالش های آن نیز از دغدغه های شما در معرفی کسب وکار است، مطلب امروز هات اپ نیوز را دنبال کنید.

رشد استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل

Why More Advertisers Are Turning to Mobile Video

تبلیغات ویدیویی موبایل با استفاده از پلتفرم های ویژه ای توسعه داده می شوند. به نظر می رسد استفاده از این فرمت در ویدیو های داخلی بهتر از تبلیغات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی باشد. با این حال آمار موجود این شیوه از تبلیغات را پرچالش نشان می دهد:

نگاهی بر تاثیر تبلیغات ویدیویی از 2015 تا کنون

آمار جمع آوری شده در سال 2015 حاکی از نظر مثبت تصمیم گیرندگان صنعت محتوای چند رسانه ای مبنی بر استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل است.

استفاده از این فرمت تقریبا از اواخر سال 2014 گسترش یافت. در حال حاضر پلتفرم های زیادی وجود دارند که تبلیغات را در بستر ویدیو و تحت وب توسعه می دهند. تبلیغات درون اپلیکیشن های موبایل متداول ترین شیوه تبلیغات ویدیویی موبایل است.

بررسی آماری اثرگذاری تبلیغات ویدیویی موبایل

در تحقیقات صورت گرفته توسط Teads، برندهای حرفه ای ایالات متحده آمریکا تغییر رویکرد قابل توجهی نسبت به تبلیغات ویدیویی موبایل داشته اند.

آگاهی بخشی برند ها به مخاطبان با استفاده از این روش تا 44 درصد افزایش داشته است و دسترسی به مخاطبان هدف گذاری شده و مشخص تا 34 درصد بیشتر شده است.

برخی نیز به جهت افزایش محبوبیت نام تجاری تا 26 درصد به سمت استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل ترغیب شده اند.این رقم به خوبی با تحقیقات سال 2015 مطابقت دارد.

رشد استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل

چالش های پیش رو

با وجود تمام مزایای و نقاط مثبتی که در استفاده از این ابزار وجود دارد بسیاری از برند ها قرار دادن ویدیو های خود را در قالب اپلیکیشن ها بیهوده می دانند.

از برندهای مختلفی برای استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل سوال شده است. 20 درصد آن ها معتقد بودند که کاربران به این ویدیو ها کمتر توجه می کنند و از آن بدون کمترین دقتی رد می شوند.؛ این درحالی است که 28 درصد از سایر پاسخ دهندگان مشکلات پخش ویدیو در انواع دستگاه موبایل نظیر کوچک بودن سایز را به عنوان نقطه منفی در استفاده از این ابزار معرفی نمودند.

رشد استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل

سخن آخر:

به عنوان تحلیل شخصی بد نیست متذکر شویم که با وجود صفحه نمایش گسترده اغلب اسمارت فون ها و 8 خوان انتخاب گوشی موبایل که اغلب کاربران از آن برای خرید گوشی ایده آل عبور می کنند موبایل ها قابلیت پخش تبلیغات ویدیویی را به خوبی دارند.

بنابراین بهانه ای از این نظر برای صاحبان کسب وکار وجود ندارد. با این حال درباره چالش های دیگری نظیر عدم توجه کاربران باید عمیق تر به این موضوع پرداخت.

دیدگاه و ایده شما ؟

دیدگاه شما درباره استفاده از تبلیغات ویدیویی موبایل چیست؟ چه ایده هایی برای برطرف کردن چالش های پیش روی استفاده از این ابزار و جذاب تر کردن آن دارید؟ دیدگاه خود را مطرح کنید.

source: emarketer

از دست ندهید!

کتانی‌های سیلیکون ولی

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

ساکنان دره سیلیکون همیشه به ساده‌پوشی شُهره بوده‌اند. سیلیکون ولی سرزمین فرمانروایانی است که همیشه با شلوار جین، تیشرت

ادامه مطلب...
تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار

تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار – یک پله فراتر از هوش طبیعی انسان!

به کارگیری و تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار تا دیروز دور از تصور بود اما انگار قرار است هر

ادامه مطلب...

در بازی Battle Islands باید در مقابل حریفانی واقعی از سراسر جهان بجنگید!

بازی Battle Islands محصول 505 Games می‌باشد. اولین موضوعی که این استودیو به آن تاکید دارد این است که می‌گوید ما

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu