برند سازی با اپلیکیشن موبایل و مزایای سرمایه گذاری در این حوزه برای برند شما

دسته : کسب و کار
برند سازی با اپلیکیشن موبایل

برندینگ شروعی برای دیده شدن کسب وکارهای کوچک است و بازاریابی پیش نیاز برندینگ یا برندسازی است. همیشه شیوه های بازاریابی، فیزیکی و آفلاین نیستند. خوشبختانه در این زمینه نیز اسمارت فون ها نقش دارند و مسئله برند سازی با اپلیکیشن موبایل مدت ها است که به عنوان عنصری موثر در کسب وکار معرفی شده است.

شاید تصور کنید تنها ساخت وب سایت سازگار با موبایل یا ریسپانسیو برای کسب درآمد و جذب مخاطب کافی باشد؛ اما بد نیست بدانید که 85 درصد از کاربران موبایل، اپلیکیشن ها را برای دسترسی مستقیم به امکانات وب سایت ها انتخاب می کنند. بنابراین نمی توان از تاثیر حیرت انگیز برند سازی با اپلیکیشن موبایل یا ارزش دهی تجاری نام ها غافل شد.

شاید کمبود سرمایه و منابع انسانی سبب شود از استفاده اپلیکیشن موبایل چشم پوشی کنید و به سایر روش های برندسازی در کسب وکار آنلاین بسنده کنید؛ اما کافی نیست!

بدون شک آشنایی با مزایای برندسازی با اپلیکیشن موبایل در پست امروز هات اپ نیوز نظر شما را پیرامون استفاده از این استراتژی متحول خواهد کرد!

مزایای برند سازی با اپلیکیشن موبایل

benefits of branding with moblie app

حتی بزرگ ترین شرکت هایی که تا به حال رویکرد متفاوت داشتند و تنها نسخه دسکتاپ محصولاتشان در دسترس بود به فکر برندسازی با اپلیکیشن موبایل افتاده اند.

به عنوان مثال نسخه آینده بازی های نینتندو در راه است و قرار است کاربران این بازی خاطره انگیز را روی موبایل های خود تجربه کنند؛ با این که سازنده این بازی کمپانی صاحب نامی می باشد!

موارد زیر به عنوان مزایای برندسازی با اپلیکیشن موبایل موضع شما را در جهت استفاده از این ابزار در کسب وکار تغییر خواهد داد:

بهبود تجربه کاربری یا UX

اپلیکیش همان محتوا، همان لینک ها و همان ظاهر را در قالب موبایل را به کاربران ارائه می دهند. در واقع شاید در نسخه موبایل وب سایت ها محدودیت هایی در مطالعه مطالب یا دیدن برخی از لینک ها داشته باشیم؛ اما اپلیکیشن نسخه خاص کاربر است!

بنابراین اگر تصور دوران اپلیکیشن ها به پایان رسیده است ذهن شما را درگیر کرده است کاملا در اشتباهید!

مزایای کاربردی اپلیکیشن ها

منوی کاربر و جست وجو برای دسترسی به بخش های مختلف وب سایت از طریق یک اپلیکیشن به سادگی امکان پذیر می شود.

شاید استفاده از نسخه دسکتاپ یا موبایل و جست وجو در فضای سایت در حالت های مختلف مثلا زمانی که در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو هستیم امکان پذیر نباشد؛ اما با اپلیکیشن حداقل کاربر به خاطر راحتی فردی اش از اپلیکیشن استفاده می کند و مطالب و محتوای خدمات و محصولات شما را زیر و رو می کند و به این ترتیب در برند سازی با اپلیکیشن موبایل صورت می گیرد.

برند سازی با اپلیکیشن موبایل

ارائه محتوای کاربردی و برآورده کردن انتظارات مشتری

درک استفاده کاربر از موبایل و گستردگی آن به معنای درک مشتری است. برند سازی با اپلیکیشن موبایل انتظارات کاربران را برآورده می کند.

علاوه بر این که انتظارات مشتری را با استفاده از اپلیکیشن برآورده می کنید از یک ابزار مفید برای تجریه و تحلیل خواسته ها و تمایلات مشتریان خود بهره مند می شوید.

با این کار دیدگاه مشتریان شما به رویکرد کاری شما تبدیل خواهد شد.

آنالیز خواسته های مشتری

با استفاده از اپلیکیشن ها می توان از روش های مختلفی نظیر ایجاد کمپین های بازاریابی سفارشی استفاده کرد تا علایق آن ها را به خوبی شناسایی کنیم.

هرچه بیشتر محصولات خود را با رویکرد سفارشی سازی تولید کنید بهتر است. در واقع در سفارشی سازی تجربه کاربری یا UX را برای هر سلیقه ای سفارشی می کنیم.

این موارد و برند سازی با اپلیکیشن موبایل در وب سایت امکان پذیر نیستند و تنها با ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب وکار ها محقق می شوند.

 برند سازی با اپلیکیشن موبایل

هدف گذاری منطقی تر

پیش از این که به ارائه خدمات خود فکر کنید باید جزییات و خواسته ها را پیش بینی کنید. برای ساخت اپلیکیشن از خود بپرسید که این برنامه چه امکانی برای کاربر فراهم می کند؟ چه پلتفرمی برای ارائه برنامه و برندسازی با اپلیکیشن موبایل مناسب است؟

تیم های تخصصی زیادی برای معرفی بهترین شیوه برنامه سازی یا ساخت اپلیکشن موبایل متناسب با مخاطب هدف وجود دارند که در این زمینه طبق بودجه شما مشاوره های مفیدی را ارائه می دهند.

با این کار هدف گذاری منطقی تر محقق می شود؛ به این معنا که زمانی مشتریان شما برندتان را شناسایی کنند این فرصت برای سایر افراد فراهم می شود که با اعتماد به مشتریان قبلی از شما سرویس یا خدمت خاصی را طلب کنند.

سخن آخر:

با وجود موارد ذکر شده بهانه ای برای غفلت از برندسازی با اپلیکیشن موبایل یا موبایل مارکتنیگ نممی ماند. موبایل مارکتینگ را به عنوان یکی از استراتژی های مفید در کسب وکار خود بدانید و اگر هم اپلیکیشنی دارید که مدت ها است بدان توجه نشده است از راه های احیای اپلیکیشن های بلااستفاده بهره بگیرید.

نظرات خود را در زمینه برندسازی با موبایل و اپلیکیشن های موبایل با ما در میان بگذارید.

source: yourstory

از دست ندهید!

کنگره‌ جهانی موبایل 2017

در کنگره‌ جهانی موبایل 2017 شاهد چه رویدادهایی خواهیم بود؟

اگر به دنبال گوشی‌های جدید و متفاوت هستید، کنگره‌ جهانی موبایل یا همان MWC، از آن رویدادهایی است که باید

ادامه مطلب...

دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی از تاریخ انتشار اندروید Wear 2.0 تا عینک AR اپل

بعد از روزهای پُرهیجان CES 2017 تصور می‌شد هیجان دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی تاحدی فروکش کند اما اتفاقات دنیای پوشیدنی‌ها

ادامه مطلب...

اپلیکیشن OfferUp این دو کارآفرین جوان را میلیاردر کرد!

میلیاردر شدن آن هم از طریق یک اپلیکیشن موضوع جذابی است که بصورت ویژه در این مطلب با اپلیکیشن

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهار =

Mobile Sliding Menu