Batlle Bay

جای خالیِ لوگوی سامسونگ در اس 6 و اس 6 Edge

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:

گوشی های سامسونگ تنها حدود 5 درصد گوشی هایی که در ژاپن فروخته میشود را تشکیل میدهند.

این طور که از ظواهر امر پیداست ژاپنی ها چندان علاقه ای به سامسونگ نشان نمیدهند.

اکثر آنها آیفون های اپل را ترجیح میدهند که حدود 40 درصد کل بازار را در دست دارد.

حتی گوشی های ساخت خودِ ژاپن هم گزینه ی مناسب تری هستند نسبت به سامسونگِ کره ای.

حالا چون طبق گفته ی The Korea Herald و یکی از مقامات رسمی سامسونگ سری گلکسی در ژاپن جای خود را به خوبی باز کرده است، کمپانی تصمیم گرفته که بر دیوایس هایی که از 23 آوریل در ژاپن به فروش میرسد لوگوی سامسونگ را “نزند”.

این دو گلکسی در برخی بازارهای جهان ازجمله ایالات متحده به شکل عادی شان موجود هستند.

اما در بازار ژاپن تنها برند گلکسی را و سپس برند خود carrier را خواهند داشت (به ترتیب Docomo و KDDI au).

بناست حذف لوگوی سامسونگ از این دو محصول اش محبوبیت آن را در ژاپن افزایش دهد.

البته حتی اگر این اتفاق هم نیفتد باز هم با دو گوشی پرطرفدار در جهان روبرو هستیم که ورود بسیار خوبی داشته اند و هیچ بعید نیست عنوانِ پرفروش ترین گوشی های سری اس سامسونگ را کسب کنند.

انتظار سامسونگ فروش جمعا 70 میلیون اس 6  و اس 6 Edge در کل دنیاست.

Sources: koreaherald , nttdocomo

Via: phonearena

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu