The best strategy games in 2016

افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن با 5 ترفند کم هزینه اما نجات بخش که به کمک شما خواهند آمد

دسته : کسب و کار
افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

بعد از طراحی اپلیکیشن مهم ترین دغدغه ی طراحان این برنامه ها نرخ دانلود و بازدید کاربران و کشف راه حلی برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن است. راه حلی که مانع پاک کردن اپلیکیشن بعد از نصب توسط کاربران شود.

اپلیکیشن ها مهم ترین ابزارهای تعاملی میان سازندگان و کاربران اسمارت فون ها هستند. اگرچه واژه اپلیکیشن تنها به اسمارت فون ها محدود نمی شود و تمام ابزارهایی که کار های مرتبط با تکنولوژی انسان ها را ساده تر می کند اپلیکیشن نام دارند اما اغلب مردم با شنیدن نام اپلیکیشن به یاد اپلیکیشن موبایل می افتند.

در واقع این بازار و حوزه های مختلفی که تحت پوشش خود قرار می دهند آن چنان تاثیر گذار بوه است که اگر امروزه شاهد توسعه کسب وکار با اپلیکیشن موبایل هستیم باید اعتراف کرد صاحبان کسب وکار بهترین عنوان استراتژی بازاریابی را اتخاذ نمودند.

اگرچه هنوز هم اغلب کسب وکار ها و سازمان های مختلف از طراحی اپلیکیشن غافل هستند اما پیش بینی می شود استقبال بی سابقه کاربران از این حوزه بازار را به سمت  استفاده از اپلیکیشن موبایل و تلاش بیش تر توسعه دهندگان برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن توسط کاربران سوق دهد؛ تا جایی که اپلیکیشن به ابزاری الزامی برای هر سازمان، کمپانی و فعالیت های شخصی تبدیل شود.

آیاشما نیز به دنبال راهی برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن خود در میان هزاران اپلیکیشنی هستید که در مارکت های مختلف برای دیده شدن دست و پا میزنند؟ جای نگرانی نیست.

مطلب امروز هات اپ نیوز با معرفی 5 ترفند نجات بخش و کم هزینه راهنمای خوبی برای بهبود وضعیت دانلود اپلیکیشن شما خواهد بود.

افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

راه های ساده و کم هزینه برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

 Ways To Increase App Downloads Rates

پیش از این که راهکار هایی را که در ادامه معرفی می کنیم به کار گیرید از روش های احیای اپلیکیشن های مرده و بلااستفاده که قبلا معرفی نمودیم استفاده کنید و مطمئن باشید تا حد قابل قبولی وضعیت فعلی اپلیکیشن شما بهبود پیدا می کند.

در هر صورت افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن فرآیندی زمانبر و گاهی پیچیده است. برخی از ترفندهای کم هزینه که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد عبارتند از:

اتخاذ استراتژی منحصر به فرد برای ترویج PR

PR یا Public Relation همان روابط عمومی، نام آشنایی است که حوزه گسترده ای را در بازاریابی شامل می شود. فعالیتی انحصاری در کنار کیفیت به عنوان رمز موفقیت استارتاپ ها شناخته می شود.

منظور از فعالیت انحصاری پیشی گرفتن از رقبا در انتشار خبر، عرضه خدمت یا فروش یک محصول خاص است. اما سوالی که مطرح می شود این است که استراتژی منحصر به فرد مستلزم چیست؟

نمونه ای از استراتژی های انحصاری

اگر کسب وکار نوپایی هستید و می خواهید در فضای وب فعالیت داشته باشید می توانید کار خود را با بزرگان این حوزه آغاز کنید.

در حقیقت مقدمه برندسازی در کسب و کار با موبایل همین ترفند های انحصاری می باشد.

تصور کنید یک مطلب تازه درباره یکی از جدید ترین رونمایی های انجام شده مثلا مقایسه لنز دوربین ایفون 7 انجام داده اید. در این مواقع وب سایت های بزرگ سعی دارند اولین خبر را به عنوان اولین منبع منتشر کنند تا رتبه بهتری کسب کنند. شما نیز می توانید با بک لینک در این بین دیده شوید.

نحوه  بهره مندی از تکنیک بک لینک

برای وب سایت های کوچک بک لینک در حکم یک ترفند نجات بخش و کم هزینه است. شما مطلب را به وب سایت بزرگ و پرمخاطب مرتبط می دهید و آن وب سایت آدرس سایت شما را در انتهای مطلب به عنوان سورس یا منبع درج می کند.

در واقع از طریق یک سایت بزرگ بک لینک گرفته اید و نرخ ورودی سایت را افزایش داده اید. این استراتژی قدیمی و موثر در سئو یکی از راه های جذب مخاطب در سایت است که نهایتا می تواند منجر به افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن شما شود.

افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

استفاده از راه های به اشتراک گذاری با پیام متنی

برای هر اپلیکیشنی که طراحی می کنید امکان به اشتراک گذاری با دوستان را از طریق پیام های متنی فراهم کنید. در واقع این قابلیت یک راه مطمئن برای به اشتراک گذاری برنامه از سوی یک منبع مورد اطمینان یعنی شما به دوستانتان است.

در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت به اشتراک گذاری با پیام متنی وجود دارد؛ اما متاسفانه محتوای شیر شده با استریم کردن و به روزرسانی از بین می رود.

نتایج اشتراک گذاری اپلیکیشن از طریق پیام

تحقیقات نشان داده است که 19 درصد از دانلود و نصب برنامه ها با استفاده از همین پیام های متنی در اسمارت فون های کاربران صورت می گیرد.

ترجمه و بومی سازی اپلیکیشن

کمی عمیق تر به اطراف خود و اپلیکیشن های معروف نگاه کنید. اگر دقت کنید می بینید که رمز موفقیت بازی های ساده ای که موفقیت های بزرگ داشته اند توجه به جزییات است.

بومی سازی اپلیکیشن یکی از ضروری ترین مواردی است که باید در طراحی اپلیکیشن بدان توجه شود. چرا باید کاربر ایرانی از برنامه ایرانی با زبان بیگانه و محیطی عجیب و غریب استفاده کند؟

در عین بومی سازی اگر فعالیت شما گسترده است باید ترجمه چند زبانه را در برنامه طراحی اپلیکیشن خود قرار دهید.

اهمیت چند زبانه بودن اپلیکیشن ها

مدیر توسعه اپلیکیشن محبوب SALT می گوید: نصب و دانلود این برنامه بعد از تجهیز اپلیکیشن و افزودن قابلیت ترجمه برنامه به 30 زبان زنده دنیا به بیش از 180 هزار بار دانلود در روز رسید.

بومی سازی یعنی افزایش شانس دیده شدن برنامه برای کسانی که به زبان رسمی کشور شما صحبت می کنند و ترجمه به زبان های مختلف یعنی فراهم کردن فرصتی برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن در کشور های مختلف دنیا.

افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

به روزرسانی اپلیکیشن در مارکت های مختلف

در اپ استور به روزرسانی مکرر برنامه یک نقطه مثبت برای پیشنهاد اپلیکیشن به کاربران محسوب می شود.

عدم توجه به روزرسانی یعنی غفلت توسعه دهنده از خواسته های کاربران در بازی و هر برنامه ی دیگری که برای موبایل طراحی شده باشد.

AudioBooks اپلیکیشنی است که با به روزرسانی های مکرر و همکاری اپ استور نزدیک به 40 درصد میزان دانلود خود را افزایش داد. افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن AudioBooks سبب شد رتبه آن در دسته بندی کتاب اپ استور از 10 به 6 ارتقا پیدا کند.

استفاده از کلمات کلیدی رقابتی

راندون براون، یکی از بنیانگذاران اپلیکیشن Grin علت افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن خود را استفاده از واژه های هدفمند تحت عنوان کلمات کلیدی رقابتی معرفی کرد که سبب شد نرخ دانلود این برنامه در طول 12 ماه اول به 2 میلیون بار برسد.

در واقع استفاده از کلمات کلیدی رقابتی که شما را نسبت به سایر رقبا برتر نشان دهد یکی از عوامل موفقیت برترین توسعه دهندگان موبایلی می باشد.

مزایای استفاده از کلمات کلیدی رقابتی

کلمه کلیدی یکی از استراتژی های بهینه سازی اپلیکیشن ها می باشد. برای هر اپلیکیشن تعدادی کلمه کلیدی انتخاب می شود و یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین کلمات به عنوان کلمه کلیدی کانونی انتخاب می شود.

این کلمه بیشترین ترافیک را به سمت صفحه اپلیکیشن شما روانه می کند و در عین حال به سادگی قابل جست وجو خواهد بود.

افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن

 

سخن آخر:

جذب مخاطب نیازی به پیچیدگی و صرف هزینه های زیاد برای طراحی اپلیکیشن ندارد. سرگرمی و تعامل به عنوان مهم ترین عامل جذب مخاطب در کنار سایر عوامل می توانند کشش کافی را برای کاربران ایجاد کنند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

علاوه بر موارد معرفی شده چه ترفندهای دیگری برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن پیشنهاد می دهید؟ دیدگاه خود را با ما مطرح کنید.

source: foxnews

از دست ندهید!

راز موفقیت بیل گیتس

راز موفقیت بیل گیتس – پدر تکنولوژی، در مورد نحوه استفاده خود از تکنولوژی می‌گوید

استفاده بیل گیتس از تکنولوژی آنقدرها که شما فکر می‎کنید پیچیده نیست. همین شیوه تفکر، راز موفقیت بیل گیتس

ادامه مطلب...
محو شدن پست‌های نامناسب

محو شدن پست‌های نامناسب در اینستاگرام، تلاشی برای امنیت بیشتر کاربران!

اینستاگرام همیشه در مورد اعمال محدودیت برای تصاویر یا ویدئوهای خاص یا بسیار سختگیرانه عمل کرده است یا همانطور

ادامه مطلب...
بازاریابی اپلیکیشن موبایل

5 اشتباه وحشتناک در بازاریابی اپلیکیشن موبایل که احتمالا مرتکب می‌شوید!

مقوله بازاریابی اپلیکیشن موبایل از آن دسته امور ریسک‌دار و پُرخطر است که برخی از اشتباهات در آن به

ادامه مطلب...

2 commentsOn افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن با 5 ترفند کم هزینه اما نجات بخش که به کمک شما خواهند آمد

  • استاد ببخشید موبایل ایفون من از نظر أنتن دهی هنگ کرده أصلا سیکارت جواب نمیده میشه لطف کنید راه حل بهم بدید ک باید چیکار کنم و یه سؤال دیگه داشتم هر کاری میکنم نمی تونم برنامه واتساپ دانلود کنم لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر ممنون

    • سلام وقت بخیر. در مورد آنتن دهی برای بعضی از آیفون ها 4 این مشکل پیش اومده. در غیر اینصورت با اپراتورهای مربوط به سیم کارتتون تماس بگیرید در بسیاری از موارد راهنمایی هایی می کنن که مربوط به تنظیمات میشه و می تونه کمکتون کنه. در مورد واتساپ هم مشکلی در دانلود وجود نداره. با اپل آیدی خودتون می تونید این کار رو انجام بدید. اگر مشکلی در دانلود از اپ استور داشتید ios رو آپدیت کنید و یا از راههای دور زدن تحریم استفاده کنید و تست کنید ببینید جواب میده یا نه .

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu