Batlle Bay

طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله ای که در درس ریاضی مردود شده بود!

دسته : کسب و کار
طراحی اپلیکیشن 6284 Calc توسط دانش آموز

خیلی وقت ها ایده هایی به ذهن انسان خطور می کند که هیچ گاه انتظار نداشته اند! ایده هایی عجیب و غریب برای پولدار شدن، ایده هایی برای معروف شدن یا رفع معضلات غیرقابل حل بشریت! این بار شاهد طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله ای هستیم که با وجود مردود شدن در درس ریاضی ذهن خلاق و قوه تخیلش سبب موفقیت وی شده است.

همیشه قرار نیست این ایده ها به ذهن افراد باهوش و کسانی که در تحصیلات همواره در میان هم سن و سال های خود برتر بوده اند برسد.

مثلا حقایق جالبی درباره ی مایکروسافت منتشر شده است که نشان می دهد بیل گیتس از افرادی بوده که به تحصیلات و آن چه که همه ی افراد عادی به عنوان درس بدان می پرداختند بی توجه بوده است. هر چند که این مثال نباید باعث شود که تصور کنیم تمام افراد موفق کسانی بودند که به درس خواندن بی توجه بوده اند.

طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله

آمیت کارلا(Amit Kalra) دانش آموز 16 ساله ای است که قادر به گذراندن درس ریاضی نبود و مجبور شده برای گذراندن دوره ی جبر از مدرسه قبلی به مدرسه ی جدیدی منتقل شود؛ اما این انتقال به هیچ وجه به دلیل ناتوانی وی در فهم درس ها نبوده است.

زمانی که دانش آموزان دیگر مشغول درس در کلاس های تابستانی بوده اند آمیت کارلا روی طراحی اپلیکیشن 6284 Calc کار می کرده و به توسعه اپلیکیشن برای کسب وکار آینده ی خود پرداخته است.

اگر شما هم کنجکاو هستید که چگونه این دانش آموز توانسته است در این سن اپلیکیشن خود را راهی مارکت های بزرگی نظیر اپ استور کند پیشنهاد می کنیم مطلب امروز هات اپ نیوز را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله

16 years old student designed application

 همان طور که در استراتژی های موفقیت در کسب وکار گفته شد ایده پردازی مهم ترین مرحله در نوآوری است.

ایده ی اولیه ی آمیت کارلا ساخت یک برنامه ی متداول بود. 6284 Calc اولین اپلیکیشن آمیت کارلا است که برای سیستم عامل iOS ساخته شد.

آمیت سال 2015 این برنامه را طراحی کرد. 6284 Calc ماشین حسابی مشابه با هزاران اپلیکیشن ماشین حساب برای آیفون بود.

ایده ی طراحی اپلیکیشن

کارلا در درس جبر، هندسه و ریاضی ضعیف بود و همواره نیاز به یک برنامه همراه را برای برطرف کردن مشکلات این دروس احساس می کرد.

جالب است بدانید این برنامه به کاربران اجازه می داد تا ارقام  مربوط را در فرمول های گنجانده شده در این اپلیکیشن درج کنند و با استفاده از آن ها به معادلات و سوالات دشوار پاسخ دهند.

طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله، آمیت کارلا، با مشورت دوستان و هم سن و سالان او انجام شد. او به دنبال ابزاری بود که بتواند حساب و کتاب را در 5 دقیقه از شبانه روز به سادگی انجام دهد.

قابلیت های اپلیکیشن

با استفاده از این برنامه حل مسائل به وسیله ی فرمول ها ممکن می شود. به عنوان مثال یک فرمول ثابت برای یک مسئله وجود دارد و در برنامه ریزی این اپلیکیشن گنجانده شده است. شما تنها با قرار دادن مقادیر ثابت نظیر x وy می توانید پاسخ مسئله را به دست آورید.

کارلا چگونه علم طراحی اپلیکیشن را کسب نمود؟

یکی از سولاتی که مطمئنا ذهن شما را به خود مشغول کرده است این است که چه طور این نوجوان با ضعفی که در حساب داشته است توانسته است اپلیکیشن طراحی کند؟

حقیقت این است که کارلا مشابه با دو جوان کارآفرین استارتاپ Flatiron Health هیچ اطلاعاتی درباره ی دانش برنامه نویسی و کدنویسی نداشت. بنابراین با استفاده از کتب آنلاین و رایگان کدنویسی برای خودآموزی اقدم کرد.

تغییرات بعدی اپلیکیشن

کارلا در مصابه های خود گفته است: بعد از اتمام کلاس درس در مدرسه اولین کاری که انجام می دهم چک کردن برنامه و برطرف کردن مشکلات آن است.

تاکنون چندین نسخه به عنوان به روزرسانی برای 6284 Calc منتشر شده و تمام این تغییرات تنها 4 ماه بعد از انتشار اولین نسخه از این برنامه صورت گرفته است!

در حال حاضر این برنامه 300 هزار بار دانلود شده و اپل برای شرکت در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل از کارلا دعوت به عمل آورده است.

آن چه که برای طراحی اپلیکیشن الهام بخش بوده است

کارلا کدنویسی را از زمانی که به بازی های ویدیویی روی آورده بود آموخته است. در واقع برای طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله بازی هایی چند نفره ای نظیر Roblox که باعث کشف دنیای مجازی می شدند الهام بخش بوده اند.

شکل گیری دنیای کدنویسی برای کودکان و نوجوانان می تواند از بازی ویدیویی ساده ای شروع شود. بهترین بازی های ایندی و حتی بازی های اعتیادآور و جذاب ماین کرافت می توانند آغازی برای یک کسب وکار در دوران نوجوانی باشند.

برنامه های آینده ی این دانش آموز موفق

برای کسانی که به دنیای طراحی اپلیکیشن و بازی های ویدیویی وارد می شوند تقریبا هر کار دیگری بی معنا می شود. آمیت کارلا نیز در مصاحبات خود اعلام کرده است که اولین اولویت او در کنار تحصیل ساخت برنامه های جدید است و مطمئن نیست که درس خواندن برای او مفید باشد یا نه!

طراحی اپلیکیشن 6284 Calc توسط دانش آموز

سخن آخر:

اگرچه درس و تحصیل در زمینه های مختلف می تواند عاملی برای رشد و تعالی باشد اما اگر طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله و افراد علاقمند به دنیای بازی و اپلیکیشن نظیر ورود دو بازیکن حرفه ای به دنیای بازی بتوانند استعداد های خود را در این عرصه کشف کنند احتمالا ادامه ی این مسیر موثرتر از ادامه تحصیل باشد.

برای دانلود این ماشین حساب می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

Buttons-03

شما چه فکر می کنید؟

نظر شما درباره ی طراحی اپلیکیشن توسط دانش آموز 16 ساله چیست؟ آیا تشویق نوجوانان از این سن برای ورود به دنیای طراحی برنامه و برنامه نویسی را تایید می کنید؟

 source: businessinsider

از دست ندهید!

یادگیری ماشینی Blippar

یادگیری ماشینی Blippar مثل یک ماشین‌بازِ حرفه‌ای ماشین‌ها را شناسایی می‌کند!

یادگیری ماشینی Blippar تکنولوژی تشخیص خودکار خودرو می‌باشد که به تازگی معرفی شده تا به همه ماشین‌بازها نشان دهد

ادامه مطلب...
فایل‌های دانلود شده در اندروید

پیدا کردن فایل‌های دانلود شده در اندروید در کم‌تر از یک دقیقه!

هر چند بسیاری از کارها در سیستم عاملی مانند اندروید با این انعطاف و سازگاری خیلی ساده به نظر

ادامه مطلب...
رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی

رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی و بازاری که به مذاق توسعه‌دهنده خوش می‌آید

آیا می‌دانستید رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی هم برای کاربر و هم برای سازنده اپلیکیشن بیش‌تر است؟!

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu