The best strategy games in 2016

افزودن Esport به بازی های موبایل – ترفندی مدرن برای درآمدزایی بیشتر در کمپانی Skillz

دسته : کمپانی ها
افزودن Esport به بازی های موبایل

کمپانی Skillz به عنوان پلتفرم بازی های آنلاین با انجام بررسی های متعدد ادعا می کند که با افزودن Esport به بازی های موبایل شاهد تغییر زیادی در درآمدزایی خود بوده است.

احتمالا واژه ی Esport را در اغلب بازی های اکشن موبایلی و تبلت دیده اید. Esport یا بازی های الکترونیک فرم جدیدی از رقابت ها در قالب بازی های ویدیویی است که به واسطه ی سیستم های الکترونیک شکل می گیرند.

این بازی ها امکان رقابت چند نفره بازیکنان حرفه ای را فراهم کرده اند و مهم ترین ویژگی آن ها که سبب محبوبیت نسبی آن ها شده است مبارزه های واقعی، استراتژی های حقیقی و تجربه ی تورنمنت های جهانی و بین المللی در قالب بازی های ویدیویی است.

چیزی مشابه با بازی های VR نظیر اپلیکیشن واقعیت مجازی FordVR  که سبب می شود خود را در مسابقات واقعی تجسم کنید. در واقع با افزودن Esport به بازی های موبایل صحنه نبرد واقعی و تمام حاشیه های واقعی آن نظیر گزارش رقابت، برد و باخت و اعطای جایزه به برندگان در میدان مسابقه ای که پیش بینی شده است رقم می خورد.

افزودن Esport به بازی های موبایل

Esports رشد شگفتی داشته و آمار نشان می دهد که برای تجارت های بزرگ مثل طرح های مشارکتی سوپر سل و Frogmind حتی تا 493 میلیون دلار سود به دنبال داشته است!

به عنوان یک توسعه دهنده ی بازی های موبایلی و یا بازیکن بازی های ویدیویی که به Esport در موبایل گیم علاقمند است بد نیست با بازار استفاده از Esport، علل و آماری که این بار که از سوی Skillz منتشر شده است آشنا شوید. تا انتهای مطلب امروز هات اپ نیوز با ما همراه باشید.

افزایش درآمدزایی با افزودن Esport به بازی های موبایل

adding esports to mobile games boosts revenue

Skillz به عنوان یک کمپانی که Esport را به رنکینگ و تورنمنت بازی های موبایلی افزوده، مدعی است با این ترفند افراد زیادی را برای پرداخت هزینه های مختلف برای بازی های موبایل ترغیب کرده و توانسته با این روش و با بازی هایی با ایده های ساده کسب درآمد کند.

در واقع Esports ترفند نجات بخش برای افزایش دفعات دانلود اپلیکیشن های بازی Skillz بوده است و نه تنها با به کارگیری این ترفند بیم پاک کردن اپلیکیشن توسط کاربران از بین رفته است؛ بلکه کسب و کار Skillz رونق یافته است.

اهمیت استفاده از Esport در بازی ها

تحقیقات ثابت کرده است که به صورت روزانه و میانگین هر کاربر 58 دقیقه از 24 ساعت را برای بازی کردن با استفاده از پلتفرم بازی های ویدیویی Esport صرف می کند.

بد نیست بدانید این رقم پیش از این که Esport به دنیای بازی ها وارد شود 33 دقیقه در روز بود. این تفاوت آشکار رمز موفقیت برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایلی بوده و کافی است تا مطمئن شوید استفاده از این تکنولوژی در کنار اهمیت به دو عامل سرگرمی و تعامل در جذب مخاطب ضروری است.

افزودن Esport به بازی های موبایل

درآمد تخمینی کمپانی Skillz با استفاده از Esport

GamesBea توسعه دهنده ی همکار Skillz در ارتباط با درآمد روزانه ای که با افزودن Esport به بازی های موبایل حاصل می شود می گوید:

ARPDAU یا درآمد میانگین حاصل از دانلود و بازی توسط هر کاربر حدود 0.92 دلار است که این میزان هشت برابر درآمد قبلی Skillz حاصل از فروش بازی ها ( حدودا 0.11 دلار)  می باشد.

آن چه که بازی های Esport را متمایز می کند

در بازی های Esport قابلیت هایی باید به ناچار وجود داشته باشند که احتمالا هر کسب وکاری به دلیل محدودیت منابع مالی از عهده ی اجرای آن ها بر نخواهد آمد.

بخشی از بازی باید به سفارشی کردن تورنمنت ها تعلق گیرد. بخش دیگری نیز باید قانون گذاری مسابقات و لیگ ها باشد و به دنبال آن جوایز نیز با استراتژی های مختلف تعیین شود.

در واقع استراتژی های برتر موفقیت کسب وکار توسعه بازی های Esport همین قابلیت ها است که هزینه بردار می باشند و نیاز به سرمایه های کلان دارد.

رمز و راز تولید برترین بازی های Esport

همان طور که می دانید هر روز خبر تازه ای از شکل گیری استارتاپ های بازی موبایلی و ویدیویی می شنویم. از ورود ستاره یوتیوب به دنیای توسعه ی بازی موبایل تا طراحی اپلیکیشن توسط نوجوان 16 ساله! بنابراین با آگاهی کامل باید در این عرصه فعالیت کرد و دانست که هر لحظه امکان دارد با عرضه ی نوآوری جدید توسط رقبا از این صحنه حذف شویم.

Skillz نیز به عنوان توسعه دهنده بازی های Esport به دنبال ایده و راه حلی برای جاودانه شدن به عنوان برترین بازی Esport بوده است.

افزودن Esport به بازی های موبایل

خلاقیت

از آن جایی که افزودن Esport به بازی های موبایل برای همه ی افراد قابل استفاده است و لازم نیست حتما حرفه ای باشید بنابراین امکان آن وجود دارد که کمپانی های مختلف با استفاده از Esport کسب درآمد کنند و در این بین کاربر که از این رقابت بی خبر است از هر برنامه ای برای تجربه کردن Esport استفاده کند.

بنابراین Skillz از قوانین کسب وکار خلاق استفاده کرده و سیستم خود را برای تبدیل شدن به برندی جهانی نظیر کمپانی های مشهور صنعت بازی سازی دنیا تغییر داده است.

چالش های استفاده از از Esport در بازی ها

در حالی که با استفاده از Esport رقابت واقعی و عادلانه در بازی های ویدیویی به تصویر کشیده می شود اما برخی از استراتژی های غیرمنطقی نظیر پرداخت به ازای پیروزی در بازی های مشهور سبب شده است تا اساسا اهداف برتر Esport یعنی رقابت سالم زیر سوال برود.

بنابراین هر چه قدر هم که برای نوآوری و ایجاد گزینه های خاص به عنوان بازی های Esport  تلاش کنیم باز هم این ترفند های درآمدزایی سد راه پیشرفت توسعه ی بازی های Esport خواهند شد.

کلید موفقیت کمپانی Skillz

همان طور که گفته شد پرداخت به ازای برد یا پیروزی مانع بزرگی برای پیشرفت کمپانی های مختلف شده است؛ اما آن چه که Skillz متمایز کرده است استراتژی پرداخت به ازای رقابت و بازی با افزودن Esport به بازی های موبایل است.

این کمپانی بازیکن را به رقابت دعوت می کند؛ نه این که امکان پیروزی بدون زحمت را برای او فراهم کند. با این ایده روند بازی ها به چرخه ای عادلانه تبدیل می شود که یادآور نبردهای قدیمی و بدون کلک خواهد بود.

افزودن Esport به بازی های موبایل

شما چه فکر می کنید؟

تا به حال بازی های موبایلی Esport را تجربه کرده اید؟ تمایز این بازی ها با سایر بازی های معمول از نظر تجربه ی کاربری چیست؟ آیا واقعا این بازی ها مخاطب را به سمت پرداخت ترغیب می کنند؟ نظرات خود را مطرح کنید.

source: venturebeat

از دست ندهید!

راز موفقیت بیل گیتس

راز موفقیت بیل گیتس – پدر تکنولوژی، در مورد نحوه استفاده خود از تکنولوژی می‌گوید

استفاده بیل گیتس از تکنولوژی آنقدرها که شما فکر می‎کنید پیچیده نیست. همین شیوه تفکر، راز موفقیت بیل گیتس

ادامه مطلب...
محو شدن پست‌های نامناسب

محو شدن پست‌های نامناسب در اینستاگرام، تلاشی برای امنیت بیشتر کاربران!

اینستاگرام همیشه در مورد اعمال محدودیت برای تصاویر یا ویدئوهای خاص یا بسیار سختگیرانه عمل کرده است یا همانطور

ادامه مطلب...
بازاریابی اپلیکیشن موبایل

5 اشتباه وحشتناک در بازاریابی اپلیکیشن موبایل که احتمالا مرتکب می‌شوید!

مقوله بازاریابی اپلیکیشن موبایل از آن دسته امور ریسک‌دار و پُرخطر است که برخی از اشتباهات در آن به

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu