رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible – هزارتویی بی انتها که ورای اهداف مالی شکل گرفته است!

دسته : کمپانی ها
رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

این بار می خواهیم درباره ی استارتاپ Impossible صحبت کنیم که هدفی متفاوت را اتخاذ کرده است. هدفی که قطعا رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible می باشد.

به عنوان یک کارآفرین در دنیای اپلیکیشن ها شاید مهم ترین هدف شما از توسعه اپلیکیشن موبایل در کسب وکار درآمدزایی باشد. در واقع همواره مهم ترین عاملی که انسان ها را به سمت فعالیت های اقتصادی می کشاند همین سودآوری و کسب درآمد است و انسان ها تلاش می کنند جایگاه خود را برای درآمد بیش تر ارتقا دهند.

اگر ایده ی افزودن Esport به بازی های موبایل مطرح می شود هدف آن ترغیب کاربر به پرداخت و کسب درآمد است. اگر کمپانی چیتاموبایل روند کپی برداری سایر کمپانی های چینی را پیش نگرفته صرفا برای کسب درآمد خاص و متفاوت است.

2keys-success-of-impossible-startup

لیلی کول(Lily Cole) سرپرست و ایده پرداز این اپلیکیشن بوده و هم اکنون محصولات و خدمات خود را در وب سایت Impossible.com عرضه می کند.

Impossible شبکه ای اجتماعی مبتنی بر دوستی و خیرخواهی افراد برای کمک به دیگران و ارائه مهارت های آن ها می باشد و توسط مجلات آمریکایی به عنوان برترین تجارت رایگان آنلاین انتخاب شده است.

لیلی کول معتقد است محبوبیت و موفقیت اپلیکیشن او مبتنی بر مسائل مادی نبوده و همواره اهداف دیگری را دنبال کرده است.

اگر می خواهید با جزییات بیشتر این ایده ی جدید آشنا شوید شما را به مطالعه ی ادامه پست امروز هات اپ نیوز دعوت می کنیم.

بررسی رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

Keys Success of Impossible startup

بدون شک با بازدید از وب سایت رسمی این اپلیکیشن می توانید رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible را کشف کنید! از صفحه ی اصلی سایت گرفته تا عباراتی که برای تعامل بیشتر با کاربران در وب سایت درج شده اند حال و هوای متفاوتی دارند.

ایده ی اولیه ی اپلیکیشن Impossible

راه اندازی این اپلیکیشن از بحران مالی سال 2008 آمریکا الهام گرفته شده است. بحرانی که سبب فروپاشی برخی از خانواده ها شد. با توجه به این بحران، حدود 3 سال پیش لیلی کول به عنوان یک بازیگر و مدل تصمیم گرفت ورای اهداف مالی پروژه جوامع را به هم نزدیک کند.

با استفاده از این ایده مبادلات اجتماعی افراد با نیات خیرخواهانه و بدون نیاز به پول شکل می گیرد. در این طرح یک شرکت نرم افزار در لندن برای توسعه ایده به لیلی کول کمک کرده است.

هدف سازنده از راه اندازی استارتاپ

اولین سوالی که بعد از راه اندازی استارتاپ به ذهن کارآفرینان می رسد این است چگونه می توانیم با این طرح کسب درآمد کنیم؟ اما در Impossible هدف خارج کردن پول از چرخه ی کار بود.

لیلی کول به دنبال پاسخ دادن به یک سوال بود: چگونه می توان این پروژه را به سرانجام رساند؟ نه این که مدام به دنبال پاسخی برای نحوه ی درآمدزایی باشد.

به نظر می رسد مسائل مالی بخش کوچکی از استارتاپ ها هستند و باید ابتدا فهمید که معیار مردم برای ارزش گذاری یک اپلیکیشن چیست.

توصیف محیط وب سایت Impossible.com

صفحه ی اصلی

در صفحه ی اصلی وب سایت با شعار تامل برانگیزی رو به رو می شوید: ما تصور شما از کل جهان را به شکل یک محصول و در یک زمان خاص احیا می کنیم!

بعد از صفحه ی اصلی لینک دانلود رایگان اپلیکیشن را مشاهده می کنید که حاوی پیغام های ملایم و متفاوت هستند! پیام های خوش بینانه و روحیه بخشی که کاربر را تحت تاثیر قرار می دهند:

Impossible سرزمینی متفاوت می باشد که مهربانی و خلاقیت واحد مبادلات آن است!

رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

فرم ثبت نام

در کنار فرم ثبت نام و ورود، پیغامی برای درج نظرات و درخواست ها و هم چنین ثبت کمک های خیرخواهانه قرار گرفته است.

مطالب

بخش جذاب دیگری که مشاهده می کنیم در دل مطالب نهفته است. در بخشی از مطالب سایت با این جمله مواجه می شوید: ما حس اتحاد را در جهان مدرنی که فاقد با هم بودن است تحقق می بخشیم.

مشاهده ی همین قسمت کافی است تا رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible و لیلی کول را به عنوان یکی از برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل بشناسید.

Impossible اپلیکیشنی برای استفاده رایگان از مهارت ها است. مهارت هایی که بخشی از جامعه ی مهربانی لیلی کول را تشکیل می دهند.

Impossible چه می کند؟

Impossible کاربران را به برای معرفی خدمات و مهارت های خود تشویق می کند. طراحی وب، برگزاری کلاس های یوگا، کدنویسی، نقاشی و هر مهارت دیگری که از روح شما نشات گیرد.

بعد از ثبت نام، هر کاربر به کمک سایر کاربران می شتابد و اگر بتواند، به صورت رایگان و خیرخواهانه به مشکلات رسیدگی می کند.

رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

علت نامگذاری اپلیکیشن

زمانی که وارد این برنامه می شوید اولین بخشی که مشاهده می کنید Impossiblites است. Impossiblites همان غیرممکن هایی است که کاربران مختلف با آن ها درگیر هستند.

مثلا یکی از کاربران این برنامه برای ویرایش فیلم خود به مشکلاتی برخورد کرده است. در نتیجه با همکاری شما Impossiblites به possiblites یا ممکن ها تبدیل می شود.

علت نامگذاری این برنامه نیز به همین دلیل بوده تا کاربران چیزهایی که برایشان غیرممکن شده را با کمک سایر افراد حل ممکن کنند.

چرا از اپلیکیشن Impossible استفاده کنیم؟

نظیر تصورات غلط درباره شبکه های اجتماعی درباره ی استفاده از برخی اپلیکیشن ها هم همین مشکل وجود دارد. برخی تصور می کنند استفاده از این نوع برنامه ها وقت تلف کردن است.

اما از نظر توسعه دهنده ی اپلیکیشن این پلتفرم فرصتی است که انسان های واقعی را که بدون هیچ چشم داشتی به افراد غریبه کمک می کنند از سایر انسان ها تمیز دهیم.

دستاوردهای پروژه ی Impossible

در حالی که ارزش گذاری 3.8 میلیارد دلاری اپلیکیشن پیام رسان Slack معروف مهم ترین دستاورد این کمپانی و سایر شرکت های مشابه محسوب می شود لیلی کول معتقد است رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible دستاوردهای انسانی است.

Impossible نه منبعی را به هدر داده و نه فردی را بیهوده مشغول کرده است. بلکه تنها چیزی که از دست داده افکار مالی و پول بوده است!

حامیان پروژه ی Impossible

جیمی ویلز ، موسس ویکی پدیا، یکی از مهم ترین حامیان لیلی کول بوده و در این بین افراد حرفه ای دیگری نیز به او کمک کرده اند.

با وجود بسیاری از پروژه های مشابه با Impossible لیلی کول امیدوار است بتواند با حامیان خود در فرآیند شیرینگ اقتصاد جهان غرب موثر باشد؛ اما بر خلاف باقی استارتاپ ها این کار را عام المنفعه و بدون سود انجام دهد.

رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

سرمایه گذاران Impossible

سرمایه گذاری Impossible با کمک بخشی از مالیات بوده است. در واقع حدود 200 هزار دلار برای تامین بودجه ی راه اندازی این اپلیکیشن تخصیص داده شده که البته انتقادات زیادی نیز به همراه داشته است.

لیلی کول باقی هزینه ها را شخصا تقبل کرده و مشغول به فعالیت 10 ساعته ی خود در روز بدون چشم داشت مالی می باشد.

چالش های پیش روی استارتاپ

رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible مقابله با چالش هایی بوده است که تاکنون سر راه لیلی کول شده است. با توجه به این که امور این اپلیکیشن بدون دخالت پول می گذرد بنابراین نیاز به طرح های مختلف برای خودکفایی نظیر تبلیغات همواره حس می شود.

در این جامعه از محبت و احساس همدلی انسان ها به جای پول استفاده می شود و قرار است کمک ها از صمیم قلب انجام شوند. بنابراین نمی توان به هر کاربر غریبه ای که از هر گوشه ی دنیا در این برنامه عضو می شود اعتماد کرد.

چشم انداز آینده ی Impossible

در حال حاضر لیلی کول و 3 کارمند دیگر روی این استارتاپ کار می کنند. Impossible از بیش از 120 کشور جهان کاربر فعال دارد و هیچ محدودیتی برای ثبت نام در این سایت وجود ندارد.

سرمایه گذاری لیلی کول برای برندسازی حرفه ای در کسب وکار آنلاین اما بدون سود ادامه داشته و قصد دارد تعداد کاربران فعلی وب سایت را 6 رقمی کند.

اگرچه وب سایت های زیادی فعالیت های مشابه را انجام می دهند اما این چالش با وجود قابلیت ها و استایل متفاوت Impossible به خوبی حل و فصل خواهد شد.

رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible

سخن آخر:

با بررسی رمز موفقیت اپلیکیشن Impossible در می یابیم که اهداف مالی همیشه سبب موفقیت نمی شوند.

بهتر است گاهی رویکرد خود را نسبت به فعالیت هایمان تغییر دهیم و به جای کاوش های اقتصادی، نگاهی به نیاز های دیگر انسان ها بیندازیم که احتمالا تاکنون تولید کنندگان اپلیکیشن نسبت به آن ها بی توجه بوده اند.

تجربه و نظر شما؟

چه استارتاپ های مشابهی را می شناسید که با اهداف خیرخواهانه شکل گرفته باشند؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

Buttons-03

source: telegraph

از دست ندهید!

کتانی‌های سیلیکون ولی

کتانی‌های سیلیکون ولی به نمادی از قدرت، سهل‌انگاری، خلاقیت و انحصار تبدیل شده‌اند

ساکنان دره سیلیکون همیشه به ساده‌پوشی شُهره بوده‌اند. سیلیکون ولی سرزمین فرمانروایانی است که همیشه با شلوار جین، تیشرت

ادامه مطلب...
تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار

تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار – یک پله فراتر از هوش طبیعی انسان!

به کارگیری و تاثیر هوش مصنوعی بر نوشتار تا دیروز دور از تصور بود اما انگار قرار است هر

ادامه مطلب...

در بازی Battle Islands باید در مقابل حریفانی واقعی از سراسر جهان بجنگید!

بازی Battle Islands محصول 505 Games می‌باشد. اولین موضوعی که این استودیو به آن تاکید دارد این است که می‌گوید ما

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu