Batlle Bay

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی؛ اولویت اصلی در امر برندسازی

دسته : کسب و کار
هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن

امروزه  هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی تبدیل به امری متداول شده و این رویکرد سودآوری کلانی نیز به دنبال داشته است.

حتما شما هم با این موضوع موافق هستید که خانم ها بیشتر از آقایان خرید می کنند یا این که وقت بیشتری را برای گشت وگذار در فروشگاه ها صرف می کنند. اهمیت خانم ها به خرید کردن و میلی که برای استفاده از اجناس متنوع دارند ذاتی و غیرقابل چشم پوشی است.

هر چند خرید کردن خانم ها برای برخی از آقایان خسته کننده باشد و شاید معضل بزرگی محسوب شود اما بازاریابان و متخصصان مارکتینگ این تمایل غریزی را هدف کسب وکار خود قرار داده اند. تا جایی که شاید مخاطب اصلی یک اپلیکیشن ابتدا خانم ها باشند تا آقایان!

با افزایش اهمیت کسب وکار موبایلی یا تجارت همراه اپلیکیشن های فروشگاهی بیش از هر اپلیکیشن دیگری توسعه یافته اند و تحقیقات نشان داده از هر دو نوجوان 15 تا 20 ساله ی آمریکایی 1 نفر از این اپلیکیشن ها استفاده می کند.

در این بین خانم ها نفش پررنگ تری در خرید های آنلاین و غیرحضوری ایفا می کنند.

بنابر این آمار، ساخت اپلیکیشن برای سایت فروشگاهی و هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی مدرن ترین ابزار در تجارت همراه بوده که تاکنون با اقبال خوبی نیز مواجه شده است.

اگر شما هم صاحب وب سایت فروشگاهی هستید یا می خواهید به زودی تجارت آنلاین را تجربه کنید با مطالعه ی مطلب امروز هات اپ نیوز می توانید مخاطبان خود را برای برندسازی و کسب درآمد بیشتر اولویت بندی کنید.

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی جهت در آمدزایی

Shopping apps targeting women generate better profits

طبق آمار منتشر شده توسط Liftoff (پلتفرمی برای راه اندازی اپلیکیشن های فروشگاهی موبایل) 7.3 میلیون کاربر از اپلیکیشن های فروشگاهی این برند در نیمه سال جاری استفاده کردند که اکثریت آن ها را خانم ها هم در بخش فروشگاهی و هم در بخش استفاده از بازی های موبایل تشکیل می دادند.

این در حالی است که به کارگیری استراتژی های توسعه اپلیکیشن های موبایل برای متقاعد کردن بانوان در استفاده از یک محصول ارزان تر تمام می شود!

خانم ها همچنان پیشتاز هستند!

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی بی دلیل نیست! 34 درصد از خریدهایی که در فروشگاه های مختلف انجام می شوند از طرف بانوان انجام می شوند؛ چرا که خانم ها وقت آزاد بیشتری دارند و شاید ساعات بیشتری را نیز برای استفاده از موبایل صرف می کنند.

به علاوه تحقیقات نشان داده است اگرچه سرمایه گذاری روی بانوان ارزان قیمت تر تمام می شود، اما همین مخاطبان هدف، خرید هایی انجام می دهند که عموما 40 درصد نسبت به مردان گران قیمت تر هستند!

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن

دامنه ی تسلط بانوان بر بازار گسترده است

دامنه ی تسلط بانوان تنها به اپلیکیشن های فروشگاهی محدود نمی شود. در دنیای بازی ها نیز بانوان از مردان پیشی گرفتند. تحقیقات نشان داده است که نوآوری های جدید در بازی ها خانم ها را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است.

به علاوه خانم ها خریداران خوبی هستند و این تمایل به خرید در بازی هایی با پرداخت درون برنامه ای نیز با نرخ 6.7 درصد، حدود 1 درصد نسبت به مردان بالاتر است.

چرا زنان هدف بهتری برای بازاریابی هستند؟

تجربیات نشان داده است که زنان را بهتر از مردان می توان قانع و به سمت خرید کردن ترغیب نمود. علت را تنها می توان در خواص بیولوژیکی و روانی زنان جست وجو کرد و ظرافتی که در وجود آن ها نهفته است.

در عین پیچیدگی هایی که در وجود این خریداران دیده می شود تنها کافی است از اصول بازاریابی و سئو در کسب وکار به خوبی استفاده نمود تا بتوان نظر این گیمر ها یا خریداران را جلب کرد.

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن

هزینه های بازاریابی برای جذب خانم ها

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی بسیار ارزان قیمت تر است.

اگر به جای این که سرمایه ها را در امور جانبی تلف کنیم بتوانیم هدف گذاری را درست انجام دهید و مهم تر از همه به اهمیت تجربه کاربری در استفاده از اپلیکیشن ها بی توجه نباشیم می توانیم تا 13 درصد در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنیم.

عوامل موثر در هدف گذاری صحیح مخاطب

علاوه بر این که جنسیت مخاطبان خود را اولویت بندی می کنید باید به عوامل جانبی نیز توجه داشته باشید. روان شناسی در تمام جنبه های تکنولوژی جای دارد.

همان طور که می توانید انتخاب گوشی و شخصیت شناسی افراد را به هم ربط دهید می توانید میزان خرید کردن و عواملی نظیر فصل ها و روان شناسی خانم ها را نیز به هم ارتباط دهید.

تاثیر فصل در خرید کردن خانم ها

طبق دیتا و اطلاعات موجود میزان خرید کردن خانم ها در فصل تابستان با توجه به فراغت بیشتری که پیدا می کنند افزایش می یابد. بنابراین در هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی باید فصل ها را نیز در نظر داشت.

به عنوان مثال هزینه های جذب کاربر به صورت متوسط حدود 65.90 دلار می باشد که این رقم در نیمه ی دوم سال 2016 تا 47 درصد کاهش یافت؛ چرا که کاربران وقت بیشتری را برای گشت و گذار و خرید آنلاین صرف می کنند و خودشان بازاریابان شما می شوند!

هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن

بازی یا خرید؟ کدام برای جذب خانم ها بهتر است؟

این که بانوان به کدام یک از سرگرمی ها بیشتر جذب می شوند کاملا نسبی است. در فصل تابستان بانوان تمایل بیشتری نسبت به خرید کردن دارند. این در حالی است که نرخ دانلود اپلیکیشن های بازی نیز افزایش پیدا می کند.

در این بین شبکه های اجتماعی نیز رقیب سرسختی برای اپلیکیشن های دیگر خواهند بود و تا زمانی که فروش و بازاریابی محصول به واسطه ی مدیریت صحیح شبکه های اجتماعی امکان پذیر است این رقابت سخت تر و سخت تر هم خواهد شد.

سخن آخر:

تفاوت های جنسیتی را در فروش محصولات و توسعه اپلیکیشن نظیر هدف گذاری خانم ها توسط اپلیکیشن های فروشگاهی جدی بگیرید.

اگر بانوان تمایل بیشتری برای خرید کردن با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی دارند آقایان نیز ترجیح می دهند از اپلیکیشن های ارائه دهنده ی سرویس های مالی استفاده کنند. بنابراین اولین و مهم ترین گام هدف گذاری است.

تجربه و نظر شما؟

به عنوان یک کاربر با تاثیر تفاوت های جنسیتی در انتخاب محصول یا استفاده از خدمات موافق هستید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

source: betanews

از دست ندهید!

یادگیری ماشینی Blippar

یادگیری ماشینی Blippar مثل یک ماشین‌بازِ حرفه‌ای ماشین‌ها را شناسایی می‌کند!

یادگیری ماشینی Blippar تکنولوژی تشخیص خودکار خودرو می‌باشد که به تازگی معرفی شده تا به همه ماشین‌بازها نشان دهد

ادامه مطلب...
فایل‌های دانلود شده در اندروید

پیدا کردن فایل‌های دانلود شده در اندروید در کم‌تر از یک دقیقه!

هر چند بسیاری از کارها در سیستم عاملی مانند اندروید با این انعطاف و سازگاری خیلی ساده به نظر

ادامه مطلب...
رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی

رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی و بازاری که به مذاق توسعه‌دهنده خوش می‌آید

آیا می‌دانستید رونق اپ استور نسبت به گوگل پلی هم برای کاربر و هم برای سازنده اپلیکیشن بیش‌تر است؟!

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu