following

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip و موفقیتی که با سه قانون مهم شکل گرفته است!

دسته : کسب و کار
استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip نمونه ای کسب وکارهای موفق و پردرآمدی است که با تکیه بر یکی از مهم ترین اصول کاری یعنی اخلاق حرفه ای رشد کرده و ارزشی معادل 32 میلیون دلار دارد.

بررسی رمز وراز موفقیت استارتاپ های بزرگ دنیا نشان داده که داشتن استعدادهای ذاتی یا تحصیلات عالی عامل این موفقیت ها نبوده است. بلکه آن چه امروزه سبب تغییر وضعیت مالی انسان ها و تبدیل آن ها به افراد ثروتمند با رویکردی متفاوت به جهان می شود استراتژی هایی می باشد که در ذهن آن ها شکل گرفته است.

اگرچه هر انسانی به صورت طبیعی با استعدادهای خاص و برتری نسبت به همنوعانش متولد می شود اما نتیجه نهایی کارها و پروژه هایی که برای موفقیت در زندگی انجام می دهیم می تواند کاملا از استعداد و هوش فردی مستقل باشد.

برایان وونگ(Brian Wong) سرپرست و ایده پرداز 25 ساله ی استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip عنوان کرده آن چه سبب موفقیت این کمپانی شده چیزی فراتر از استعداد فردی یعنی اخلاق حرفه ای بوده است.

جوانی موفق که پس از گذشت 4 سال از فارغ التحصیلی در دوره ی دبیرستان سرمایه ی 32 میلیون دلاری در دست دارد و غول های بزرگی نظیر Unilever و BMW به عنوان مشتری با وی همکاری می کنند!

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

از دیدگاه وونگ موفقیت تنها به افراد خاصی با استعداد های عجیب اختصاص ندارد. شاید اگر شما هم در مطلب امروز هات اپ نیوز با سه قانونی که بریان وونگ برای موفقیت کمپانی Kiip در نظر داشته آشنا شوید دیدگاهتان نسبت به راه اندازی استارتاپ و کسب موفقیت های بزرگی که از نظر برخی دست نیافتنی هستند تغییر کند.

رمز موفقیت استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

Keys For Success Kiip Startup

وونگ می گوید: on time یا دقیق بودن در انجام امور و سخت کوشی مهم تر از باهوش بودن است. این دو فاکتور از مهم ترین ویژگی نیروهای انسانی مورد نیاز برای بهره وری در کسب وکار است.

این جوان 25 ساله اخیرا با انتشار کتاب جدید خود تحت عنوان ” کد تقلب” ترفند های موفقیت سریع را که با تجربه در کسب وکار خود به دست آورده با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. سه ترفند اساسی و ضروری معرفی شده در این کتاب عبارتند از :

شدیدا درگیر کسب وکار و مسائل شوید!

یکی از دلایل شکست استارتاپ های مختلف در سال 2016 عدم تمرکز روی هدفی است که مشخص کرده اند. همه ی ما به خوبی می دانیم که بخش عمده ای از انرژی انسان ها موقع کار کردن برای حرف زدن های بیهوده یا درگیری های لفظی و بحث و جدل هایی صرف می شود که عملا بی فایده است.

ووگ معتقد است اگر شما فردی هستید که با اراده ی قوی روی کار خود تمرکز می کنید و هیچ چیزی نظیر مجادله ی دیگران نمی تواند عامل حواس پرتی شما حین کار کردن شود، انسانی موفق با راندمان بالا هستید.

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

چگونه نیرویی با بازدهی بالا باشیم؟

به عنوان عضوی از یک استارتاپ نظیر استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip همواره به کمک افراد دیگر و سرپرست تیم بشتابید.

برنامه ی کاری خود را با امور اداری یا تجارتی که بدان مشغول هستید پر کنید. اگر شدیدا غرق کار شوید (تنها در ساعات کاری) به مرور یاد می گیرید که در افکار خود شنا و حرکات ذهن خود را کنترل کنید.

به این ترتیب هر چه قدر هم که تفکرات شما عمیق تر شود با تسلطی که بر وضعیت دارید می توانید از عوارض ناشی از کار کردن زیاد و خستگی جلوگیری کنید.

لبخند بزنید!

هیچ سخنران یا روان شناسی نمی تواند تاثیر فوق العاده ی لبخند زدن را آن طور که شایسته است توصیف کند. لبخند پرچم سفید و نشانه ی صلح است. صلح سرشار از انرژی مثبت و در اخلاق حرفه ای انتقال انرژی مثبت در فضای کاری امری پسندیده است.

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

چگونه با لبخند زدن تاثیرگذار باشیم؟

لبخند ابزار تاثیرگذاری است. لبخند می تواند به منزله ی دستگاه تشخیص احساسات افراد از راه دور باشد و اولین احساس مثبت افراد را نسبت به یکدیگر در قلب و روح ایجاد کند.

برای این که تاثیرگذار باشیم نباید به این فکر کنیم که انسان ها چه طور درباره ی ما می اندیشند؛ بلکه باید تلاش کنیم با خوش رویی اولین تاثیرگذاری را موثر و قدرتمند پایه گذاری نماییم.

همان طور که می بینید از دیدگاه وونگ اغلب فاکتورهایی که عامل موفقیت استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip بودند فراتر از استعداد ذاتی هستند.

بدانید چه می خواهید و چه می کنید!

دقیقا چه می خواهید؟ چه کاری انجام می دهید و به کجا می روید؟ جالب است بدانید که اغلب انسان هایی که در کره زمین زندگی می کنند حداقل نیمی از شبانه روز خود را بی هدف سپری می کنند و نمی دانند چه می کنند.

البته ناگفته نماند که همیشه در مسیر موفقیت لازم نیست بدانید چه می خواهید؛ بلکه مهم تر این است که بدانید مشغول به چه کاری هستید و آیا فعالیت شما مفید است یا نه.

استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip

برای هدف گذاری فعالیت ها چه کنیم؟

احتمالا با یک مثال ساده می توانید متوجه شوید که هدف گذاری چگونه صورت می گیرد و چه قدر راحت می توان کارهایی که انجام می دهیم را بررسی کنیم.

فرض کنید در یک جلسه ی مهم هستید و نیمی از این جلسه را از دست داده اید. بنابراین در کمال بی اطلاعی به سر می برید و باقی مفاهیم برای شما مبهم است. اگر فردی باشید که برایتان مهم باشد چه می کنید قطعا از حاضرین سوال می پرسید و آن ها را به صورت خودکار به سمت راهنمایی کردن خود هدایت خواهید کرد.

سخن آخر:

هر چه قدر زمان می گذرد مشاهده می کنیم که موفقیت های بزرگ نظیر استارتاپ تبلیغات موبایل Kiip توسط افراد بی تجربه و کم سن و سال تر با استعدادهای معمولی کسب می شوند. بنابراین موفقیت دور نیست، رویکرد انسان ها تعیین کننده است.

شما چه فکر می کنید؟

با قوانین موفقیت سرپرست کمپانی Kipp موافق هستید؟ آیا اخلاق حرفه ای می تواند زمینه ی موفقیت های بزرگ مشابه را فراهم کند؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

source: cnbc

از دست ندهید!

آیفون جدید

چرا در حال حاضر خرید یک آیفون جدید بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود؟

اگر قصد دارید آیفون جدید بخرید، بهتر است دست نگه دارید و در حال حاضر آیفون نخرید! زیرا اپل

ادامه مطلب...
بازاریابی بصری در اینستاگرام

با این 5 ترفند بازاریابی بصری در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوید

استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است. هنگامی که بدنبال

ادامه مطلب...
دستبند Steer

دستبند Steer با استفاده از شوک الکتریکی، رانندگان خواب‎آلود را بیدار می‌کند!

شاید نوشیدن چای یا نوشابه‌های انرژی‌زا را برای بیدار ماندن هنگام رانندگی امتحان کرده باشید، اما خواب اگر بخواهد

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu