crash club

نارضایتی مشتریان از سامسونگ – 40 درصد آنها دیگر سراغ گوشی های سامسونگ نمی روند

دسته : اخبار

بهتر است همیشه با پیش فرض شک و تردید به گفته های دیگران بنگریم همین موضوع مانع از هیجانی شدن های آنی یا غم و ناراحتی شدید ما می شود. از جمله ی این گفته ها خبر نظرسنجی جدیدی در مورد نارضایتی مشتریان از سامسونگ است که نشان می دهد درصد زیادی از مشتریان سامسونگ دیگر حاضر به خرید یک گوشی سامسونگ نیستند!

بعد از نظر خواهی از 1000 نفر در مورد احساسات آنها  که توسط پلتفرم تجارت الکترونیکی Branding Brand در 11 و 12 اکتبر انجام گرفت نتایج عجیب و بهتر است بگوییم شوکه کننده ای از نارضایتی مشتریان از سامسونگ به دست آمد.

بیش از 40 درصد افراد شرکت کننده در این نظر سنجی گفتند بعد از اینکه سامسونگ یک مشکل را به یک فاجعه تبدیل کرد دیگر کارشان با گوشی های این کمپانی به اتمام رسیده است.

آیا به همین راحتی می توان اتفاقات اخیر را نادیده گرفت؟ گلکسی نوت 7 نه یک بار بلکه دوبار بعد از دود کردن، آتش گرفتن و منفجر شدن فراخوان جهانی شد.

نارضایتی مشتریان از سامسونگ

سایر مشتریان سامسونگ علت وفاداری به این برند را اینگونه ذکر کردند:

  • استایل گوشی ها (52%)
  • گزینه های شخصی سازی تجربه ی کاربری (44%)
  • عمر باتری (39%)
  • قیمت  (35%)
  • علاقه نداشتن به سایر برندهای گوشی (28%)

سامسونگ برای ایجاد حس بهتر در مشتریان 100 دلار اعتبار به آنها هدیه داد، آیا 100 دلار ناقابل باعث می شود احساس بهتری داشته باشید؟ آیا نارضایتی مشتریان از سامسونگ با 100 دلار حل می شود؟ این همان مشتری مداری و احترام به خواسته های طرفداران یک برند است؟ 100 دلار برای پایبند ماندن به یک برند کافی است؟

هنوز 1 میلیون نوت 7 در دست و جیب مردم در مناطق مختلف جهان استفاده می شود که سرنوشت هیچ کدام مشخص نبوده و برند سامسونگ در هاله ای از سردرگمی و بی سرانجامی محو شده است.

نارضایتی مشتریان از سامسونگ

آیا نارضایتی مشتریان از سامسونگ همیشگی خواهد بود؟

در این بررسی نشان داده شد که 30 درصد از صاحبان سامسونگ قصد خرید یک آیفون دارند و 8 درصد آنها گوشی های پیکسل گوگل را ترجیح می دهند، 62 درصد باقی مانده نیز ترجیح می دهند انواع دیگر برندهای اندرویدی را امتحان کنند.

نارضایتی مشتریان از سامسونگ

در نظر سنجی مشابهی که در 21 و 22 سپتامبر انجام گرفت فقط 34 درصد مشتریان گفتند برای همیشه از سامسونگ فاصله خواهند گرفت.

سامسونگ در حال حاضر به هیچ سوالی پاسخگو نیست. به نظر نمی رسد عامل تصمیم گیری ها رشوه یا تبلیغات باشد بلکه ترس مشتریان از امنیت خود و اطرافیانشان طبیعتا چنین عکس العملی را به همراه داشته است.

همه چیز به گوشی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 و خطوط منحنی جذاب آن بستگی دارد که به هیچ وجه منفجر نشود. تنها در صورت ارائه ی چنین محصول زیبا و بی خطری شاید این 40 درصد مشتریان ناراضی سامسونگ حاضر به بخشش این برند شوند.

Source: cnet

از دست ندهید!

نسخه 4.2 تلگرام با قابلیت‌‌های جدید و متفاوت از راه رسید

اپلیکیشن پیامرسان تلگرام به خاطر تعریف خاصی که از امنیت ارائه داده، موردپسند کاربران قرار گرفته است. در نسخه

ادامه مطلب...
آیفون جدید

چرا در حال حاضر خرید یک آیفون جدید بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود؟

اگر قصد دارید آیفون جدید بخرید، بهتر است دست نگه دارید و در حال حاضر آیفون نخرید! زیرا اپل

ادامه مطلب...
بازاریابی بصری در اینستاگرام

با این 5 ترفند بازاریابی بصری در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوید

استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است. هنگامی که بدنبال

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu