crash club

ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام و تاثیر آن بر دنیای به اشتراک گذاری

دسته : اخبار

اینستاگرام برای اضافه کردن ویدئوهای زنده به اپلیکیشن خود آماده می شود. ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام در تصاویر منتشر شده توسط tjournal.ru به نمایش درآمده است. این تصاویر توسط کاربر روسی اینستاگرام کشف و توسط T Journal منتشر شده اند.

نخستین آیکون در بخش استوریز به لایو بودن آنها اشاره دارد. در رابط کاربری استوریز دکمه ی قرمز بزرگی به نام Go Insta مشاهده می گردد که ظاهرا برای شروع پخش زنده استفاده می شود.

ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام

سخنگوی اینستاگرام هنوز در این مورد صحبتی نکرده اما ویدئوهای مربوط به ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام نیز توسط  T Journal منتشر شده اند.

حدود یک سال است که خبرهایی در مورد اضافه شدن ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام شنیده می شود. به نظر می رسد از نظر فیسبوک، آینده، غوطه ور شدن در فضای زنده ای است که توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

به همین دلیل است که این کمپانی در حال انجام سرمایه گذاری های زیادی بر روی واقعیت مجازی و جنبه های اجتماعی این تکنولوژی تازه وارد است. 

ویدئوهای زنده یکی از راه های منحصر به فرد برای جذب تبلیغات تلویزیونی نیز محسوب می شوند. فیسبوک نیز برای به دست گرفتن این قلمرو سخت تلاش می کند.

اضافه کردن ویژگی استوریز راه را برای ارائه ی فرمت های جدید در اینستاگرام باز کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده توسط  T Journal به راحتی می توان تصور کرد که با باز کردن اینستاگرام با کانال های مختلف روبرو شویم که همگی به صورت زنده در حال پخش ویدئوهای مختلف هستند!

کلیک کردن بر روی تصاویر کاربر را به قسمت popular live broadcasts خواهد برد که در حال حاضر فعال نیست.

ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام در تصاویر منتشر شده توسط  T Journal

ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام

به اشتراک گذاری زنده ی تجارب توسط اینستاگرام بسیار هیجان انگیز خواهد بود. هنوز در مورد ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام اطلاعات زیادی وجود ندارد. فیسبوک و اینستاگرام همیشه ویزگی های جدید را در کشورهایی غیر از آمریکا امتحان می کنند. به نظر می رسد این ویژگی خود بخشی از یک برنامه ی بزرگتر باشد!

اگر اینستاگرام قصد سرمایه گذاری بر روی ویدئوهای زنده را داشته باشد احتمالا بهترین مکان برای این ویژگی بخش استوریز خواهد بود. اوایل این هفته بود که استوریز اینستاگرام در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار گرفتند تا بهتر مشاهده شوند.

نظر شما چیست؟ آیا ویژگی ویدئوهای زنده در اینستاگرام دنیای تبلیغات را متحول خواهد کرد؟

Source: theverge