following

این بار، فیس بوک به عنوان هاست

دسته : اخبار

هات اپ نیوز:

احتمالا در همین ماه فیس بوک هاست Buzzfeed، National Geographic و مقاله ها و ویدیو های The New York Times خواهد شد. این ویژگی جدید Instant Articles نام دارد و فیس بوک از ماه مارس مشغول کار بر روی آن بوده است.

چندی ست فیس بوک به سازمان های خبری مدل های تبلیغی خاصی پیشنهاد می کند که با بالا بردن پتانسیل کسب درآمد آنها را به شرکت تشویق می کند. یکی از این مدل ها به ناشران اجازه می دهد 100 درصد پولی که خودشان از فروش تبلیغ به دست می آورند و 70 درصد آن چه که فیس بوک برایشان می فروشد را برای خود بردارند.

این تاکتیک برای کسب درآمد اجرا نمی شود بلکه می خواهد افراد را به مدت طولانی تری در وب سایت نگاه دارد.

البته با وجود این طرح های وسوسه کننده برخی ناشران علاقه ی چندانی به دادن کامل کنترل محتوایشان به این شبکه ی اجتماعی و دسترسی نداشتن به اطلاعات خوانندگانشان ندارند. شاید ایده ی فیس بوک به عنوان هاست چندان برایشان ایده آل نباشد.

ژورنال وال استریت می گوید که فیس بوک هنوز در میانه ی راه بستن قرارداد با سه شریک لانچش است، پس احتمالا Instant Articles به تاریخ دیگری موکول می شود.

چیزی که به هر حال می توان نتیجه گرفت این است که قلمرو فیس بوک رو به گستردگی و کسب قدرت روز افزون است.

Source: WSJ

Via Engadget

 

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu