نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن و رسیدن به شهرتی باور نکردنی!

دسته : کسب و کار
نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

در شرایط حاضر نمی توان نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن نادیده گرفت و تمرکز بر مخاطب برای تبدیل آن ها به مشتریان بالقوه از اهداف اصلی کسب وکار های موبایلی برای بهره برداری مالی بوده است.

گستردگی امکانات برای توسعه اپلیکیشن نظیر مارکت های مختلف اندروید و iOS سبب مهاجرت انقلابی کاربران از دستگاه های مختلف به موبایل ها هوشمند شده است.

این انقلاب نتایج مختلفی را به دنبال داشت و باعث شده هرکسی که ایده پیش پا افتاده و آشنایی مختصری با دنیای اپلیکیشن ها داشته باشد به تولید و طراحی اپلیکیشن دست بزند.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

در مسیر جذب مخاطب مسیرهای سنتی همچون گذشته جوابگو نیستند. رویکردهای بازاریابی اپلیکیشن تغییر کرده و لازم است قبل از این که به تولید یک اپلیکیشن خوب فکر کنید تمرکز خود را روی شیوه های کسب درآمد از اپلیکیشن بگذارید.

آن چه مشخص می باشد این است که کسب درآمد و رسیدن به شهرت تنها به واسطه تبلیغات و عرض اندام کردن در میان رقبا به وقوع می پیوندد.

در مطلب امروز هات اپ نیوز که در ادامه می خوانید تلاش شده نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن با تکیه بر شیوه های بازاریابی جهت جلب توجه مخاطب  به خوبی تحلیل و بررسی شود. با ما همراه باشید.

بررسی نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

The role of advertising to wring revenue with app

یکی از دلایل شکست استارتاپ های توسعه اپلیکیشن عدم توجه به مخاطب است. توجه به مخاطب با تبلیغات و بازاریابی محقق می شود.

به خوبی می دانیم که استفاده از تبلیغات سنتی برای توسعه اپلیکیشن بی فایده است و متاسفانه بسیاری از استارتاپ ها هنوز در پس کوچه های تاریک تبلیغات سنتی مانده اند و نتوانسته اند با روش فعالیت در بازار خصوصی اپلیکیشن ها آشنا شوند.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

تبلیغات درون اپلیکیشنی چیست؟

تبلیغات درون اپلیکیشنی یکی از روش های رایج برای دیده شدن اپلیکیشن یا کسب درآمد می باشد که طی آن تبلیغ در سایز های مختلف در محیط اپلیکیشن نشان داده می شود.

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. در ساده ترین روش توسعه دهندگان مختلف بدون هزینه به تبادل نام تجاری خود می پردازند. در سطوح بالاتر کمپانی های مختلف اسپانسر تیم توسعه شما خواهند شد.

تاثیر تبلیغات درون اپلیکیشنی

احتمالا با بازی های محبوب ایندی آشنایی دارید. مدیر تبلیغات این کمپانی قرارداد تبلیغات گسترده ای با کمپانی کوکاکولا منعقد نموده است.

این تبلیغات به صورت متعادل در طول بازی نشان داده می شود و ایندی توانست علاوه بر جذب مخاطب به درآمدهای میلیون دلاری از تبلیغات در بازی های خود برسد.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن های موبایل در بازار

بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر اساس نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن سه دسته اپلیکیشن وجود دارد که توسعه دهندگان  رویکردهای مختلفی در تولید آن ها دارند:

اپلیکیشن های دسته اول

دسته اول اپلیکیشن هایی هستند که رویکرد مالی ندارند و به صورت رایگان ارائه می شوند.

اگرچه کسب در آمد از اپلیکیشن های رایگان به سادگی امکان پذیر است اما هدف این توسعه دهندگان در وهله اول خود کاربر است و تمایلی به جذب نام های تجاری ندارند.

چنان چه که قبلا هم به یکی از نمونه های همین دسته، اپلیکیشن Impossible اشاره کرده ایم.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

اپلیکیشن های دسته دوم

دسته دوم توسعه دهندگان اپلیکیشن هایی هستند که هدف آن ها به صورت ویژه کسب درآمد از اپلیکیشن می باشد.

این دسته از توسعه دهندگان پیوسته به دنبال جذب منابع مالی برای تبلیغ و حمایت هستند؛ چرا که معتقدند صرف سرمایه و هزینه در تولید اپلیکیشن منطقی نیست.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن  است که بودن یا نبودن این شرکت ها در بازار اپلیکیشن را مشخص می کند.

اپلیکیشن های دسته سوم

این دسته همان برترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل هستند که در کنار میلیون ها بار نصب و استقبال کاربران از تبلیغات برای تامین هزینه های تولید و نه کسب درآمد استفاده می کنند.

توسعه دهندگان این دسته به خوبی می دانند که هدف کسب درآمد از اپلیکیشن منطقی بوده و می توان به صورت متعادل از اپلیکیشن برای تامین هزینه های تولید خود برنامه بهره وری کرد.

نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن

نقطه اشتراک تمام اپلیکیشن ها

توسعه دهندگان مختلف با هر تفاوت فکری در تولید و طراحی اپلیکیشن مسلما ایده های مشترکی نیز دارند.

طبق تحقیقات صورت گرفته ثابت شده است که هدف مشترک همه ی اپلیکیشن ها جذب مخاطب به واسطه سرگرمی، تعامل و…یا رسیدن به مخاطبان از پیش تعیین شده ای است که منحصرا برای آن ها برنامه تولید کرده اند.

سخن آخر:

واضح است کسب درآمد (به صورت عمده از طریق تبلیغات) در آینده ای نزدیک خط مقدم تولید برنامه ها یا اپلیکیشن های موبایل خواهد بود.

پتانسیل های کافی در تمام کشورها از جمله ایران برای تحصیل افراد مستعد در رشته برنامه نویسی و به صورت تخصصی تر تولید اپلیکیشن موبایل وجود دارد. تنها کافی است این افراد را جذب و استعداد هایشان را برای کسب درآمد بیشتر پرورش داد.

شما چه فکر می کنید؟

آیا با نقش تبلیغات در کسب درآمد با اپلیکیشن به عنوان موثرترین راه برای به درآمد رسیدن از طریق تولید برنامه موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source: marketingland

از دست ندهید!

کنگره‌ جهانی موبایل 2017

در کنگره‌ جهانی موبایل 2017 شاهد چه رویدادهایی خواهیم بود؟

اگر به دنبال گوشی‌های جدید و متفاوت هستید، کنگره‌ جهانی موبایل یا همان MWC، از آن رویدادهایی است که باید

ادامه مطلب...

دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی از تاریخ انتشار اندروید Wear 2.0 تا عینک AR اپل

بعد از روزهای پُرهیجان CES 2017 تصور می‌شد هیجان دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی تاحدی فروکش کند اما اتفاقات دنیای پوشیدنی‌ها

ادامه مطلب...

اپلیکیشن OfferUp این دو کارآفرین جوان را میلیاردر کرد!

میلیاردر شدن آن هم از طریق یک اپلیکیشن موضوع جذابی است که بصورت ویژه در این مطلب با اپلیکیشن

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =

Mobile Sliding Menu