ویژگی shoppable tags اینستاگرام و اضافه شدن تگ خرید به تصاویر

دسته : آپدیت ها
ویژگی shoppable tags اینستاگرام

ویژگی shoppable tags اینستاگرام به هر عکس تگ های خرید اضافه می کند و این قابلیت حرکت سریع این اپلیکیشن عکس را به سمت تجارت الکترونیک نشان می دهد.

همانطور که از نام این ویژگی جدید مشخص است و در عکس زیر مشاهده می کنید، کاربران می توانند بر روی عکس های فروشنده های خاصی تگ Tap to view products را ببینند که در پایین سمت چپ عکس قرار گرفته است.

با تپ کردن بر روی این تگ مجموعه ای از تگ ها آشکار خواهند شد که محصولات و قیمت آنها را نمایش می دهد.ویژگی shoppable tags اینستاگرام

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر یک از آنها تپ کنند تا به صفحات محصولات خاص هر آیتم راهنمایی شوند. اگر کاربر تمایل به خرید داشته باشد با تپ کردن بر روی محصول به صفحه ی وب راهنمایی خواهد شد.

شیوه ای موثر و ساده برای تشویق رفتارهای خرید بیشتر در این اپلیکیشن که بسیار مشابه کاری است که پینترست برای ارتقا گزینه های یافتن محصولات در پلتفرم خود انجام داد!

اینستاگرام از این نظر تازه در آغاز راه است و تنها 20 برند قادر به استفاده از این ابزارهای جدید هستند که برای قرار دادن تصاویر مربوطه باید با تیم اینستاگرام همکاری کنند.

ویژگی shoppable tags اینستاگرام فعلا در مراحل تست اولیه است. اینستاگرام از نظر خریدهای درون پلتفرمی نیز تفاوت هایی با پینترست دارد.

لینک ها کاربر را به خارج از این اپلیکیشن و به وب هدایت می کنند و به نظر نمی رسد اینستاگرام قصد داشته باشد به این زودی ها گزینه ی خرید درون اپلیکیشنی را فعال کند.

ویژگی shoppable tags اینستاگرام فرصتی جدید برای تبلیغ کنندگان و کاربران

اینستاگرام قصد ورود به زمینه های خرید و فروش را ندارد بلکه قصد دارد برای فروشندگان این امکان را فراهم کند که تصاویر محصولات قابل فروش خود را به کاربرانی که آنها را فالو نمی کنند نمایش دهد.

کاربران فورا اقدام به خرید نمی کنند به همین خاطر است که برای بررسی های بیشتر به وبسایت هدایت می شوند تا امکان مقایسه ی محصولات مختلف را داشته باشند.

ویژگی shoppable tags اینستاگرام

تگ های خرید در نهایت به پست های ویدئویی و عکس های چرخان گسترش یافته و در کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت. اینستاگرام قصد دارد برای همه ی برندها صفحات محصولات را راه اندازی کند.

به لطف ویژگی shoppable tags اینستاگرام دیگر نیازی به بدترین ویژگی اینستاگرام یعنی check link in bio نخواهد بود. Link in bio با توسعه ی ویژگی های مختلف این پلتفرم در حال رنگ باختن است اما همچنان به طور گستره در این شبکه استفاده می شود.

تگ های خرید راه حل موقتی هستند که علاوه بر  بهبود سریع تجربه کاربر با طراحی و زیبایی های شناسی های اپلیکیشن نیز تناسب دارند. این یعنی از هر تصویری یک تگ قیمت آویزان نیست. شما فقط می توانید برای هر پست پنج تگ وارد کنید. 

تحقیقات انجام شده نشان داده اند که 60٪ از کاربران اینستاگرام در این اپلیکیشن با محصولات و خدمات آشنا می شوند و 75 درصد بعد از آشنایی اقدام به بازدید از سایت ها، جستجو و یا گفتن به یک دوست می کنند.

روشن است که این پلتفرم در حال ایفای نقش در فرآیند جستجوی آسان تر محصولات است. کاهش میزان جستجوی وب و به طور کلی جستجوهای خارج از این پلتفرم برای ارتباط تبلیغ کنندگان و کاربران امری ضروری است. 

Source: socialmediatoday

از دست ندهید!

مقایسه‌ اچ تی سی U Ultra و پیکسل XL

مقایسه‌ اچ تی سی U Ultra و پیکسل XL – کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

مقایسه‌ اچ تی سی U Ultra و پیکسل XL محک خوبی خواهد بود برای ارزیابی تلاش‌های اخیر اچ تی

ادامه مطلب...
اسمارت واچ‌های گوگل و ال جی

اسمارت واچ‌های گوگل و ال جی با انتشار Android Wear 2.0 رونمایی خواهند شد

گوگل و ال جی همکاری‌های خود را برای ساخت دو ساعت هوشمند Watch Sport و Watch Style آغاز کرده‌اند. اسمارت واچ‌های

ادامه مطلب...
لنزهای تماسی هوشمند

لنزهای تماسی هوشمند به پلتفرم جدید واقعیت افزوده تبدیل خواهند شد!

لنزهای تماسی هوشمند سه کاربرد اصلی دارند: سنجش‌های پزشکی برای اندازه‌گیری شرایط فیزیولوژیکی بدن، اصلاح مشکلات بینایی و استفاده

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu