crash club

عذرخواهی سامسونگ از کاربران بابت اتفاقات اخیر، دردی را دوا خواهد کرد؟

دسته : اخبار
عذرخواهی سامسونگ از کاربران

پس از اتفاقاتی که برای پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 افتاد و آتشی که این گوشی به خرمن سامسونگ انداخت، برخی از کاربران این کمپانی کره ای دلسرد شده اند. حال عذرخواهی سامسونگ از کاربران بابت اتفاقات پیش آمده در نوع خودش جالب به نظر می رسد!

اکنون سامسونگ در تلاش است از راه های مختلف دل کاربرانش را به دست بیاورد. تعویض گوشی های نوت 7 با گلکسی S8 و معرفی دستیار صوتی هوشمند منحصر به فرد از اقداماتی بود که سامسونگ انجام داد تا مرهمی بر دل کاربران نوت 7 بگذارد.

حالا سامسونگ در اقدامی جالب توجه در سه روزنامه ی اصلی ایالات متحده، صفحات کاملی را به انتشار معذرت خواهی از کاربران ‌اختصاص داد.
این نامه ی معذرت خواهی توسط رئیس Samsung Electronics North America امضا شده است.

در این نامه آورده شده:

عقیده ی اصلی ماموریت ما ارائه ی بهترین امنیت و کیفیت است. اخیرا ما در انجام این قول کوتاهی کرده ایم. به خاطر این موضوع حقیقتا متاسفیم.

در ادامه ی این نامه آمده است که:

ما این دستگاه را از تمام جهات دوباره آزمایش خواهیم کرد. سخت افزار، نرم افزار، پروسه تولید و ساختار باطری از جمله ی این آزمایش ها خواهند بود. ما برآنیم که هر چه زودتر از این شرایط عبور کنیم، اما رسیدن به پاسخ های صحیح امری زمانبر است.

عذرخواهی سامسونگ از کاربران

عذرخواهی سامسونگ از کاربران

کمپانی سامسونگ می گوید که تمام پروسه ی توسعه و تولید نوت 7 را مورد بررسی قرار می دهد تا مشخص شود دلیل اتفاقات پیش آمده چه بوده است.

گوشی نوت 7 در ماه آگوست عرضه شد اما به دلیل نواقصی که داشت دچار آتش سوزی می شد. سامسونگ چندین میلیون دستگاه را اوایل سپتامبر فراخوانی کرد.

اما وقتی دید گوشی های جایگزین شده نیز همان مشکل را دارند، یک ماه بعد تولید این گوشی را به طور دائمی متوقف کرد. هفته ی پیش سامسونگ اعلام کرد که 8 درصد از این دستگاه ها بازگردانده شده اند.

در ادامه ی نامه ی منتشر شده به مسئله ی ماشین لباسشویی های سامسونگ پرداخته شده است. این شرکت کره ای مجبور شد 2.8 میلیون دستگاه ماشین لباسشویی را در ایالات متحده فراخوانی کند.

اشکال این دستگاه ها این بود که قسمت بالایی آن ها می توانست از شاسی جدا شود. طبق گزارش ها 9 نفر به دلیل این مشکل زخمی شده اند. همچنین طبق گزارش کمیسیون ایمنی محصولات ایالات متحده این لباسشویی ها 700 مورد نقص عملکرد داشته اند.

عذرخواهی سامسونگ از کاربران

در کل واضح است که سامسونگ نیازمند ترمیم پل بین خویش و کاربران است. در بخش آخر این نامه گفته می شود که «از همه مهمتر، ایمنی بالاترین اولویت ما باقی خواهد ماند. ما از حمایت بی دریغ شما سپاسگزاریم و باز هم می گوییم که عمیقا متاسفیم.»

شما کاربران ‌سامسونگی هات اپ نیوز عذرخواهی سامسونگ از کاربران را می پذیرید؟!

به نظر شما آینده ی سامسونگ چگونه خواهد بود؟ آیا گلکسی S8 اعتماد طرفدارانش را باز خواهد گرداند؟

Source: theverge