crash club

مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر با unified inbox

دسته : اخبار
مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام

فیسبوک به تازگی ویژگی جدید unified inbox را رونمایی کرد که به کسب و کارهای مختلف این امکان را می دهد تا مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر را از این طریق انجام دهند.

همانطور که قبلا هم اشاره کرده ایم مدیریت شبکه های اجتماعی فقط به پست گذاشتن محدود نمی شود! از طرفی تصورات غلط در مدیریت شبکه های اجتماعی و مضراتی که دامن گیر کسب وکارها می شود را باهم بررسی نمودیم.

فیسبوک به تازگی ویژگی جدید unified inbox را رونمایی کرده است و می خواهد مدیریت شبکه های اجتماعی خودش را برای کسب و کارها ساده تر نماید.

Benji Shomair رئیس جهانی صفحات فیسبوک در مورد unified inbox گفت: یکی از علت های اضافه  کردن این قابلیت جدید درخواست های مکرری است که کاربران از ما داشتند.

پیش از این اگر کسب و کارها می خواست به مشتریان خود در فیسبوک، اینستاگرام و یا مسنجر پاسخ دهند نیاز به باز کردن اپلیکیشن های جداگانه داشتند؛ چالشی که با افزایش تعامل با شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را درگیر کرده بود.

او اضافه کرد حتی بعضی از کاربران برای پاسخ دادن سریع تر به مشتریان چند گوشی با خود حمل می کردند.

مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر با unified inbox

اما از این به بعد این کاربران قادر خواهند بود با استفاده از اپلیکیشن Facebook’s Pages Manager صندوق ورودی خود را برای پست های فیسبوک، پست ها، عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام و همچنین کانال های فردی یکپارچه کنند و همه ی این پیام ها را به صورت یکجا بررسی نمایند.

اگر احتمالا در اینستاگرام هستید و ترجیح می دهید همانجا به کامنت های خود پاسخ دهید به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود.

مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام

فیسبوک قبلا ویژگی unified inbox را روی بعضی از کاربران انتخابی آزمایش کرده است و قصد دارد در طول هفته های آینده آن را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در دسترس قرار دهد.

البته کمپانی های بزرگتر معمولا ترجیح می دهند از اپلیکیشن های خود برای مدیریت حضور در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

کسب و کارها با استفاده از unified inbox علاوه بر دریافت پیام ها و کامنت ها به صورتی یکپارچه، می توانند به سرعت پروفایل کاربران مختلف را چک کرده و با بررسی اطلاعات عمومی آنها در مورد نحوه ی تعامل با مشتریان بالقوه بینش عمیق تری به دست آورند.

به گفته ی این غول اجتماعی پیج های فیسبوک به تنهایی در یک ماه 5 میلیارد پیام دریافت می کنند به همین دلیل به دنبال ارائه ی خدمات بیشتر به کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده اند.

اگر کسب و کاری دارید نظرتان در مورد مدیریت یکپارچه فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر با unified inbox چیست؟

Source: techcrunch

از دست ندهید!

نسخه 4.2 تلگرام با قابلیت‌‌های جدید و متفاوت از راه رسید

اپلیکیشن پیامرسان تلگرام به خاطر تعریف خاصی که از امنیت ارائه داده، موردپسند کاربران قرار گرفته است. در نسخه

ادامه مطلب...
آیفون جدید

چرا در حال حاضر خرید یک آیفون جدید بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود؟

اگر قصد دارید آیفون جدید بخرید، بهتر است دست نگه دارید و در حال حاضر آیفون نخرید! زیرا اپل

ادامه مطلب...
بازاریابی بصری در اینستاگرام

با این 5 ترفند بازاریابی بصری در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوید

استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است. هنگامی که بدنبال

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu