The best strategy games in 2016

استارتاپ Hurree و موفقیتی الهام‌بخش برای ورود به تونل وحشت کارآفرینی!

دسته : مصاحبه
استارتاپ Hurree

داستان موفقیت استارتاپ Hurree از زبان توسعه دهنده آن بسیار جذاب و خواندنیست! پیشنهاد می‌کنیم تا انتها این مصاحبه را بادقت بخوانید!

بخشی از کارآفرینی ترس و نگرانی است؛ واهمه‌ای که انگار هیچ وقت قرار نیست تمام شود. یک کارآفرین با اختیار خودش سوار بر قطار شده و راهی تونل وحشت کارآفرینی می‌شود و اگر وحشت نکند غیرطبیعی است!

اما ترسی که در تونل وحشت تجربه می‌کنیم حقیقی نیست؛ بلکه حاصل ذهن متوهم ماست که گویی برای چند دقیقه به خواب می‌رود و زمانی که بر‌می‌خیزد تازه حسرت می‌خورد که چرا چشمان خود را به دلیل ترس و وحشت گذرا به روی تمامی لحظات هیجان انگیز این سفر کوتاه بسته است.

کارآفرین هم یکی از مسافران همین قطار است؛ با این تفاوت که جسارت زیاد او مانع پلک زدنش می‌شود و چیزهایی می‌بیند که هرکسی شانس دیدن آن را در زندگی نخواهد داشت. استارتاپ Hurree یکی از همان مسافران پر دل و جرات تونل وحشت کارآفرینی است.

استارتاپ Hurree

هارون گیبسون(Aaron Gibson) یک کارآفرین 23 ساله با تجربه است که اولین بار طرح کارآفرینی خود در زمینه تکنولوژی را در سال 2014 فروخت.

علاقه زیاد این جوان 23 ساله به عملی کردن افکار خلاقانه و تر‌و‌تازه‌اش باعث شد تا از سن 16 سالگی ایده راه‌اندازی یک تجارت شخصی و همه چیز تمام در حوزه تکنولوژی را در سر بپروراند.

حاصل این طرز فکر و جاه‌طلبی راه‌اندازی استارتاپ Hurree، کسب وکار نوین اتوماسیون بازاریابی می‌باشد.

اگرچه تا به حال استارتاپ های زیادی نظیر استارتاپ دانشجویی Someonew را در هات اپ نیوز معرفی کردیم که حاصل تلاش یک تیم تازه کار و کم سن و سال بودند اما داستان استارتاپ Hurree از زبان هارن گیبسون در حوزه کسب وکار و کارآفرینی نیز شنیدنی است.

نترسید و با الهام از این استارتاپ موفق وارد تونل وحشت کارآفرینی شوید!

داستان موفقیت استارتاپ Hurree

Hurree startup success story

 Hurree یک پلتفرم بازاریابی اپلیکیشن موبایل است که صاحبان کسب وکار و توسعه دهندگان اپلیکیشن را از فرآیند‌های پیچیده بازاریابی، کلیشه‌های بازاریابی در عصر دیجیتال و تله‌های بازاریابی اپلیکیشن موبایل که شما را به خود گرفتار کرده است خلاص می‌کند.

تمام اطلاعاتی که از یک کاربر لازم است بدانید، تمام جزئیاتی که از یک جامعه کاربری لازم است به دست آورید و به طور کلی ریز و درشت بازاریابی را با نرم افزار اتوماسیون Hurree در اختیار خواهید داشت.

آشنایی با نرم افزار Hurree

Hurree یک سیستم پویا برای تبادل اطلاعات میان توسعه دهنده و کاربر است. تمامی اطلاعاتی که از کاربران و رفتارهای آن‌ها حین استفاده از محصولات حاصل شود بی‌درنگ به توسعه دهنده انتقال داده می‌یابد.

Hurree این قابلیت را دارد که از هر کاربری درس بگیرد و سلایق آن‌ها را آنالیز نماید. با استفاده از همین اطلاعات است که سبک پیامرسانی و تولید محتوا در هر اپلیکیشن توسط این برنامه پیشنهاد داده می‌شود.

استارتاپ Hurree

بهبود تعامل و فروش

یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار Hurree بهبود تعاملی است که با کاربران وجود دارد. تبلیغات در بازاریابی اپلیکیشن به صورت خودکار و با ارسال اموجی، ویدیو و تصاویر گیف به سادگی امکان‌پذیر می‌شود.

قیمت این نرم افزار نسبت به تمام برنامه‌های اتوماسیون بازاریابی اپلیکیشن ارزان‌تر است و در عین حال به صورت رایگان و برای مدت محدودی قابل استفاده میباشد.

جذب سرمایه با روش Crowdfunding

Crowdfunding یا جذب سرمایه مردمی روشی است که توسط استارتاپ Hurree برای تامین سرمایه مورد نیاز به کار گرفته شد. شاید کلیدی‌ترین بخش آموزنده در داستان شکل‌گیری این استارتاپ همین شیوه جذب سرمایه باشد.

به جای تداخل اسپانسر و حامیانی که معمولا در روند تولید دخالت می‌کنند از مردم و حامیان معنوی کمک گرفته می‌شود و در عین تامین هزینه های لازم با تکیه بر اعتبار سرمایه‌گذاران، محصول به مردم معرفی می‌شود.

استارتاپ Hurree

در ادامه سولات و جواب‌هایی که طی مصاحبه با هارون گیبسون، بنیانگذار استارتاپ Hurree رد و بدل شده است را می‌خوانید:

کمپین تبلیغاتی نرم افزار شما به خوبی پیشرفت کرده است؛ هدف شما از عرضه این برنامه چیست؟

تاکنون حدود 71 درصد از پروژه طراحی و توسعه برنامه Hurree به اتمام رسیده است و چند روز از چشم اندازی که برنامه ریزی کرده بوده ایم باقی مانده است.

در حال حاضر پیشرفت ما برای توسعه برنامه‌ای جهت بازاریابی ساده‌تر محصولات اپلیکیشنی خوب بوده و در جایگاه قابل قبولی هستیم.

برای افزایش بودجه خود چه مسیری را انتخاب کردید؟

سرمایه مورد نیاز به توسعه استارتاپ Hurree کم نبود. برای تامین آن از مشارکت مردمی در سرمایه‌گذاری استفاده کردیم. در ماه آگوست محصول ما طراحی و راه اندازی شد و از همان لحظه تاکنون 100 مشتری از سرتاسر جهان علاقه خود را برای استفاده از این نرم افزار نشان داده اند.

جذب مشارکت مردمی علاوه بر این که کمبودهای ما را به لحاظ مالی برطرف کرد باعث شناخته شدن Hurree در جوامع کوچک و بزرگ شد. این روش احتمالا خیلی بهتر از سرمایه‌گذاری آلفابت در استارتاپ Flatiron Health باشد.

استارتاپ Hurree

دوازده ماه سال 2016 چه طور بر شما گذشت؟

این دوازده ماهی که پشت سر گذاشتیم جذاب و هیجان انگیز بود. در سالی که گذشت من و تیم توسعه دهنده در استارتاپ Hurree رویکرد‌های بازاریابی جدیدی را اتخاذ کردیم و محصولی که تولید کرده بودیم را مرتبا تست نمودیم.

زمانی که مشغول کار بودیم مشاهده کردیم این بازار ظرفیت پذیرش حامیان مردمی را دارد و می‌توانیم به خوبی از حمایت علاقه‌مندان بهره‌مند شویم.

آیا نگاه به گذشته باعث می شود که حسرت انجام یا انجام دادن برخی از کارها را خورده باشید؟

اخلاق من همیشه به این شکل بوده است که بپذیریم اشتباهات بخشی از کسب وکار هستند. اگرچه همین اشتباهات سبب شکست استارتاپ های توسعه اپلیکیشن موبایل تاکنون شده اند اما باعث می‌شوند که از خطاها درس بگیریم.

استارتاپ Hurree

برنامه شما برای آینده و بعد از رسیدن به اهداف امروزتان چیست؟

اگر همه چیز مطابق با برنامه ریزی ما انجام شود قصد داریم تیم استارتاپ Hurree را گسترده‌تر نماییم و تعدادی کارشناس فروش و پشتیبانی به تیم خود اضافه کنیم.

اگر به هدف امروز خود برسیم وقت آن می‌رسد که کسب وکارمان را مطابق با نیاز کاربران بزرگ و بزرگ‌تر کنیم.

به نظر شما و در چشم اندازی 5 ساله، بعد از تولید نرم افزار اتوماسیون بازاریابی چه چیزی باید اتوماتیک شود؟

با پیشرفتی که تکنولوژی دارد نمی‌توان زمان دقیقی برای راه‌اندازی و شکل‌گیری استارتاپ جدید با اهداف متفاوتی را تعیین کرد.

اگر واقع‌گرا باشیم این زمان شاید 2 سال هم طول نکشد تا علاوه بر اتوماتیک شدن این خدمات شاهد کاربردی‌تر شدن آن ها باشیم.

شاید بتوان مسیر طولانی بازاریابی اپلیکیشن را که برای کاربران به واسطه Hurree کوتاه‌تر شده است را تغییر داد. مسیری که آنالیز آن نیاز به کارشناس نداشته باشید و هر کاربری بتواند با این نرم افزار از پس بازاریابی اپلیکیشن خود برآید.

استارتاپ Hurree

دوست دارید با اتوماتیک شدن فرآیند‌های مختلف چه تغییراتی در شیوه زندگی و کسب وکار مردم صورت گیرد؟

برخی از مردم به اشتباه تصور می‌کنند که اتوماسیون بازاریابی به معنای جایگزین شدن این برنامه با بازاریابان است. در حالی که کاملا اشتباه می‌کنند!

اتوماسیون فرصت خوبی برای کسب درآمد بازاریابان فراهم می‌کند تا راحت‌تر مانور دهند. بازاریاب به این وسیله می‌تواند نگاهی خیلی عمیق‌تر به کاربران و رفتارهای آن‌ها داشته باشد و خیلی بهتر از گذشته به ساخت یا نجات برند شما بپردازد.

بنابراین اگرچه این سیستم به نحوی پایه و اساس کار شما می‌شود اما مردم نباید فکر کنند که قرار است با اتوماسیون از کار بی‌کار شوند.

چه کسانی در زندگی برایتان الهام بخش بوده اند؟

هر کسب وکار موفقی جاذبه‌های خود را دارد و برای من الهام بخش بوده است. مثلا دیو مک کلور در میان 500 استارتاپ برای من الهام‌بخش‌تر بوده است؛ چرا که شیوه برخورد با مسائل و به چالش کشیدن تمام کلیشه‌های موجود به نحوی توسط این استارتاپ تا حدودی شبیه به خودم بود.

یا این که از مشاهده سری Greylock Blitzscaling در یوتیوب لذت می برم (Greylock Blitzscaling کلاس‌های درسی است که به صورت آنلاین در یوتیوب آپلود می‌شوند. Blitzscaling به کلاس‌های کارآفرینی برگزار شده از جانب دانشگاه استنفورد اطلاق می‌گردد).

استارتاپ Hurree

چه توصیه ای برای کسانی که می خواهند به تازگی کسب وکاری را شروع کنند دارید؟

چیزهایی که نمی‌دانید را کشف کنید. برای من کشف ناشناخته‌ها مهم‌ترین و بزرگ‌ترین موفقیت بود. نقاط ضعف خود را بشناسید و تیم خبره خود را طوری هماهنگ کنید که این ضعف‌ها را پوشش دهد. به این طریق هر روز چیزهای جدیدی را هم یاد می‌گیرید.

این بار نوبت شماست!

این بار نوبت شما است تا ایده‌های کارآفرینی و استارتاپ های مشابه موفق را به ما معرفی کنید. ما را از نظرات ارزشمند خود مطلع نمایید.

Source: irishtechnews

از دست ندهید!

راز موفقیت بیل گیتس

راز موفقیت بیل گیتس – پدر تکنولوژی، در مورد نحوه استفاده خود از تکنولوژی می‌گوید

استفاده بیل گیتس از تکنولوژی آنقدرها که شما فکر می‎کنید پیچیده نیست. همین شیوه تفکر، راز موفقیت بیل گیتس

ادامه مطلب...
محو شدن پست‌های نامناسب

محو شدن پست‌های نامناسب در اینستاگرام، تلاشی برای امنیت بیشتر کاربران!

اینستاگرام همیشه در مورد اعمال محدودیت برای تصاویر یا ویدئوهای خاص یا بسیار سختگیرانه عمل کرده است یا همانطور

ادامه مطلب...
بازاریابی اپلیکیشن موبایل

5 اشتباه وحشتناک در بازاریابی اپلیکیشن موبایل که احتمالا مرتکب می‌شوید!

مقوله بازاریابی اپلیکیشن موبایل از آن دسته امور ریسک‌دار و پُرخطر است که برخی از اشتباهات در آن به

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu