The best strategy games in 2016

بازی‌های محبوب و سودآور موبایل چه وجوه مشترکی دارند؟

دسته : کسب و کار
بازی‌های محبوب و سودآور موبایل

با نگاهی به موفقیت بازی پوکمون گو، شما هم می‌توانید یکی از انواع بازی‌های محبوب و سودآور موبایل را برای خودتان متصور شوید.

بازی‌های موبایل هنوز هم محبوب‌ترین بخش در مارکت‌های مختلف هستند و 23.35 درصد دانلودها را به خود اختصاص داده‌اند.

با این حال همه‌ی داستان به این خوبی نیست، تنها درصد بسیار کمی از بازی‌های موبایل سودآور و موفق هستند.

آیا برای پیش بینی موفقیت یک بازی، جدا از بحث سرمایه‌گذاری در یک بازار خوب و مناسب، راهی وجود دارد؟

وقتی به طور کلی به آن می‌نگریم پاسخ این سوال مثبت است، فاکتورهای مشترکی وجود دارند که با موفقیت یک بازی موبایل مرتبط هستند.

چنگ زدن به فرمول سودآوری در بازی‌های محبوب و سودآور موبایل

بر اساس نظر Polat Hassan مدیر عامل App Box Media، در شرایط زیر برنامه برای شما درآمدزایی خواهد کرد و در زمره انواع بازی‌های محبوب و سودآور موبایل قرار خواهد گرفت:

  • توسط شمار زیادی از افراد نصب شود
  • کابران را در بازه‌های زمانی طولانی مدتی به صورت فعال نگاه دارید
  • حداقل 10-15 درصد کاربران تمایل داشته باشند تا برای ارتقا برنامه وجهی را بپردازند

بازی‌های محبوب و سودآور موبایل

ساختن یک UX به یادماندنی

هنگامی که ممکن است احساس کنید شما به توسعه یک بازی جدید نیاز دارید که چندین کاربر را اغوا کند، باید در نظر بگیرید که احساس شما همیشه راه درست را نشان نمی‌دهد!

اکثر بازی های موفق براساس استاندارد و ایده‌های قدیمی بازی کردن طراحی شده‌اند که فرای سن و سال کاربر هستند.

چیزی که این بازی‌ها را محبوب می‌کند، عنصر شگفتی و لذت با به کارگیری انیمیشن‌های جذاب و محاورات یا مکان‌های جدید است.

بازی شما باید جدید و فریبنده به نظر برسد و روند بازی در آن نیز ملموس و قابل تشخیص باشد تا در دسته انواع بازی‌های محبوب و سودآور موبایل قرار گیرد.

برای ذهن مخاطبان هدف خود یک برند بسازید

بازی‌های موبایل Niche در این زمینه پرسابقه‌ترین هستند و یک مثال خوب برای انواع بازی‌های محبوب و سودآور موبایل می‌باشند. طراحی و فضای بازی شما باید با شمای کلی برند شما سازگار باشد.

افرادی هستند که از بازی‌های tycoon-style لذت می‌برند، یا برخی دیگر از افراد هستند که بازی‌های شکار، ماهیگیری و بازی‌هایی از این دست را دوست دارند.

به اعماق کسب درآمد بیندیشید

برخی از کاربران بسیار مشتاق در صحنه هستند که دوست دارند در ماه صدها دلار برای یک بازی بروز شده‌ی جذاب خرج کنند.

در چارت زیر ملاحظه می‌کنید که کاربران برای هر بازی چه میزان هزینه کرده اند:

بازی‌های محبوب و سودآور موبایل
این افراد نیروی حیاتی و شاهرگ کسب و کار شما هستند. شما باید نیازهایشان را با ارائه تفاوت‌های ملموس و قابل ملاحظه‌ای پاسخ دهید و انواع سطح بندی‌ها، انواع جدید بازی‌ها و اشتیاق طولانی مدت برای موارد جدیدتر را فراهم آورید.

امکانات رقابت اجتماعی را در نظر بگیرید

شیوه‌های مختلفی به کار بگیرید تا کاربران با دوستانشان در یک سطح بالا رقابت کنند. بازی‌های تیمی بیشتر از بازی‌های دو نفره جواب می‌دهند.

اگر کاربری شش نفر یا تعداد بیشتری از دوستان را به بازی دعوت کند، احتمال اینکه آنها حداقل 30 روز به بازی ادامه دهند زیاد است.

رقابت اجتماعی قابلیت اضافه شدن به اکثر بازی‌ها را دارد، از شبیه سازی shooters تا quests، این راه، یک استراتژی عالی برای جذب کابران بیشتر به برنامه است.

به طور مستمر بازی را بروز نگه دارید

بازی‌های محبوب و سودآور موبایل، اغلب بروزرسانی می‌شوند. این به معنی این نیست که فقط سطح‌های جدید، محتوا، امکانات، کاراکترها و شخصیت‌هایی به بازی اضافه شود، بلکه به طور روزانه یا هفتگی اتفاق‌های خاصی در آنها روی می‌دهد.

اگر می‌خواهید در زمره 25 برنامه برتر موبایل باشید، کابران شما باید احساس کنند مجبور هستند به طور روزانه بازی را چک کنند و با یک رویداد هیجان‌انگیز مواجه شوند.

بازی موبایل می‌تواند حس رقابت را به طور روزانه در کاربران ایجاد کند، هر چقدر عطش این حس بیشتر باشد، کار شما برای بروزرسانی و هیجان انگیزتر کردن بازی بیشتر و حساس‌تر می شود.

پس بشتابید، فقط یک بار زندگی می‌کنید، مراحل جدید به بازی اضافه کنید و این تجربه خوب را در اختیار کاربران نیز قرار دهید.

Source: tech

از دست ندهید!

انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه

انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه را برای دستیابی به فضای بیشتر امتحان کنید

برای انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه راهکار ساده‌ای وجود دارد، با استفاده از application management این کار را برای

ادامه مطلب...
آیفون 7 قرمز

آیفون 7 قرمز به همراه آیفون SE با حافظه داخلی بیشتر و اپلیکیشن Clips معرفی شدند

آیفون 7 قرمز با رنگ هیجان‌انگیز خود با قیمت 740 دلار عرضه خواهد شد که 100 دلار بیشتر از

ادامه مطلب...
جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن

6 راه برای جمع‌آوری و جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن

جذب سرمایه در استارتاپ اپلیکیشن را می‌توان از دلایل مهم موفقیت نامید البته نه تنها دلیل؛ بلکه فاکتوری تعیین

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu