crash club

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی – یک معامله پُرسود و آینده‌دار

دسته : کسب و کار
سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

با اینکه این روز‌ها چنین فرصتی با خطرات کم و سوددهی زیاد در بازار بورس، بانک و نمونه‌های مشابه دیده نمی‌شود اما سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی هنوز هم جواب می‌دهد!

مقدمه لازم نیست؛ اسم سرمایه گذاری که می‌آید همه مات و مبهوت می‌شوند تا بهترین نقطه برای تزریق نقدینگی خود را پیدا کنند و از آن سود ببرند.

هنر سرمایه گذاری ذاتی است و ریشه در زمان کودکی و همان موقعی دارد که پول‌هایمان را در قلک می‌انداختیم. آن زمان از تورم و گرانی سر در نمی‌آوردیم اما حال با وجود تحریم و اوضاع نامطلوب اقتصادی همه چیز فرق کرده است.

شاید با در نظر داشتن افت ارزش سرمایه گذاری در ملک، زمین، ویلا و… شاید بهتر باشد پس‌انداز خود را خرج کنیم و قید سرمایه گذاری را بزنیم؛ مگر این که یک فرصت خوب سرمایه گذاری با ریسک کم و بازدهی مناسب پیدا شود.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

از وقتی که تکنولوژی و چرخه تولید و طراحی اپلیکیشن جایگزین روند قدیمی شد؛ دیگر بهترین نوع سرمایه گذاری خرید سهام یا سپرده گذاری در بانک نیست. اینک حتی به وسیله سرمایه‌های اندک و ناچیز می‌توان با سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی موفق شد.

این ایده سرمایه گذاری تقریبا به یکی از پُرسودترین صنایع سرمایه گذاری در جهان تبدیل شده است و ایران هم پابه‌پای این رویکرد به پیش می‌رود.

از آنجایی که بازار اپلیکیشن فاقد ثبات است، تصمیم‌گیری عجولانه و به دور از آگاهی، نتیجه‌ای جز درماندگی و از دست دادن سرمایه ندارد.

مطلب امروز هات اپ نیوز مشاور حرفه‌ای شما برای پاسخ به چرایی انتخاب صنعت اپلیکیشن موبایل به عنوان بهترین زمینه برای سرمایه گذاری مُدرن خواهد بود.

مزایای سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

  Benefits of Investing on a Mobile App

بازار اپلیکیشن در نگاه اول ظاهری پُر زرق و برق و دلربا دارد؛ اما شروع سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی به همین سادگی نیست و تنها یک نگاه نمی‌تواند شما را به یک معامله پُر‌سود و آینده‌دار هدایت کند.

مخاطبان هدف، بودجه فعلی و قابلیت‌هایی که پُرطرفدار هستند همه و همه باید در نظر گرفته شوند تا بهترین فرصت سرمایه گذاری را دریابید.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

تمام تلاش شما به سود و بازدهی سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی می‌ارزد. اگر در این حقیقت تردید دارید دعوت می‌کنیم برخی از مزایای این سرمایه گذاری را بخوانید:

ارزش‌دهی بیشتر به مشتری

یک تجارت موفق از قانون عمل و عکس‌العمل تبعیت می‌کند و به همین دلیل است که تمرکز اصلی در تولید اپلیکیشن‌های موبایل روی همین عمل متقابل در برخورد با مشتری می‌باشد.

اگر می‌خواهید مشتریانتان را از دست ندهید و اعتماد آن‌ها را به خود حفظ نمایید؛ مجبور هستید که به آن‌ها ارزش دهید و برخوردی متفاوت داشته باشید.

اصل وفاداری به مشتری در توسعه اپلیکیشن خیلی خوب رعایت می‌شود و کیفیت اپلیکیشن یکی از نشانه‌های وفاداری تولید کننده به مشتری است.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

با جستجوی مختصری اپلیکیشن‌های زیادی را خواهید یافت که جایزه و امتیازات زیادی را برای مشتریان خود قائل می‌شوند و از این طریق به مصرف کننده ارزش می‌دهند.

اگر چنین پروژه‌ای تاکنون پیاده نکرده‌اید می‌توانید اینبار با ایده‌های متفاوت برای اثبات وفاداری خود وارد شوید.

مشتری منتظر نمی‌ماند

اپلیکیشن‌های موبایل خیلی سریع‌تر از مرورگر‌هایی هستند که قبلا برای استفاده از آن‌ها مجبور به تحمل دسکتاپ بودیم. این روز‌ها حتی باز کردن مرورگر در خود موبایل پُرزحمت است و اپلیکیشن‌ها با سرعت و سهولتی که فراهم کرده‌اند باعث شده‌اند مشتری منتظر نماند.

جستجو از طریق مرورگر زمان زیادی برای تایپ آدرس، اطمینان از صحت آن و سپس انتظار می‌طلبد. در حالی که در یک اپلیکیشن تمام اطلاعات در خود گوشی ذخیره سازی می‌شود و امکان استفاده آفلاین به سادگی وجود دارد.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

از آنجایی که دیگر زمانی برای انتظار کشیدن مشتری وجود ندارد؛ تبدیل هر بازدید کننده در یک اپلیکیشن به یک مشتری، محتمل‌تر است.

کاهش هزینه‌ها

هزینه‌هایی که برای خرید و عرضه محصولات در یک اپلیکیشن وجود دارد خیلی کم‌تر است. تمام مکالمات و فعالیت‌های یک کاربر در اپلیکیشن، ایمن و محفوظ می‌ماند و از این رو بخش زیادی از زحمات و فعالیت‌های کارکنان کاهش می‌یابد.

همین که دسترسی کاربر به اپلیکیشن ساده‌تر شده یعنی بسیاری از هزینه‌های مربوط به ارتباط با مشتری کم‌تر شده است.

پیشنهادات و پشتیبانی مناسب توسط اپلیکیشن‌ها

در قالب اپلیکیشن‌های موبایل می‌توان پیشنهادات و طرح‌هایی را به عنوان پروژه‌های تشویقی ارائه داد که کاربر نتواند در برابر آن‌ها مقاومت کند.

پشتیبانی بخش دیگری است که معمولا کاربران حین استفاده از یک محصول از نبود آن شاکی هستند. پاسخگویی به خواسته‌ها، شکایات و نظرات یک مشتری به واسطه اپلیکیشن، خیلی راحت‌تر است و این به خودی خود در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

می‌توانید کاربران اپلیکیشن خود را با ارائه انحصاری برخی از بسته‌ها در اپلیکیشن به دانلود برنامه تشویق کنید. مثلا لینک دانلود راهنمای استفاده از یک محصول را فقط در اپلیکیشن بگذارید.

دیده شدن و برندینگ

امروزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که از طریق اپلیکیشن‌های موبایل صورت می‌گیرد؛ ابزار مهمی برای برندینگ می‌باشد.

خیلی از کسب وکار‌های ناشناخته به واسطه همین اپلیکیشن‌ها معرفی می‌شوند و می‌توان گفت اپلیکیشن در وهله اول حکم یک بیلبورد عظیم در برابر چشمان هزاران شهروند را دارد.

کاربرد چند جانبه اپلیکیشن

این روز‌ها یک اپلیکیشن فقط یک اپلیکیشن نیست. یک اپلیکیشن می‌تواند استارتاپی بین‎المللی باشد که شما را به موفقیت نزدیک‌تر کند.

دخالت یادگیری ماشینی در توسعه اپلیکیشن کاربرد این برنامه‌ها را گسترده‌تر کرده است. با یک اپلیکیشن می‌توان هم بازی کرد، هم خرید کرد، هم چت کرد و هم با سراسر دنیا تماس ویدیویی برقرار نمود!

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

اپلیکیشن = شبکه اجتماعی

این روز‌ها همه ما به نحوی عضوی از یک شبکه اجتماعی هستیم. اپلیکیشن‌ها نیاز انسان را به جزئی از جمع بودن را برطرف کرده‌اند و حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک و… نباشیم باز هم با وجود تلگرام، واتس اپ و برنامه‌های مشابه، عضوی از جامعه مجازی جهانی هستیم.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی که مخصوص کسب وکارتان باشد باعث می‌شود بتوانید مستقیما به شبکه‌های اجتماعی معروف متصل شوید.

کافی است لینک به اشتراک گذاری مطالب را در این اپلیکیشن فراهم کنید تا تمام مطالب شما مستقیما در رسانه‌های مختلف بازنشر شود.

مروری بر آن چه که گفته شد

این روز‌ها اپلیکیشن‌ها اولین راه برای در ارتباط ماندن و در تماس بودن هستند. تفاوتی ندارد چه کسب وکاری دارید اما با استفاده از اپلیکیشن، یک مشتری با شما پیر می‌شود و مشتری قدیمی شما خواهد شد.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

آگاهی بخشی از طریق اپلیکیشن با وجود دو پلتفرم شناخته شده اندروید و iOS ساده‌تر از هر گونه روش دیگر است. تمام عواملی که تاکنون بررسی شد در سه مورد زیر خلاصه شده است:

  • با وجود اپلیکیشن، فرصت بهتری برای نمایش محصولات و خدمات خود خواهید داشت. اپلیکیشن قطعا مبدا یا مقصد کاربر است و تمام عملیات تجاری نظیر چک کردن خرید، چت با فروشندگان و دریافت مشاوره، خرید مستقیم و پیگیری محصولات از طریق اپلیکیشن‌ها امکانپذیر می‌باشد.
  • شاید به گوش شما هم این پیش‌بینی آشنا باشد که تا چند سال آینده و با نابودی جهان تنها کسانی نجات می‌یابند که موبایل به دست هستند! وب سایت به تنهایی نمی‌تواند به خواسته‌های کاربر رسیدگی کند و باید یک ابزار جداگانه نظیر اپلیکیشن وجود داشته باشد تا برندسازی با اپلیکیشن موبایل محقق گردد.
  • استفاده از موبایل ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در حال حاضر هیچ معامله‌ای نمی‌تواند با سرعت اپلیکیشن‌ها انجام شود و همه چیز در این برنامه‌ها منعطف و روان است. پس خیلی سریع‌تر باید برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی اقدام نمایید.

سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی

سخن آخر:

وقتی سرمایه خود را به سپرده‌های سرمایه گذاری یک اپلیکیشن وارد می‌کنید چون نرخ سوددهی با توجه به تغییرات آرام بازار اپلیکیشن، ثابت و از پیش تعیین شده است، می‌توانید در کمترین درجه ریسک، سرمایه گذاری کرده و اگر تمام مراحل را به خوبی پیش رفته باشید به سود کلان برسید.

تجربه و نظرات شما؟

آیا با نکات مطرح شده و مزایایی که برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی معرفی شد موافق هستید؟ شک نکنید که دیدگاه شما در تولید محتوای بهتر و آموزنده‌تر به ما کمک خواهد کرد.

Source: businessofapps

از دست ندهید!

نسخه 4.2 تلگرام با قابلیت‌‌های جدید و متفاوت از راه رسید

اپلیکیشن پیامرسان تلگرام به خاطر تعریف خاصی که از امنیت ارائه داده، موردپسند کاربران قرار گرفته است. در نسخه

ادامه مطلب...
آیفون جدید

چرا در حال حاضر خرید یک آیفون جدید بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود؟

اگر قصد دارید آیفون جدید بخرید، بهتر است دست نگه دارید و در حال حاضر آیفون نخرید! زیرا اپل

ادامه مطلب...
بازاریابی بصری در اینستاگرام

با این 5 ترفند بازاریابی بصری در اینستاگرام متفاوت ظاهر شوید

استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است. هنگامی که بدنبال

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu