بازاریابی تعاملی و همه‎جانبه با تبلیغات قابل پخش Chartboost

دسته : کسب و کار
تبلیغات قابل پخش Chartboost

از آنجا که دنیای تبلیغات موبایلی پیوسته در حال تغییر است؛ آمار بازدید از بنر‌های تبلیغات موبایلی و ویدیوهایی که درون اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شدند؛ کاهش یافته و در مقابل تقاضا برای روش‌های مُدرن مانند تبلیغات قابل پخش Chartboost بیش‌تر شده است.

این که یک تبلیغ بسازید که جذاب باشد و بعد از مدتی خسته کننده نشود عینا مانند دو روی سکه هستند. قبول کنید اینکه مدام واژه‌های تبلیغاتی متداولی مثل فروش، جدید، ضمانت، تضمین و تخفیف را به کار ببرید، تا یک مدت خاص جواب می‌دهد.

بعد از چند هفته یا چند ماه، همان واژه‌های جذاب، شنونده را دلزده می‌کنند و اینبار هم خودتان هستید و خودتان که باید مدل تبلیغ را تعویض کنید و هزینه‌های زیادی را دوباره برای انتخاب شعار، کلید واژه تبلیغاتی و یک تیزر تبلیغاتی متحمل شوید؛ چون ذات انسان تنوع‌طلب است و تکرار، کهنگی به دنبال دارد.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

اساس تبلیغات هم همین است و به همین دلیل برند‌ها حتی اگر اصل آگهی را عوض نکنند آن را کم و زیاد می‌کنند تا کاربر احساس تنوع کند.

با این وجود هنوز هم شیوه‌های متداول بازاریابی، تک‎بُعدی و موقتی بوده و در حقیقت مشکل از آنجایی شروع می‌شود که هنوز خیلی‌ها با تبلیغات قابل پخش Chartboost و نمونه‌های مشابه آن ناآشنا هستند.

چند وقتی است کمپانی بازاریابی موبایلی Chartboost وارد دنیای تبلیغات قابل پخش شده و این اشتیاق در برند‌های دیگری نیز به وجود آمده است؛ چون بررسی‌ها تقریبا به صورت قطعی اعلام کرده‌اند که تبلیغات قابل پخش خیلی بهتر از بازاریابی موبایلی با بنر و ساخت ویدیو جواب می‌دهد.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

به آن دسته از کاربرانی که هنوز با روش تبلیغات قابل پخش آشنا نیستند و تبلیغات موبایلی را گزینه اول و آخر خود می‌دانند مطلب امروز هات اپ نیوز را توصیه می‌کنیم.

افزایش درآمد بازی سازان با تبلیغات قابل پخش Chartboost

Chartboost playable ads to boost mobile game publisher revenues

در حال حاضر کاربران انتظار دیدن هر نوع تبلیغی را در هرجا دارند. تنها چیزی که آن‌ها از یک تبلیغ کننده می‌خواهند این است که تبلیغات مزاحم کاربر نشوند؛ حال هر چقدر که می‌خواهند تبلیغ کنند!

مثلا کاربر مجبور نباشد مدام وسط بازی تبلیغ رد کند یا از بارگذاری یک ویدیو تبلیغاتی به صورت خودکار جلوگیری نماید.

Maria Alegre، مدیر کمپانی Chartboost، به خوبی از توقعات کاربران آگاهی دارد و اخیرا تبلیغات قابل پخش Chartboost را درون بازی‌ها معرفی کرده است.

این شیوه تبلیغاتی مبتنی بر HTML5، زبان میانجی تحت وب است و به کاربر امکان بازی کردن بدون نصب  آن را می‌دهد؛ دقیقا مثل تبلیغات زنده بازی‌ها که قبلا در هات اپ نیوز بدان پرداخته شد.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

این روز‌ها تبلیغات نیاز به رویکرد متفاوتی دارد تا بتوان با رفتار منفعلِ کاربران مقابله کرد. تبلیغات قابل پخش Chartboost تجربه کاملا جدید و منحصر به فردی از تبلیغات را به کاربران هدیه می‌دهد.

در این شیوه، کاربر مجبور نیست به دیدن هر نوع تبلیغی تن در دهد؛ چون بازاریابی همه‎جانبه و تعاملی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با انتخاب خودش یک بازی را شروع کرده و تبلیغ را در خلال آن ببیند.

کمپانی Chartboost را بشناسید

Chartboost یک پلتفرم برای کسب درآمد از طریق بازی‌های موبایلی است که در سانفرانسیسکو با 100 کارمند فعال مدیریت می‌شود.

این کمپانی ماه‌ها با توسعه دهندگان مختلف در سراسر دنیا گپ و گفت داشته و حالا مطمئن است که کاربران از این پلتفرم، استقبال متفاوتی به عمل می‌آوردند.

سرعت بارگذاری این بازی‌ها برای کاربران بالا است و کاملا برای یک تبلیغ بهینه به نظر می‌رسد. باکیفیت‌ترین تبلیغاتی که بین بازی‌ها نمایش داده می‌شوند فقط یک چهارم زمان بارگذاری یک ویدیو تبلیغاتی زمان می‌برد!

تبلیغات قابل پخش Chartboost

تبلیغات قابل پخش؛ یک راه مطمئن برای درآمدزایی

کمپین‌های تبلیغاتی Chartboost اعلام کردند درصد مشارکت و تعامل کاربران با تبلیغات قابل پخش، 123 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است. این در حالی است که قبلا رشد این تعامل در طول هفت روز و در ژانر‌های مختلف بازی تنها 26.4 درصد بوده است.

در حال حاضر توسعه دهندگان می‌توانند بهترین و طبیعی‌ترین حالت تعامل با کاربر یا گیمر را برای کسب درآمد داشته باشند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در کسب درآمد با استفاده از این پلتفرم وجود دارد؛ درآمدزایی زیادی است که با وجود افزایش دوره‌ای، هیچ تاثیری روی استقبال کاربران از بازی ندارد.

این موضوع مشکل بسیاری از تبلیغات رایج است که تعامل کاربر با دیدن تبلیغ کاهش پیدا می‌کند. به زبان ساده‌تر، تبلیغات زیاد در هر اپلیکیشن، کاربر را دلزده می‌کند. حتی تبلیغات موبایلی کاربر محور هم این مشکلات را دارند.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

یکی از تولیدکنندگان بازی‌های کازینو اجتماعی، Product Madness، می‌گوید با استفاده از تبلیغات قابل پخش Chartboost رشد 70 درصدی غیرقابل‎باوری را در تعامل و استقبال کاربران از بازی خود داشته‎اند.

Patrick WithamT، مدیر کسب‌وکار Product Madness می‌گوید: تبلیغات قابل پخش، چالشی بین بازی‌های استاتیک و تبلیغات ویدیویی است. کاربر به این شکل 20 ثانیه فرصت دارد تا محیط یک بازی را تست کند و فقط اگر از آن بازی رضایت داشت برای نصب بازی اقدام نماید.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

این کمپانی امسال آخرین کمپین تبلیغاتی خودش را با Chartboost در پلی استور و اپ استور راه‎اندازی نمود. آمار نشان می‌دهند که چطور نرخ کلیک این بازی با استفاده از این ترفند تبلیغاتی افزایش یافته و نهایتا به 70 درصد رسیده است.

پیروز؛ حتی در مقابل رقبای سرسخت

تبلیغات قابل پخش Chartboost رقبای زیادی از جمله 1App.com و mNectar و همچنین Hatch دارد. عملکرد هر یک از این سرویس‌ها با Chartboost متفاوت و اساس کار آن‌ها استریم کردن است.

اما در Chartboost، توسعه دهندگان اپلیکیشن می‌توانند در عرض 15 تا 30 ثانیه با استفاده از  HTML5، بازی دلخواهشان را بسازند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کاربر برای نصب اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند.

تبلیغات قابل پخش Chartboost

مقایسه روش تبلیغاتی Chartboost و مثلا سرویس Hatch شاید چندان درست نباشد. استریم کردن اپلیکیشن‌ها به جای دانلود آن‌ها، خیلی راحت‌تر از فرآیندی است که کاربر باید با دانلود کردن طی کند.

اما در عوض تبلیغات قابل پخش Chartboost می‌تواند بازگشت مشتری و جلوگیری از حذف اپلیکیشن توسط کاربر را به دنبال داشته باشد.

سخن آخر:

Chartboost پلتفرم مبتنی بر HTML5 است که به واسطه تعامل و ارتباط مستقیم با کاربران، آن‌ها را به دانلود اپلیکیشن ترغیب می‌کند؛ بدون این که خودشان متوجه این تبلیغات شوند یا بخواهند با دیدن بنر و هرگونه شیوه تبلیغاتی دیگر، معترض تبلیغات درون اپلیکیشنی شوند.

مهم‌ترین دستاورد این است که با تبلیغات قابل پخش Chartboost، طول عمر مشتری یا مدت حضور آن‌ها در اپلیکیشن طولانی خواهد شد.

شما چه فکر می‌کنید؟

آیا می‌توان با استفاده از تبلیغات زنده یا قابل پخش، متد‌های تبلیغاتی خسته کننده رایج را عوض کرد؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

Source: venturebeat

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu