crash club

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp پنجره‌ای به پهنای جهان می‌گشاید!

دسته : کمپانی ها
شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp یک اپلیکیشن با قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری ویدیو است. اپلیکیشنی که زبان آن ویدیو و کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای است و هر کاربر با محتوای ویدیویی از خود واکنش نشان می‌دهد.

کوشش آگاهانه برای تسهیم اطلاعات میان فرستنده و گیرنده، انتقال مفاهیم انتزاعی و احساسی و هزاران تعریف دیگر! نگذارید جملات و واژه‌های جور‌واجور از این تیپ فریبتان دهند! خود شما بهتر از هر دانشمند و و صاحب‌نظری می‌دانید که در زندگی اجتماعی امروز همه ما ناگزیر از برقراری ارتباط با دیگران هستیم.

دنیای ارتباطات دنیای ثانیه‌ها و دقیقه‌ها است. دنیایی که انسان از هر لحظه استفاده می‌کند تا بر زمان و مکان غلبه کند. جریان پویایی که به واسطه شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده، این فرامکان و فرازمان بودن را تنها با یک کلیک برای انسان ساده‌تر کرده‌ است.

برخی از این شبکه‌ها شاید به پای اینستاگرام و اسنپ چت نرسند اما با قابلیت‌هایی که دارند پنجره‌ای شده‌اند تا نگاه کاربران را نسبت به دهکده جهانی تغییر دهند؛ مثل شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

نه فقط تُرک‌های ترکیه بلکه اغلب کاربران در کشور‌های برزیل، مکزیک، هند و کشور‌های خاورمیانه اسم این اپلیکیشن را شنیده‌اند و از آن استفاده می‌کنند.

Sercan Isik، بنیانگذار 22 ساله موفق، علاقه‌مندی مشترک انسان‌ها یعنی تمایل به ارتباط و تماس را باعث جمع شدن آن‌ها و گردهمایی فعالشان در شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp می‌داند.

در مطلب دیگری از هات اپ نیوز با دیدی جدید نسبت به شبکه‌های اجتماعی، پنجره را به پهنای جهان می‌گشاییم و بصورت مختصر به چندوچون مراحل تولید تا عرضه و قابلیت‌های اپلیکیشن Scorp می‌پردازیم.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

Scorp social video app

ویدیو همیشه از انواع محتوا‌های دیگر پُرمخاطب‌تر بوده است. همین که کاربر با تبلیغات ویدیویی موبایل مواجه می‌شود حس کنجکاوی‌اش تشدید می‌شود و حین تماس‌های ویدیویی تعامل بیش‌تری از خود نشان می‌دهد.

با مکانسیم تولید محتوای ویدیویی و اپلیکیشن‌های مبتنی بر ویدیو که روزبه‌روز افزایش می‌یابند، Sercan Isik، اپلیکیشنی ساده و بی‌آلایش طراحی نموده که از مراحل اولیه آشنایی تا برقراری یک دوستی پایدار همراه کاربران خواهد بود.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

استقبال بی‌سابقه از Scorp

اگرچه شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp در فوریه سال 2015 تولید و عرضه شد اما هنوز هم استقبال از این کاربران به اندازه قبل گرم و قابل‌توجه است.

در ژانویه 2017 کاربران فعال ماهانه Scorp از مرز 3.5 میلیون نفر گذشت و به جایی رسید که هم‌اکنون 100 هزار دانلود در روز دارد. تاکنون نزدیک به 1 میلیون محتوا یا موضوع در این اپلیکیشن قرار گرفته و بصورت میانگین هر کاربر در روز، 50 ویدیو بارگذاری شده در این شبکه را مشاهده می‌کند.

معمولا به هر تماس ویدیویی یا ارتباطی که از طریق این برنامه برقرار می‌شود تا 14 نفر ملحق می‌شوند و به این ترتیب چت‌های گروهی داغ و جذاب‌تر می‌شوند.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

اهداف تولید Scorp

Isik در این باره می‌گوید: بهترین راه برای شناخت کسی که می‌خواهی با او ارتباط داشته باشی گفتگو کردن حول موضوعات مختلف است.

از همان اوایل و حتی وقتی مشغول تست نسخه بتا با یک هزار نفر بودیم، افرادی بودند که بصورت خود‌جوش گفتگو‌های گروهی مطرح می‌کردند و از همان راه دوستی‌های پایدار و طولانی به وجود آمد.

همه این‌ها به خاطر این است که شما افرادی را به دلیل اشتراک علاقه‌مندیتان، یعنی ارتباط و ارتباط داشتن شناخته‌اید و از همین طریق ایده‌ها و دیدگاه‌هایتان را ابراز کرده‌اید.

Scorp؛ یک اپلیکیشن جوان و سرحال

سازندگان شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp مثل خودش سرحال و قبراق هستند. Izzet Zakuto و Kaan Ugurlu و همچنین Ovunc Dalkiran در کنار Isik تیمی فعال هستند که همگی در کمال تعجب زیر 30 سال سن دارند.

جالب است بدانید از طریق این اپلیکیشن کمپین‌های زیادی راه‌اندازی شده و مدل‌های کسب وکار زیادی به موفقیت رسیده‌اند.

یکی از کمپین‌هایی که در این شبکه ایجاد شد مربوط به برند تولید‌کننده چیپس Doritos بود. Scorp برای تبلیغ و بازاریابی این برند از کاربران خود می‌پرسید شجاعانه‌ترین کاری که در زندگی خود تا سن 20 سالگی انجام داده‌اید چه بوده است؛ سپس کاربر را وارد یک گیم ساده می‌کرد تا شجاعانه چیپس‌های تند و آتشین Doritos را بخورد!

این کمپین که 6 میلیون بازدید بدست آورد نمونه‌ای از این کمپین‌هایی است که به وسیله متخصصان بازاریابی محتوا و بازاریابان دیجیتالی مدیریت می‌شود.

این کمپین‌ها بصورت اختصاصی در همان کشوری که اپلیکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد راه‌اندازی شده و دقیقا بر اساس زبان کاربران هدف، تولید می‌شوند.

کمپین‌هایی که در شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp مدیریت می‌شوند از تست‌ A/B و تست‌های مختلفی عبور کردند. پیش از اینکه این کمپین‌ها جهانی شوند و اصلا قرار باشد با ساخت محتوای ویدیویی، بازاریابی برند‌های مختلفی انجام شود، Scorp به صورت بومی این کار را انجام می‌داد و از این راه توانست تعامل کاربران زیادی را نصیب خود کند.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

ساختار شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

در این برنامه ابتدا یک کاربر باید بحث یا گفتگویی را تشکیل دهد. بعد از این که گفتگو شروع شد با متد‌های مختلف کاربران دیگر به این گفتگو می‌پیوندند و با آپلود ویدیو در جواب کاربران دیگر به تعامل می‌پردازند.

یکی از قابلیت‌های جذاب این شبکه برای متمایل کردن کاربران جهت پیوستن به یک چت گروهی، ساخت ویدیو‌های تلفیقی دو دقیقه‌ای است.

به این شکل که از مراحل مختلف گفتگوی ویدیویی میان کاربران، آنونس دو دقیقه‌ای جذاب تهیه می‌شود تا کاربران با دیدن بخش‌های جذاب آن ترغیب شوند و به این گفتگو بپیوندند.

سه مشکلی که با Scorp حل می‌شود

Sercan Isik معتقد است اگر برند‌ها از شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp استفاده کنند، سه مشکل اساسی آن‌ها برای جذب تعامل کاربران برطرف می‌شود:

  1. هزینه ساخت کمپین‌های تبلیغاتی بالا است. با یک جستجوی کوتاه می‌توانید از هزینه‌های ساخت این کمپین‌ها و جزئیاتشان آگاه شوید.
  2. هیچ راه قطعی برای بررسی، تست کمپین‌ها و تخمین بازدهی آن‌ها وجود ندارد.
  3. در کمپین‌هایی که بصورت سنتی مدیریت می‌شوند اغلب سخت است برقراری ارتباط با قشر جوانی که بیش‌تر به تبلیغات پاسخ می‌دهند.

شبکه اجتماعی ویدیویی Scorp

Isik می‌گوید: ما قدرتی که در سخن نهفته است را به ویدیو‌های کوتاهی تبدیل می‌کنیم که جذاب‌تر هستند. Scorp بذر پیغام را میان کاربران می‌کارد و این فرصت را فراهم می‌کند تا به برند‌ها و کمپین‌های تجاری بزرگ بپیوندید و جهت ملحق شدن به گفتگو‌ها، دسته‌بندی دلخواه خود را بر اساس علاقه‌مندی‌هایتان انتخاب کنید.

در حال حاضر توسعه‌دهندگان Scorp مشغول جذب سرمایه در ایالات متحده هستند تا بتوانند قابلیت‌های جدید‌تری را به برنامه بیفزایند.

تجربه و نظرات شما؟

شما نیز می‌توانید اپلیکیشن Scorp را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید و از ویدیوچت لذت ببرید و سپس تجربیات خود را با استفاده از این برنامه با ما در میان بگذارید.

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

Source: echcrunch

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu