Batlle Bay

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار فقط با 10 ترفند ساده!

دسته : کسب و کار
افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار شاید گفتنش ساده باشد ولی برای یک اپلیکیشن تازه‌کار چیز کمی نیست!

در مورد اینکه این خواسته چقدر عملی باشد و دست یافتن به این رویا اصلا شدنی باشد یا نه نمی‌توان قطعی نظر داد؛ چون توسعه‌دهندگان زیادی هستند و بودند که ساعت‌ها وقت گذاشتند اما اپلیکیشنی که تولید کردند چیزی که می‌خواستند از آب در نیامد.

می‌گویند بلندپروازی خوب نیست. سرگیجه می‌آورد! اما ما بصورت فطری از همان بچگی آرزو‌های رنگارنگی در سر می‌پرورانیم که حتی اگر به آن‌ها هم نرسیم حداقل برای مدتی سرگرمی خوبی می‌شوند.

اصلا عجیب نیست هوس چیز‌هایی داشته باشیم که حداقل الان دست‌نیافتنی هستند و شاید جاه‌طلبی تلقی شوند؛ چون این آروز‌ها هستند که ما را به سمت خود می‌کشانند و خواسته‌های ناتمام ما درست مثل لحظاتی هستند از خوردن یک غذای خوشمزه احساس سیری نمی‌کنیم یا از شنیدن موزیک مورد علاقه خود خسته نمی‌شویم.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

احتمالا بسیاری از بلندپروازی‌ها به زیان‌های واقعی و گاهی دردناک متنهی می‌شوند و باید قیدشان را زد؛ اما شاید اگر قبل از خواب، آرزو کنیم فردا که بیدار شویم شاهد افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار باشیم؛ در دنیایی که همه چیز شدنی و امکان‌پذیر است، دیگر فقط یک خیال خام مضرت‌بار نباشد.

هر چقدر هم که آرزو‌های دور و دراز در نگاه اطرافیان شما قبیح و زشت باشند؛ ایندفعه یکبار برای همیشه آرزو کنید. اپلیکیشن شما با ترفند‌هایی که در هات اپ نیوز می‌آموزید می‌تواند حتی یک شبه یک میلیونی شود!

راه‌های افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

How to reach 1 million app downloads

حتی اگر تمام فاکتور‌های موثر بر دانلود اپلیکیشن را بشناسید و بتوانید خودتان بازاریابی اپلیکیشن را یک تنه انجام دهید؛ باز هم نمی‌توانید آمار دانلود آن را تا 1 میلیون بار افزایش دهید.

ادعای بزرگی است که بتوان فقط با چند ترفند ساده به افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار رسید. اما اگر از همان مراحل اولیه توسعه به نکاتی که در ادامه می‌خوانید توجه کنید؛ بزودی خود را در موقعیتی می‌بینید که فقط لازم است برای کسب درآمد از اپلیکیشن خود اراده کنید!

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

طراحی رابط کاربری زیبا

اگر اپلیکیشن شما نتواند کاربر را جذب کند برای شما هم نمی‌تواند کاری کند. سال‌ها می‌گذرد از زمانی که اولین اپلیکیشن در دنیا عرضه شد و در این مدت کاربران و مشتریان به اندازه کافی به لحاظ فکری بالغ شده‌اند که نخواهند وقت خود را برای اپلیکیشن‌های بلااستفاده و قول خودمات بُنجل بگذرانند!

از این رو باید از اشتباهات رایج در طراحی رابط کاربری برحذر بود و دقت داشت تا UI جوری باشد که:

  1. بتواند اپلیکیشن را در تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش دهد و برنامه به بهترین نحو کار کند.
  2. لذت کافی را برای کاربر جهت جستجو در بخش‌های مختلف ایجاد نماید.

در این مواقع توسعه‌دهنده باید حتما از یک دستیار یا کارشناس خبره در طراحی مجدد رابط کاربری جهت افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار استفاده کند.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

جلوگیری از بروز کرش در اپلیکیشن

یکی از آزار‌دهنده‌ترین مواردی که ممکن است کاربر در برنامه شما تجربه کند کرش اپلیکیشن می‌باشد. همواره اولویت اول توسعه‌دهنده تولید برنامه‌ای سازگار و بدون خطا برای کاربر است؛ اما معمولا اپلیکیشن‌های رایگان، کرش و باگ‌های خاصی را بعد از مدتی بروز می‌دهند که برای کاربران اصلا خوشایند نیست.

از این رو باید تست بتا پیش از انتشار رسمی هر اپلیکیشن انجام شود. پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که مراحل این تست یا ارزیابی اولیه اپلیکیشن را برای شما ساده‌تر خواهند کرد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

گزینه‌های زیاد دیگری هم وجود دارند که برای تست بتا اپلیکیشن کاربردی هستند و توسعه‌دهنده هر چقدر هم که مجبور باشد برای این تست هزینه کند نباید از این مرحله غافل شود.

امتیاز کاربران به برنامه در پلی استور

یکی از راه‌های افزایش دانلود اپلیکیشن توجه به امتیازی است که کاربران در پلی استور و یا هر بازار اپلیکیشن دیگری ثبت کرده‌اند.

دلایل زیادی برای رد شدن اپلیکیشن توسط کاربر یا همان امتیازات منفی و ستاره‌های کم وجود دارد که لازمه شناخت آن‌ها این است که سینه سپر کنید و به تمام خواسته‌ها و شکایات کاربران رسیدگی نمایید.

اگر مهم‌ترین گرایش‌های کاربران در دنیای اپلیکیشن را شناخته‌اید و برای خودِ کاربر این برنامه را تولید کرده‌اید پس چه دلیلی باعث شده که این ستاره‌ها خاموش مانده‌اند؟

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

برررسی این ستاره‌ها و میزان رضایتمندی کاربران نیازمند به استراتژی‌های خاصی است و در این زمینه حتما باید از کارشناسان آنالیز و بازاریابی کمک بگیرید.

بازاریابی و فروش ارجاعی

شیوه بازاریابی دهانی یا دهان به دهان یکی از شناخته‌شده‌ترین متد‌های روز برای شناساندن اپلیکیشن به دیگران است. این شیوه از بازاریابی زیرمجموعه بازاریابی شبکه‌ای یا ارجاعی قرار می‌گیرد و طی آن کاربر برای تبلیغ اپلیکیشن به دیگران تشویق می‌شود.

البته این شیوه در طول مدت طولانی برای توسعه‌دهنده هزینه‌تراشی می‌کند و بنابراین سرویس‌های مارکتینگ زیادی همچون AppVirality روی کار آمدند تا برنامه وفاداری مشتریان به اپلیکیشن را با همین روش‌های بازاریابی به شیوه صحیح، با قیمت کم‌تر و بهینه‌تر تنظیم نمایند.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

در حال حاضر AppVirality بهترین نرم‌افزار بازاریابی ارجاعی و تنظیم برنامه وفاداری برای اپلیکیشن‌های تازه‌کار می‌باشد تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار را تجربه نمایند.

عملکرد رسانه‌ای

بازاریابی از طریق افراد مشهور یکی از جدید‌ترین شیوه‌های مارکتینگ در دنیا است که این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی بیشتر متداول است.

برای یک اپلیکیشن هم راه‌های زیادی وجود دارد تا بتواند نه فقط از راه طبیعی بلکه از راه عواملی که شناخته‌شده‌تر هستند معرفی شود.

در این بین رسانه‌ها، سایت‌های خبری، پایگاه‌های خبری اپلیکیشن نظیر وب سایت هات اپ نیوز و هر مرجع رسمی دیگری می‌تواند گزینه خوبی باشد تا اپلیکیشن شما را مورد نقد و بررسی قرار دهد و از همان اول به جمعیت بزرگی معرفی نماید.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

کوچک‌ترین بازخورد مثبتی که از رسانه‌ها دریافت شود می‌تواند حمایت خوبی برای اپلیکیشن باشد تا در مدت زمان کوتاهی در اپ استور، پلی استور و… بدرخشد.

برای این که بهترین رسانه را انتخاب کنید باید به خود اپلیکیشن نگاه کنید. مثلا اخیرا پلتفرم App-Friday در یکی از وب سایت‌های شناخته شده معرفی و دفعات دانلود آن از این طریق بیش‌تر شد.

انتخاب بهترین پلتفرم

شناساندن اپلیکیشن شما در مرحله قبل بواسطه رسانه‌ها، مجلات و… بخوبی صورت گرفت. حال نوبت به ماندگاری اپلیکیشن می‌رسد.

در این مرحله باید عقب‌گردی داشته باشید به پلتفرمی که قبلا برای راه‌اندازی اپلیکیشن خود انتخاب کرده بودید و ببینید قابلیت‌های آن مطابق با کاربرد اپلیکیشن شما و سلایق طرفداران آن پلتفرم می‌باشد یا نه.

میزان به اشتراک‌گذاری اپلیکیشن‌ها

یکی از مهم‌ترین مواردی که بیش‌از همه چیز از دید توسعه‌دهنده پنهان می‌ماند شیوه به اشتراک‌گذاری برنامه و راه‌های آن است که مستقیما روی هدف اصلی ما در این‌جا یعنی افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار اثر می‌گذارد.

اغلب طراحان نسبت به راه‌های پیش‌فرضی که برای به اشتراک‌گذاری اپلیکیشن وجود دارد بی‌توجه هستند. وارد فولدر اپلیکیشن‌های موبایل خود شوید؛ کافی است گزینه SHARE را انتخاب کنید تا راه‌های به اشتراک‌گذاری پیش‌بینی شده برای هر برنامه را مشاهده نمایید.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

اغلب کاربران مجبورند صفحه را برای به اشتراک‌گذاری یک اپ ساده اسکرول کنند تا بالاخره بتوانند از بین چند برنامه دیگر آیکن دلخواه خود را انتخاب کنند.

حال تصور کنید این حالت برای میلیون‌ها کاربری ایجاد شود که قصد دارند اپلیکیشن شما را با بقیه به اشتراک بگذارند!!

سرمایه‌گذاری روی محتوا

این روز‌ها همه حاضر هستند روی محتوا قسم بخورند! محتوا شاه است و نه تنها در میان وب سایت‌ها بلکه در دنیای اپلیکیشن‌ها هم پادشاهی می‌کند.

شما هم از آن دسته توسعه‌دهندگانی هستید که هنوز نمی‌دانید چطور می‌توان محتوایی تولید کرد که روی افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار تاثیر بگذارد؟

تولید محتوای یک توسعه دهنده باید طبق شیوه‌ای تلفیقی حتی از برگرفته از روش وب سایت‌های کوچک و نوپا باشد. نتیجه‌ای که از این توجه همه‌جانبه به دست می‌آید کیفیتی محتوای اپلیکیشن است که به چشم می‌خورد.

علاوه بر محتوای متنی، محتوا ویدیویی هم نزد کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. ویدیو درک کاربر را از خدمات شما تا 75 درصد افزایش می‌دهد!

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

استفاده از رسانه‌هایی مثل اینستاگرام، فیسبوک و بصورت کلی شبکه‌های اجتماعی فقط یک راه تبلیغاتی برای افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار نیست.

مدت‌ها است که نگاه‌ مردم نسبت به شبکه اجتماعی عوض شده است. برخی از توسعه‌دهندگان از حساب خود در شبکه‌های اجتماعی به عنوان مجرای پشتیبانی و رسیدگی به نظرات و انتقادات مشتریان و کاربران استفاده می‌کنند.

افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار

در میان تمام راه‌های موجود بازاریابی اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی، پویا‌ترین راه برای معرفی محصول می‌شود که با استفاده از آن می‌توان وفاداری مشتری را افزایش داد.

یکی دیگر از مزایای حضور مداوم در شبکه‌های اجتماعی و برقرار کردن ارتباط کاربر با اپلیکیشن، افزایش احتمالی به اشتراک‌گذاری آن در آینده نزدیک توسط کاربر است.

پیشنهاد تحفیف و طرح‌های تشویقی

در صورتی که برنامه‌ای غیررایگان ارائه می‌دهید یا مثلا محصولات خاصی را با پرداخت درون‌برنامه‌ای اما تحت عنوان اپلیکیشن رایگان عرضه می‌کنید بهتر است شرایط تخفیف خوبی را برای کاربر فراهم سازید.

با ما همفکری کنید

فکر می‌کنید چه راه‌های دیگری در افزایش دانلود اپلیکیشن تا 1 میلیون بار می‌تواند اثرگذار باشد؟ به ما بپیوندید و نظرات خود را در اینباره ثبت کنید.

Source: yourstory

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu