following

استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک – معجزه یا تصادف؟!

دسته : کسب و کار
اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

تغییری که با استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک ایجاد می‌شود؛ بیش‌تر شبیه به یک معجزه است تا تصادف! البته شاید برخی از این تغییرات پیش‌رو را واقعا تصادفی بدانند اما قبول کنید این همه ماجرا نیست!

شور و اشتیاق، کلید هر کسب ‎وکاری است که در آستانه ورود به عرصه رقابت قرار دارد. شکست همیشه در کمین است و طولی نمی‌کشد که یک استارتاپ کوچک زمین بخورد؛ مگر اینکه بخت بلندی داشته باشد.

شاید این شکست بخشی از سرنوشت استارتاپ‌ها باشد اما با شکست دادن شکست می‌توان این سرنوشت تلخ را تغییر داد!

موفق شدن کسب وکار‌های کوچک خصوصا در ابتدای راه، نیازمند صرف هزینه، دقت و زمان زیادی است تا تک‌تک جزئیات کار بخوبی و همانطور که می‌خواهید پیش برود.

اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

در این بین استفاده از اپلیکیشن برای سبقت از رقبا، ارتباط مداوم و راحت با مشتری و نشان داده چهره بهتری از برند شما، انتخابی معجزه‌آسا خواهد بود و به سرعت به پیشرفت کار کمک خواهد کرد.

اینکه چطور این برنامه‌های موبایلی چنین تاثیراتی را روی کسب‎وکار‌های کوچک و بزرگ می‌گذارند موضوعی است که در هات اپ نیوز به تفصیل بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

App Development Benefits for Small Business

مراحل توسعه اپلیکیشن موفق را با اصرار و پُشتکار پشت سر بگذارید و بدانید به 5 دلیل زیر استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک ضروری است:

جلوی چشم مشتری هستید!

وقتی که یک شهروند آمریکایی بیش از 3 ساعت در روز موبایل به دست است و اروپایی‌ها و سایر قاره‌های دنیا هم وضعیت مشابه را در استفاده از تلفن همراه دارند؛ چرا این بازار بزرگ را از دست دهید؟

زمانی که وارد چرخه طراحی اپلیکیشن شدید، امیدوار و مطمئن باشید بالاخره کاربرانی هستند که اپلیکیشن شما را انتخاب کنند و این مخاطبان در آینده با بازاریابی بهتر افزایش می‌یابند.

اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

مهم‌ ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک ارتباط نزدیکی است که از فواصل خیلی دور در هر لحظه از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

شاید انتخاب یک لوگوی مناسب و طراحی ظاهری جذاب صفحه دانلود اپلیکیشن؛ باعث شود بیش‌تر در چشم مشتری باشید و بدرخشید!

سهم شما در سئو بیش‌تر خواهد بود

البته که بسیاری از توسعه‌دهندگان نظیر شما می‌خواهند اول گوگل باشند و در رقابتی چند صد میلیونی پیروز گردند!

پس شما هم نباید با این تفکر که بقیه از شما جلو‌تر هستند و جایی برای پیشرفت شما باقی نمی‌ماند از سئو، کم بخواهید. سئو دنیایی است که هر چه بیش‌تر در آن طمع ورزید بیش‌تر عایدتان می‌شود.

بر اساس گزارش گوگل در سال 2015 و مقایسه‌ای که میان کاربران موبایل و دسکتاپ صورت گرفت؛ مشخص شده است که در سال قبل خیلی بیش‌تر از سال 2014 به کاربران موبایل توسط گوگل ارزش داده شده است.

گوگل با طرح اولویت ایندکس کاربران موبایل نسبت به کاربران دسکتاپ ثابت کرد که نسخه موبایل سایت یا اپلیکیشنی که برای آن تولید می‌شود چقدر می‌تواند در فعالیت ربات‌های گوگلی و دیدی که نسبت به شما دارند تاثیرگذار باشد.

اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

با توجه به این آمار، سال 2017 سال توجه اغلب کسب‌وکار‌ها به نسخه موبایل وب سایت است و اپلیکیشن، بیش‌ترین ترافیک را به سمت شما سرازیر خواهد کرد.

دقیقا به همین دلیل است که باید استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک را از همین حالا شروع کنید. درباره جزئیات تولید اپلیکیشن کاربردی بهتر است از متخصصان سئو نیز بهره بگیرید و اهمیت آن را جویا شوید.

ابراز وجود می‌کنید

راه‌های زیادی برای در ارتباط بودن با مشتری وجود دارد. تبلیغات ایمیلی، ارسال خبرنامه و سرویس‌های تبلیغات کلیکی گوگل مدام شما را به مشتری یادآوری می‌کنند.

پوش نوتیفیکیشن هم با وجود برخی از معایب آن هنوز هم برای آگاه کردن مشتری از وجود شما گزینه مناسبی است؛ خصوصا وقتی که برنامه را بعد از مدت زمان طولانی آپدیت می‌کنید.

دقت کنید در پوش نوتیفیکیشن معمولا اطلاعات و آخرین اخبار مربوط به کمپانی و تغییرات اخیری که در اپلیکیشن رخ داده است اطلاع‌رسانی می‌شود.

اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

مطابق با تحقیقات صورت گرفته نزدیک به 90 درصد از کاربرانی که اپلیکیشن یک برند خاص را روی موبایل خود نصب می‌کنند هر 45 ثانیه یک پوش نوتفیکیشن دریافت می‌کنند!

شما هم می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک و فعال کردن پوش نوتفیکیشن ابراز وجود کنید و کوچک‌ترین اخبار مربوط به کسب وکار خود را به کاربر اطلاع دهید.

برندینگ قدرتمند را تجربه می‌کنید

اپلیکیشن موبایل هوشمندانه‌ ترین گزینه برای ارتقا کسب‎وکار یا برند است. از این‎رو سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌های موبایل هر چقدر که دیر به نتیجه برسد یک معامله آینده‌دار و تضمین‌شده است.

لازمه برندینگ قوی درج محتوای کاملا مرتبط، آگاهی‌بخش و بهینه‌شده می‌باشد. خلاقیت و نوآوری در طراحی بخش‌های مختلف اپلیکیشن هم لازم است تا جنبه‌های مختلف برند شما بصورت انحصاری معرفی و عرضه گردد.

این روند همراه با افزایش اعتماد و وفاداری مشتری است. این اعتماد در قالب هیچ پلتفرم دیگری حاصل نمی‌شود مگر اپلیکیشن!

کسب درآمد می‌کنید

می‌دانیم که استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک چقدر می‌تواند درآمدزا و مفید باشد؛ اما چنین سرمایه‌گذاری بزرگ و پُرخطری، روزی نتیجه می‌دهد و سود آن، انگیزه شما را برای بهره‌وری از اپلیکیشن دوچندان می‌کند.

استفاده از اپلیکیشن برای مشتری در اغلب موارد ساده‌تر است و هر چه این محیط کاربری، ساده‌تر باشد، خرید بیش‌تری صورت می‌گیرد.

کاربران بیش‌تر به خرید از یک فروشگاه مجازی اما دائمی متمایل هستند که فقط با نگاه کردن به صفحه گوشی خود می‌توانند از آن بازدید کنند. سیستم پرداخت اپلیکیشن‌ها هم نقل و انتقالات وجه را ساده‌تر کرده است.

اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک

نه همه کاربران اما تا 70 درصد از بازدیدکنندگانی که فقط از اپلیکیشن شما بازدید می‌کنند به مشتریانی تبدیل می‌شوند که حداقل یک بار از شما خرید کرده‌اند. بنابراین هر چقدر هم توسعه اپلیکیشن هزینه به دنبال داشته باشد ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

سخن آخر:

بسیاری از اپلیکیشن‌ها علاوه بر سرویس اصلی، خدمات جانبی زیادی را با هزینه‌های خیلی پایین عرضه می‌کنند. موفقیت حاصل از اپلیکیشن‌ها مثل یک معجزه در برابر سایر ابزار‌های موجود است؛ اما طراحی دقیق آن اصلا تصادفی نیست!

شما هم می‌توانید با یک حساب و مقایسه دقیق بودجه و امکاناتی که در نظر دارید، یک اپلیکیشن پُربازده طراحی کنید.

نظرات و تجربه‌های شما:

شما هم از اپلیکیشن در کسب وکار خود استفاده می‌کنید؟ استفاده از اپلیکیشن در کسب‎وکار‌های کوچک را چطور ارزیابی می‌کنید؟

Source: customerthink

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu