crash club

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it – فروش به نام افراد تاثیرگذار، به کامِ شما!

دسته : کمپانی ها
اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

کافی است هر عکسی که می‌خواهید را در اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it آپلود کنید و در کنار آن، لینک خرید از هزاران خرده‌فروشی که این محصول را عرضه می‌کنند (خودِ شما می‌توانید یکی از همان خرده‌فروشان باشید) قرار دهید!

در وضعیتی که حال ناخوش بازار، حال کسبه را هم ناخوش می‌کند؛ دیگر نمی‌توان به فروش از راه سنتی دل بست. تا وقتی که بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و امثال آن به سبک سلبریتی‌ها و افرادی که صفحات پُرفالوور دارند، رونق دارد، بازار خرید و فروش اجناس، آنهم در شرایطی که قیمت‌ها برای اجناس بی‌کیفیت افزایش پیدا کرده، بی‌فایده است.

شاید فروشندگان بزرگ و عمده نتوانند فقط با تکیه بر عرضه غیرحضوری کالا، اموراتشان را بگذرانند اما شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی افراد تاثیر‌گذار برای خرده‌فروشان در شرایط فعلی بهترین گزینه است.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

بهتر از آن اپلیکیشن کهنه‌کار و خوش‌اقبالی مثل اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it می‌باشد که فرآیند این شیوه از بازاریابی را ساده و کم‌هزینه‌تر کرده است.

اغلب کسانی که عضو فعال شبکه‌‌های اجتماعی هستند حداقل یکبار نام سرویس فعال و محبوب 6 ساله LIKEtoKNOW.it را شنیده‌اند.

اپلیکیشنی که از سال 2011 روی کار آمد تا بازاریابی افراد تاثیر‌گذار خیلی ساده‌تر در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت صورت گیرد و از این طریق یک معامله پُرسودِ سه‌جانبه شکل گیرد.

در طول یک سال اخیر سود حاصل از بستر معاملاتی که این اپلیکیشن با شراکت 12000 تاثیرگذارِ شبکه اجتماعی ایجاد کرده به یک میلیارد دلار رسیده است!!

اوضاع نابسامان بازار و موانع موجود برای معامله نظیر واسطه‌ها که سهم سود طرفین را به حداقل می‌رسانند باعث شد تا اینبار بازاریابی اپلیکیشنی LIKEtoKNOW.it را مورد بررسی قرار دهیم.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

آنچه که در ادامه این مطلب از هات اپ نیوز می‌خوانید مروری است بر قابلیت‌های جذاب و منحصر به فرد این برنامه.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it برای فروش از طریق اسکرین‌شات

LIKEtoKNOW.it’s app to buy the products with screenshots

استارتاپ rewardStyle خالق موفق این اپلیکیشن کاربردی است که در سال 2011 برای اولین‌بار این اپلیکیشن را عرضه کرد.

همه چیز در این اپلیکیشن با یک اسکرین‌شات ساده آغاز می‌شود. اسکرینی که می‌تواند در یکی از پُربازدید‌ترین صفحات شبکه‌های اجتماعی گرفته شده یا این که تصویری از مانکن‌های هفته مُد نیویورک یا پاریس باشد.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

در واقع شما از نام یک سلبریتی یا فرد تاثیر‌گذار استفاده کرده‌اید و مشتری مشتاق را که می‌خواهد لباس بازیگر یا خواننده محبوبش را به تن کند به سمت خودتان کشانده‌اید. فروش به نام افراد تاثیر‌گذار، به کام شما!

ایده LIKEtoKNOW.it از کجا آمد؟

اوایل که استارتاپ rewardStyle تاسیس شد همه چیز راحت‌تر و آسان‌تر بود. آن زمان واسطه‌هایی به نام شبکه‌ اجتماعی نظیر اسنپ چت وجود نداشت. همه چیز در یک وبلاگ یا وب سایت خلاصه می‌شد. baxter box و Amber Venz Box این استارتاپ را به موفقیت رساندند.

هر فرد تاثیرگذار یک سایت یا وبلاگ خاص داشت و کسانی که قصد بازاریابی محصولات خود را داشتند؛ تبلیغات آن‌ها را در قالب پنجره پاپ آپ در همان وب سایت درج می‌کردند.

بنابراین تمام کسانی که برای دیدن آخرین تصاویر این فرد مشهور به سایت سر می‌زدند این تبلیغات را می‌دیدند و به این شکل خرید خود را انجام می‌دادند.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

طولی نکشید که شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام معرفی شدند. با وجود اینستاگرام دیگر شناور شدن لینک‌های تبلیغاتی آنهم در وب سایت‌هایی که اکثرا پنجره‌های پاپ‌آپ را بلاک می‌کنند معنایی نداشت.

در خود اینستاگرام هم انتشار لینک امکان ندارد و این شبکه اجتماعی محبوب مجوز لینک‌گذاری را به کاربران نمی‌دهد مگر این که توسط خود اینستاگرام تایید شده باشد.

حتی اگر آدرس یا لینکی هم در بخش‌های خاصی مثل استوری اینستاگرام قرار گیرد بعد از 24 ساعت حذف می‌شود. در واقع اینستاگرام هیچ قابلیتی برای لینک‌گذاری دائمی و هدایت کاربران ندارد.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

این محدودیت‌ها، ایده‌ای شد تا rewardStyle پلتفرمی متفاوت برای تبلیغات و معرفی محصولات بسازد. در اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it امکان به اشتراک‌گذاری لینک فروش محصولات از سمت افراد تاثیر‌گذار فراهم شده است.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it در سال 2014 رسما عرضه شد تا کاربران بتوانند در اینستاگرام برای اهداف کاری اکانت بسازند، هر زمان که عکسی را در صفحه افراد تاثیر‌گذار یا محبوب اینستاگرام که rewardStyle با آن‌ها در تعامل است لایک کنند؛ یک ایمیل حاوی لینک خرید محصول دریافت نمایند و در صورتی که مایل بودند به صورت آنی همان محصول را خریداری نمایند.

LIKEtoKNOW.it، پلتفرمی برای حال و آینده

اولین چیزی که در انتشار سرویس‌های جدید باید در نظر داشت قانونی است که ما آن را “بی‌ثباتی” می‌نامیم.

همه کسانی که سعی دارند روش‌های جدیدی را برای فروش و بازاریابی معرفی کنند خصوصا اگر مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی باشد باید ریسک تغییرات پیش‎رو را بپذیرند و بدانند هیچ چیز دائمی نیست.

مثلا با وجود اپلیکیشن تبدیل داده به لباس گوگل، دیگر برنامه‌ای مثل اپلیکیشن Dressing Rooms به چشم نمی‌آید وقتی که کاربر بتواند ایده خود را در همان لحظه به یک لباس فاخر تبدیل کند!

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

به یاد بیاورید وب سایت MySpac را که روزی بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین وب سایت در جهان بود؛ اما کمپانی‌های مختلفی خیلی زود جایگزین آن شدند.

LIKEtoKNOW.it برنامه‌ای است که خرید را برای مشتریان ساده‌تر کرده و با ایده‌ای که نیاز دائمی بشر محسوب می‌شود؛ جا پای خود را محکم نموده است.

تاکنون پیش آمده لباسی را بر تن یک فرد مشهور ببینید و آن لحظه با خودتان بگویید من این لباس را به هر قیمتی که شده باید داشته باشم؟

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it سرویسی می‌باشد که فروش و بازاریابی محصولات را بدون توجه به قوانین شبکه‌های اجتماعی و محدودیت‌هایشان تسهیل نموده است.

اگر در اینستاگرام نمی‌توان لینکی قرار داد و محصولات را مستقیما عرضه کرد؛ می‌توان با استفاده از اسکرین‌شات در این برنامه کاربران را به سمت فروشگاه دعوت نمود.

چطور از LIKEtoKNOW.it استفاده کنیم؟

برای شروع کافی است اسکرین‌شاتی از محصول خود تهیه کنید. این اسکرین‌شات می‌تواند تصویری باشد که از صفحه اینستاگرام یک مدل مشهور یا برند خاص گرفته شده باشد.

بعد از گرفتن اسکرین‌شات و بارگذاری آن در اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it، به سرعت اتصال به دیتابیس تصاویر و آنالیز عکس‌های موجود شروع می‌شود.

پس از این که مقایسه و تطبیق تمام شد پوش نوتیفیکیشنی از سوی برنامه برای شما ارسال می‌شود و اطلاع می‌دهد که مثلا تصویر بارگذاری شده با فلان عکس سازگار‌تر است.

اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it

حالا می‌توانید برنامه را باز کرده، اطلاعات خرید و لینک سفارش را ثبت کنید تا از طریق تصویر و تاثیر فرد مشهور محصولتان دیده شود. در این روش هم شبکه اجتماعی، هم فرد تاثیرگذار و بصورت خاص، خودِ فروشنده درآمد کسب می‌کند.

مزایای سرویس LIKEtoKNOW.it

این برنامه در مدت زمانی که از انتشار آن می‌گذرد طرفداران زیادی بدست آورده است. از زمانی که اسکرین‌شات گرفتن در گوشی‌های هوشمند متداول شد، کاربران هم با این برنامه و امکان بازاریابی محصولات با قیمت خیلی کم‌تر خشنودند.

با این برنامه افراد تاثیر‌گذار و خودِ کسب‌وکار‌ها تشویق می‌شوند تا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی بسط دهند.

در حال حاضر اسکرین گرفتن از محصولات برای معرفی و فروش آن‌ها بین کاربران رایج است. سیستم لایک کردن و لایک پس گرفتن در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی هم رنگ و بوی معاملاتی به خود گرفته است و مشتریان باید بدانند که نباید بی‌هدف چیزی را لایک کنند؛ چون Liking یا علاقه‌مندی؛ مهم‌ترین نشانه تمایل کاربر به خرید یک محصول می‌باشد.

تجربیات شما؟

اگر اپلیکیشن را دانلود کردید و از محیط کاربری آن استفاده نمودید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن LIKEtoKNOW.it می‌توانید آنرا برای iOS از طریق لینک‌ زیر دانلود نمایید:

Source: techcrunch

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu