Pavel Durov

چرا هر برندی باید استفاده از استوریز اینستاگرام را جدی بگیرد؟

دسته : کسب و کار
استفاده از استوریز اینستاگرام

روند اینترنتی شدن کسب وکار‌ها، روی آوردن به فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر ساختار خاص استوریز در اینستاگرام باعث شده است استفاده از استوریز اینستاگرام متداول‌تر از قبل گردد.

این روز‌ها شنیدن نام شبکه‌های اجتماعی از معمول‌ترین اتفاقات زندگی آدم‌ها است. اینستاگرام یکی از این پدیده‌های خیلی عادی می‌باشد که به لطف استوریز حسابی گل کرده است.

استوریز چیزی شبیه همان پیام‌های ناپدیدشونده‌ای است که برای کاراگاه گجت معروف فرستاده و در مدت زمان کوتاهی نابود می‌شد!

استفاده از استوریز اینستاگرام

شاید پیش از این، قابلیت استوریز اینستاگرام یک کُپی ساده از اسنپ چت تلقی می‌شد اما اینستاگرام با افزودن امکانات جدید، هویت جدیدی به این ویژگی افزود که باعث شده فرصت خوبی برای برند‌ها جهت معرفی محصولات و بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی باشد.

شما هم بعد از این مطلب و وقتی که با مزایای استفاده از استوریز اینستاگرام آشنا شدید می‌توانید با استوریز بتازید و بازار کسب وکار رقبا را کساد کنید.

مزایای استفاده از استوریز اینستاگرام برای کسب وکار‌ها

Why Your Brand Should Switch to Instagram Stories

استوریز در بدو ورود برای کاربران اینستاگرام ناشناخته یا تکراری بود؛ اما چندی بعد کاربران استوریز اینستاگرام از اسنپ چت سبقت گرفتند و دقیقا همان زمان بود که لزوم استفاده از استوریز در بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی مطرح شد.

استفاده از استوریز اینستاگرام

اگر برای شما هم سوال است که چرا استفاده از استوریز اینستاگرام برای برندینگ لازم است با ادامه این مطلب هات اپ نیوز همراه باشید.

افزایش فالوور و آگاهی بخشی

ممکن است محتوایی باکیفیت و کاملا معتبر برای آگاهی بخشی برند خود تهیه کنید؛ اما تا زمانی که کسی این محتوا را نبیند هیچ فایده‌ای ندارد.

در حال حاضر در اسنپ چت موانع زیادی وجود دارد و برندینگ در اینستاگرام خیلی ساده‌تر بوده و مشکلات اسنپ چت را ندارد.

اگر صفحه فعلی اینستاگرام شما فالوور کافی دارد خوشحال باشید! چون تعداد کاربرانی که به واسطه همین افراد استوریز شما را می‌بینند بیش‌تر از تعداد واقعی فالوور‌های شما است.

در واقع استوریز راهی برای نفوذ میان کاربرانی می‌باشد که ممکن است تاکنون صفحه شما را در اینستاگرام ندیده باشند.

استوریز در اختیار همه

در حال حاضر استوریز در کنار سایر قابلیت‌های مفید اینستاگرام برای کاربران عرضه شده است و 150 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و جالب‌تر این که 70 درصد از همین 150 میلیون نفر؛ از استوریز اینستاگرام برای کسب وکار و معرفی برند خود استفاده می‌کنند. چرا شما از این قابلیت رایگان و شگفت‌انگیز بی‌بهره باشید؟

 استفاده از استوریز اینستاگرام

استوریز رنگارنگ!

درست است که اصل استوریز ایده‌ای است که اولین‌بار توسط کمپانی موفق اسنپ چت مطرح شده؛ اما استوریز این روز‌های اینستاگرام رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. استوریز در اینستاگرام رنگارنگ‌تر از اسنپ چت است. مثلا همین بومرنگ، ورود استیکر‌ها به استوریز و …

تاثیرگذاری بیش‌تر

یکی از همین قابلیت‌های رنگارنگ استوریز امکان تگ کردن افراد می‌باشد. به این شکل که کاربران می‌توانند در استوریز دقیقا مثل پست گذاشتن معمولی، افراد مورد نظر خود را تگ کنند و به این شیوه تاثیرگذاری بیش‌تری با استفاده از استوریز اینستاگرام روی فالوور‌های خود داشته باشند.

 استفاده از استوریز اینستاگرام

ورود از طریق استوریز به وبسایت

این که کاربران بتوانند از دریچه استوریز مستقیما محصولات و تولیدات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند و از این طریق به بهبود سئو خود کمک کنند واقعا از اینستاگرام بعید بود!!

اینستاگرام پیش از این هرگز امکان لینک‌گذاری مستقیم را در پُست‌ها فراهم نکرده بود اما استوریز عاملی شد تا این محدودیت و سخت‌گیری‌های اینستاگرام کاهش یابد.

پشتوانه ثابت و همیشگی

Stories اینستاگرام رایگان است؛ با این حال این کمپانی قرار است به زودی امکان درج استوریز سفارشی را برای تبلیغات و بازدید بیش‌تر توسط کاربران معرفی کند که این به محبوبیت برند کمک زیادی می‌کند.

از این‌رو می‌توان استفاده از استوریز در اینستاگرام را به جای اسنپ چت و به عنوان یک پشتوانه ثابت و همیشگی تلقی کرد که تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد.

 استفاده از استوریز اینستاگرام

اینستاگرام با متد تبلیغاتی جدید خود حداکثر تاثیرگذاری ممکن را به برند تضمین می‌دهد. این متد تاکنون روی 30 برند مطرح در دنیا از جمله Nike و Netflix امتحان شده است.

سخن آخر:

در کل استفاده از استوریز اینستاگرام قابلیت‌های زیادی نظیر فیسبوک و خیلی بیش‌تر از اسنپ چت در اختیار شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود به همان کاربرانی که قبلا با آن‌ها سروکار داشته‌اید؛ بصورت گسترده‌تر دسترسی پیدا کنید.

در آینده نزدیک قرار است امکاناتی برای آنالیز بازخورد‌ها و مشاهدات کاربرانی که استوریز شما را دیده‌اند در اختیار صاحبان برند قرار داده شود که این موضوع استوریز را خیلی قدرتمند‌تر از قبل می‌کند.

با ما همفکری کنید!

اگر از استوریز برای معرفی برند خود استفاده می‌کنید چه قابلیت‌های متفاوتی باعث شده تا شما هم به این متد جدید روی آورید؟ با ما همفکری کنید.

Source: trueviralnews

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu