Pavel Durov

تغییرات دایرکت اینستاگرام برای 375 میلیون کاربر در دسترس قرار گرفت

دسته : آپدیت ها

تاکنون پیام‌های دائمی و موقتی در دو بخش مجزا در داخل قسمت دایرکت نمایان می‌شدند، پیام‌های موقتی در قسمت بالای صفحه نمایش و پیام‌های دائمی در قسمت پایین اما با تغییرات دایرکت اینستاگرام از این به بعد پیام‌های موقتی مستقیما در کنار یک چت دائمی نمایان می‌شوند.

اینستاگرام در آپدیت اخیر خود دست به ساده سازی ویژگی پیام رسانی زده است، این یعنی همه گفتگوها در یک قسمت اتفاق خواهند افتاد.

تغییرات دایرکت اینستاگرام برای تقویت ویژگی پیامرسانی تصویری در این اپلیکیشن اعمال شده‌اند

با کشیدن انگشت به سمت چپ در قسمت هوم اینستاگرام در کنار هر یک از کدام از مخاطبان یک دکمه دوربین برای به اشتراک گذاری ویدئوهای موقتی یک روزه مشاهده خواهید کرد.

همچنین یک دکمه بزرگ new message در قسمت پایین صفحه قرار داده شده است با زدن این دکمه می‌توانید پیام‌های دائمی بنویسید و در کنار این دکمه نیز یک دوربین آبی رنگ برای به اشتراک گذاری همزمان عکس و ویدئو تعبیه شده است.

تغییرات دایرکت اینستاگرام

پیام‌های موقتی به محض دیدن عکس یا ویدئو ناپدید خواهند شد اما یادداشت کوچکی خاطرنشان خواهد کرد که چیزی به اشتراک گذاشته شده بود.

هدف این آپدیت ترغیب کاربران به داشتن مکالمات بیشتر در قسمت دایرکت است حتی اگر این گفتگو شامل پیام‌های موقتی و محو شونده زیادی باشد.

تغییرات دایرکت اینستاگرام

در ماه نوامبر بود که اینستاگرام پیام‌های محو شونده را به قسمت دایرکت اضافه کرد بنابراین این آپدیت تغییر چندان بزرگی نیست اما نشان می‌دهد شیوه سنتی پیامرسانی همچنان مورد پذیرش کاربران است.

جالب است بدانید بخش دایرکت اینستاگرام دیگر دارای ستون استوریز مخصوص به خود نخواهد بود و به همین دلیل پیام‌های عکسی و متنی محو شونده در این قسمت به نمایش درخواهند آمد.

همزمان با صحبت کردن با دوستانتان قادر به فرستادن سلفی‌های محو شونده که با ابزارهای خلاقانه آنها را تغییر داده‌اید خواهید بود و در یک گفتگوی در جریان، به استوری‌های دوستانتان نیز  پاسخ دهید.

افزایش تداوم بی‌دوام در اینستاگرام

به نظر می‌رسد استوریز اینستاگرام و تغییرات دایرکت اینستاگرام با پیام‌های تصویری که فقط یک روز دوام خواهد داشت باعث خواهد شد عده بیشتری از اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یک پیام رسان استفاده کنند.

به گفته اینستاگرام در حال حاضر دایرکت اینستاگرام 375 میلیون کاربر ماهیانه دارد که این میزان در ماه نوامبر 300 میلیون بوده است.

تغییرات دایرکت اینستاگرام

استوریز در ماه آگوست راه‌اندازی شد و حالا ماهیانه 250 میلیون کاربر دارد که در نوع خود رشد واقعا قابل توجهی است.

اینستاگرام از عکس و ویدئو به عنوان ابزار اصلی ارتباطی بین کاربران استفاده می‌کند اما تغییر کوچک دیگری نیز در رابط کاربری قسمت دایرکت داده است، اینستاگرام یک دکمه new message به این قسمت اضافه کرده که جایگزین دکمه بزرگ آبی رنگ camera شده است.

اینستاگرام در جدال با اسنپ چت و کُپی کردن تمام  ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن به پیروز نهایی تبدیل خواهد شد که این خبر خوبی برای فیسبوک است.

موضوع موقتی و یک روزه شدن بیشتر محتوای فیسبوک و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن در کوتاه مدت سبب رشد خواهد بود اما در حقیقت یک شبکه اجتماعی تو خالی را شکل خواهد داد که چندان قابل اتکا نیست و کاربران کمتری به این اپلیکیشن باز خواهند گشت.

نظر شما در مورد تغییرات دایرکت اینستاگرام چیست؟

Source: theverge

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu