following

خرید در آینده ایده جذاب استارتاپ Store of the Future که چندان دور از واقعیت نیست

دسته : اخبار
خرید در آینده

ایده خرید در آینده ترکیبی از راحتی خرید آنلاین و لذت خرید فیزیکی خواهد بود. چشم‌انداز خرید در آینده به واقعیت بسیار نزدیک است و به لطف داده‌ها به زودی محقق می‌شود.

استارتاپ Store of the Future و سناریویی جالب برای خرید در آینده

استارتاپ Store of the Future در سال 2008 بنیانگذاری شده و یک پلتفرم تجارت الکترونیک برای محصولات لوکس است که تجربه خرید متفاوتی را ارائه می‌دهد.

سناریوی خرید در آینده به این صورت است که در هر مکانی باشید لیست خرید خود را آماده می‌کنید؛ بعد از رسیدن به مغازه مورد نظر، از طریق گوشی تمام موارد موجود در لیست به فروشگاه‌های مرتبط فرستاده می‌شوند و دقیقا مشخص می‌شود کدام کالا بصورت فیزیکی در فروشگاه موجود هستند یا محصولات مشابهی پیشنهاد داده خواهند شد.

خرید در آینده

مشتری با زدن چرخی در فروشگاه از طریق ریل هوشمند محصولات را مشاهده خواهد کرد و با استفاده از یک اسکنر RFID، موارد مشاهده شده و برداشته شده توسط مشتری اسکن و به اپلیکیشن گوشی او فرستاده خواهند شد.

خرید در آینده

با انتخاب محصولات مورد نظر از جمله پوشاک، مشتری به سمت یک آینه هوشمند هدایت خواهد شد که در حقیقت یک صفحه نمایش لمسی با کنترل‌های متعدد است.

خرید در آینده

کالای انتخابی بر روی این آینه هوشمند نمایان و رنگ و سایز مورد نظر درخواست داده می‎شود! همچنین مشتری درخواستی برای امتحان کردن سایر کالاهای انتخابی را نیز صادر می‌کند تا ببیند کل کالاهای خریداری شده در کنار هم چگونه خواهند بود.

جالب است بدانید امکان تغییر میزان نور آینه برای دیدن ظاهر لباس در نور روز، نور ماه و نور شمع نیز وجود خواهد داشت!!

خرید در آینده

بعد از اینکه مشتری کالاهای مورد نظر را انتخاب کرد، زمان پرداخت فرا می‌رسد. عملیات پرداخت بطور کامل از طریق این آینه هوشمند انجام خواهد گرفت.

با انتخاب گزینه پرداخت، کیف پول‌های الکترونیکی مختلف از جمله اپل‎پی ظاهر خواهند شد، پرداخت انجام می‌گیرد و دستیار فروش پرداخت را تایید می‌کند، بعد از این مرحله استفاده از داده‌ها شروع خواهد شد.

چشم‎اندازی مربوط به آینده که چندان دور از دسترس نیست

مشتری با ارائه اکانت واتس اپ یا سایر اطلاعات تماسی خود به دستیار فروش، دائما برای آگاهی از کالاهای جدید یا توصیه‌های شخصی با فروشگاه در ارتباط خواهد بود.

Gavin Williams بنیانگذار استارتاپ Store of the Future این ایده خرید در آینده را جایگزین مناسبی برای شیوه: ایمیل خود را به ما بدهید می‌داند که در حال حاضر استفاده می‌شود.

تفاوت در این دو شیوه خرید، ذخیره اطلاعات و کمک به مشتری با ارتباطات بیشتر است.

این کمپانی با استفاده از اطلاعات جمع‎آوری شده، توصیه‌های لازم را برای مشتریان می‌فرستد یا پیش‎بینی می‌کند مشتری چه موقع قصد خرید دارد.

این ساده سازی فرآیند خرید در حال حاضر کمی لوکس به نظر می‌رسد اما در آینده‌ای نزدیک همه برندهای موجود امکان استفاده از آنرا خواهند داشت.

خرید در آینده

به گفته Williams تا چند سال قبل این ایده که وارد تاکسی شوید و بعد با استفاده از یک اپلیکیشن به راننده امتیاز دهید چندان معقولانه نبود بنابراین ایده ساخت پلتفرمی برای برندها و مشتریان و استفاده از داده‌های خرید برای تسهیل فرآیند پیچیده خرید بصورتی که رضایت دو طرف را در پی داشته باشد نیز چندان عجیب نیست و به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

Source: mashable

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu