crash club

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه در اپ استور، فرشته نجات برند شما خواهد بود!

دسته : کسب و کار
ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

اخیرا تحقیقات نشان داده است ساخت ویدیو برای معرفی برنامه یکی از موثرترین کارهایی است که هر توسعه‌دهنده به منظور ASO (بهینه‌سازی اپلیکیشن در اپ استور) می‌تواند انجام دهد.

اپلیکیشن‌ها هم نظیر وب سایت‌ها نیازمند دارو‌های تقویتی هستند که به دیده شدن آن‌ها کمک کند. تمامی اعمالی که بدین منظور برای نسخه iOS اپلیکیشن خود انجام می‌دهید، زیرمجموعه فرآیند ASO قرار می‌گیرند.

حقیقت این است که در دنیای امروز نمی‌توان اپلیکیشن‌ها را بعد از تولید به حال خود رها کرد تا خودشان به رتبه و جایگاه خاصی دست یابند. رقابت، جدی‌تر از این است که بخواهیم بعد از آن همه هزینه و زمانی که برای تولید اپلیکیشن صرف کرده‌ایم، منتظر بمانیم تا بفهمیم سرنوشت چه پیش روی ما قرار می‌دهد.

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

این تحقیق با 35 متخصص فعال در زمینه بهینه‌سازی اپ استور و 500 کاربری که از ASO برای بهبود رنکینگ اپلیکیشن خود استفاده می‌کنند، صورت گرفته تا اطلاعات دقیقی از بهترین و موثرترین روش برای بازاریابی اپلیکیشن به دست آید.

پس از این تحقیقات شکی باقی نماند که ساخت ویدیو برای معرفی برنامه یا معرفی اپلیکیشن از طریق ویدیو، بهترین راه در مارکتینگ و بازاریابی محصولات خواهد بود.

اگر به دنبال روشی آسان برای کسب شهرت با اپلیکیشن و کسب درآمد از این راه هستید، این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

building video to introduce app

در تحقیقاتی که اخیرا بصورت رسمی انجام شده، استراتژی و تاکتیک‌های موفقی که تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان برتر روی کاربرانشان امتحان کرده‌اند، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

بعد از این تحقیقات مشخص شد که استفاده از ویدیو برای تبلیغات، عنصری اساسی در جذب مخاطب، افزایش دانلود، تعامل و کاربرپسندی اپلیکیشن بوده است.

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

اکنون زمان مناسبی است تا توسعه‌دهندگان از طریق یک صفحه عمومی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و تصاویر و محتوای چندرسانه‌ای را برای تاثیرگذاری منتشر نمایند.

اگر تبلیغات ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شوند، به ماهیت تبلیغات در بازاریابی اپلیکیشن پی برده‌اید و از بهترین راه ممکن اقدام کرده‌اید.

دیتای موجود نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی همچنان مخاطبان بسیار زیادی دارد؛ بنابراین ساخت ویدیو برای معرفی برنامه همچون فرشته نجات برای هر کسب‌وکار خواهد بود.

ویدیو سهم بزرگی در بازاریابی دارد

این روزها اهمیت ویدیو تقریبا برای همه مشخص شده است. ویدیو ضرورتی است که نسبت به بقیه برنامه‌های بازاریابی اولویت دارد و از طریق آن؛ هم می‌توان برند ساخت و هم به مخاطب دست یافت.

نمونه‌های زیادی درباره استفاده از ویدیو در بازاریابی اپلیکیشن وجود دارد. مثلا Angry Birds 2 با انتشار ویدیو جهت معرفی بازی توانست نرخ تبدیل به مشتری(بازیکن) را تا 60 درصد افزایش دهد.

از دلایل دیگر محبوبیت این روش در بازاریابی، بقای مشتریان است. طبق تحقیقات، کاربرانی که تبلیغات ویدیویی را مشاهده می‌کنند تا 20 درصد نسبت به مواقعی که فرمت‌های دیگر تبلیغاتی را می‌بینند به اپلیکیشن بیش‌تر وفادار خواهند ماند.

ویدیو؛ بهترین راه شناساندن محصول

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه از دیگر راه‌های کاربردی و اثربخش‌تر می‌باشد. کاربران هیچوقت تعامل کافی را با دیدن اسکرین شات، نام و تصاویر یک اپلیکیشن ندارند و به همین دلیل است که ویدیو بهترین راه شناساندن محصول به شمار می‌رود.

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

اصول ساخت ویدیو برای معرفی اپلیکیشن

اگر برای ساخت ویدیو جهت معرفی اپلیکیشن قانع شده‌اید، حالا زمان ساخت ویدیو فرا رسیده است. توجه کنید ویدیویی که می‌سازید یک اثر ماندگار می‌شود و نمی‌توان با زیرچشمی نگاه کردن به قابلیت‌های برنامه، آنرا ماست‌مالی کرد؛ چون کاربران به این شیوه از تبلیغات توجهی ندارند و اکثرا برای دانلود برنامه از راهی که شما انتخاب کرده‌اید به وجد نمی‌آیند.

تلاش اکثر کمپین‌های ویدیویی برای پیچیده کردن ساختار ویدیو‌ها نیز اغلب بی‌فایده می‌باشد؛ چون کاربران بخوبی می‌دانند قرار است چه ویدیویی ببینند و انتظارات آن‌ها مشخص است.

به یاد داشته باشید هر کسی که از راه تبلیغات ویدیویی وارد اپلیکیشن شما می‌شود، لزوما یک مشتری نیست؛ اما با رعایت این اصول می‌توان او را به یک مشتری تبدیل نمود.

ویدیو چگونه بر نرخ تبدیل به مشتری تاثیرگذار است؟

بازی F2P Cooking Fever بصورت ماهانه بالغ بر 15 میلیون کاربر فعال دارد. مدیر عامل شرکت سازنده این محصول می‌گوید: 50 درصد کاربرانی که بعد از دیدن ویدیو مربوط به معرفی برنامه آن را دانلود کرده‌اند به مشتریانی که در خرید مشارکت دارند، تبدیل شدند. این افزایش، نتیجه یک رویکرد یا استراتژی جدی برای استفاده از ویدیو توسط این کمپانی بوده است.

نکاتی قبل از انتشار ویدیو

قبل از این که یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر گردد، باید تست A / B انجام شود تا شیوه نمایش آن نسبت به سایر ویدیو‌های موجود مورد ارزیابی قرار بگیرد. زمانیکه تک تکِ شاخص‌های کلیدی عملکرد تیک خوردند، تازه نوبت به انتشار ویدیو می‌رسد.

اگر شما از توسعه دهندگان اندرویدی هستید نکات مطرح شده به همراه مطلب فوق‌العاده ساخت ویدیو برای معرفی اپلیکیشن، کلید خوش شانسی شما هم در جذب مخاطب خواهد بود.

ساخت ویدیو برای معرفی برنامه

با ما همفکری کنید!

غیر از ساخت ویدیو برای معرفی برنامه چه راه‌های دیگری را برای بازاریابی اپلیکیشن‌ها پیشنهاد می‌دهید؟ با ما همفکری کنید.

Source: venturebeat

از دست ندهید!

دانلود اپلیکیشن سفرستان

دانلود اپلیکیشن سفرستان برای علاقه‌مندان به سفر واجب است!

اپلیکیشن سفرستان را می‌توان اپلیکیشنی در کلاس جهانی برای انتخابی هوشمندانه در سفرهای داخلی و خارجی نامید که این

ادامه مطلب...
اپلیکیشن اینستاگرام

آیا این روزها می‌توان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!

این روزها با توسعه تکنولوژی‌ و‌ فناوری، علیرغم رقابت نفسگیری که وجود دارد شرکت‌ها در تلاشند خدمات متمایزی ارائه

ادامه مطلب...
ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت

ارسال استوری اینستاگرام به دایرکت به همراه فرمت Canvas برای تبلیغات هدفمند

اینستاگرام امروز برای تبلیغ کنندگان چند ویژگی جدید رونمایی کرد و با در اختیار قرار دادن فرمت تبلیغات Canvas برای

ادامه مطلب...

دیدگاه خود را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Mobile Sliding Menu